Andrzej158 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Ponad piętnaście miesięcy temu zmarła moja żona Anna, nie mieliśmy dzieci, za to Ania miała ośmioro rodzeństwa - i tak oto zostali spadkobiercami. Razem z żoną przez dwadzieścia lat pracowaliśmy i oszczędzali - w kilku bankach (na szczęście). Po jej przedwczesnej śmierci, udałem się do tych banków, żeby przepisać rachunki i lokaty ze współwłasności na moje konta. getin był trzeci w kolejności - i tu... pracownik o nazwisku adekwatnym do tego co zrobił (kwas), zablokował połowę środków... Dobra, jakoś to łyknąłem...! W związku z tym, że rodzeństwo Ani rozsiane jest po Europie, sprawę działu spadku trzeba było przeprowadzić sądownie. W sierpniu tego roku postanowienie sądu się uprawomocniło. Udałem się z tym do getin, żeby wypełnić formularz wypłaty mojej części ... Po 30 dniach pieniądze miały znaleźć się na moim koncie w innym banku. Wczoraj - po 39 dniach udałem się do placówki żeby dowiedzieć się dlaczego pieniądze nie zostały przelane? No i niespodzianka!!! Pokazuję papier podpisany wtedy przez pracownika banku... a kierownik oddziału O NICZYM NIE WIE!!! No, ale przecież kierownik chce mi pomóc, no nie? Więc dzwoni gdzieś i po chwili mówi mi, że "wewnętrzne ustalenia" banku wymagają, aby WSZYSCY spadkobiercy pojawili się JEDNOCZEŚNIE w banku i złożyli podpisy!!! Rozumiecie? Ja i ośmioro rodzeństwa mojej przedwcześnie zmarłej żony, rozsiane po Europie ma się zgłosić do tego całego... banku, bo inaczej nie wypłacą mi mojej części pieniędzy (nie całości przecież), które prawomocnym postanowieniem sądu są mi należne!!!! To chyba jest sposób na zawłaszczenie przez bank cudzych pieniędzy?! Co ja mam z tym zrobić, jak odzyskać MOJE pieniądze? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ekspert Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Pisz pismo bezpośrednio do centrali, zażądaj zwrotu środków na wskazane konto, napisz że postanowienie Sądu - przyjął pracownik 39 dni temu i brak jest jakiejkolwiek informacji. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
SebLee Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 W Getin banku mnie już nic nie zdziwi... myślę, że kierownik placówki wykonał delikatną samowolkę i widzi mi się, pisz do centrali, lub zadzwoń na infolinię, żeby ustawili i uświadomili Pana kierownika, że ma orawnie wypłacić Ci pieniądze. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.