sadasd1 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Jeśli chciałem zapłacić za coś kartą jednak wyświetliło się iż Nie udalo sie sproboj ponownie , twoja platnosc jest blokowana przez twoj bank itp. Jednak mam tą płatność na bilingu to znaczy ze pobralo pieniadze z karty ?? Pomcy ! :O 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
PlanFinance Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Nie łatwiej będzie zadzwonić do swojego banku?. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
RobertS Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Próbowałeś zapłacić, ale z jakiegoś powodu się nie udało i pewnie transakcja "wisi" w blokadach. Jak nie będzie obciążenia to za kilka dni powinna zniknąć. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Belgia Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Najlpeiej skontaktuj się z bankiem od razu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
partyk88 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Miałem podobnie, transakcja wisiała ale po kilku dniach zniknęła. Dla bezpieczeństwa zadzwoń do banku 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
adela666 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 czy pobrało pieniądze? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
daga119 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 zawieszanie jest najgorsze jak płacisz za coś dużą kwotę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
viola898 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 a co robić jak w bankomacie zatnie ci się karta? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
ProstyCzłowiek Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Dzwonisz do operatora bankomatu (jest nr podany na nim) zapewne pani miała problem w wyniku awarii mbanku (tutaj niestety wydane zostaną nowe karty) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
dorota9 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 dziękuję za informację bardzo przydatna 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
magik092 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Co prawda widzę, że temat z 11 czerwca jednak ostatnio (7 dni temu był oficjalny komunikat) była dość ostra awaria płatności. Możliwe że już wcześniej zdarzały się pojedyncze odrzucenia (w tym może i Twoja), tak samo w piątek terminal odrzucił moją płatność zbliżeniową (jednak bez adnotacji "zatrzymaj kartę", musiałem płacić gotówką). Na rachunku pojawiła się ta płatność jednak pod koniec dnia pojawił się zwrot tej samej kwoty ;) Oczywiście tak jak inni użytkownicy radzą, w razie wątpliwości nawet przez kontakt konta online powinni udzielić odpowiedzi 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.