totot Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Jestem w takiej sytuacji. 7 tyg temu z doradca kredytowym wypełniłam wnioski do 2 banków, które on miał złożyć nastepnego dnia. Przez ten cały czas słyszałam, ze na pewno dostanę kredyt, że nieoficjlna informacja, ze juz go mam ale musimy czekać na podpis, ale święta, ale duzo wnosków itd. W końcu poszłam do jednego z banków i okazało sie, ze w systemie nie ma mego wniosku. W drugim banku to samo. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Maciek86 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Jestem w takiej sytuacji. 7 tyg temu z doradca kredytowym wypełniłam wnioski do 2 banków, które on miał złożyć nastepnego dnia. Przez ten cały czas słyszałam, ze na pewno dostanę kredyt, że nieoficjlna informacja, ze juz go mam ale musimy czekać na podpis, ale święta, ale duzo wnosków itd. W końcu poszłam do jednego z banków i okazało sie, ze w systemie nie ma mego wniosku. W drugim banku to samo. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Możesz pożegnać tego doradcę i szukać nowego. Najlepiej załóż temat w odpowiednim dziale, to przyjrzymy się sytuacji i pomożemy wybrać bank, a jak będziesz zainteresowana ofertą, to każda osoba ze statusem "Ekspert" chętnie zajmie się przeprocesowaniem wniosku od A do Z. Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Finalist Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Proszę jednak skontaktować się z tym doradcą i próbować wyjaśnić sprawę, aczkolwiek zabronić na tym etapie już składanie wniosków (jeśli faktycznie do tej pory tego nie zrobił, nie ma sensu mu ufać). Inna sprawa, to jeśli doradca mówi Klientowi, że na 100% uda się uzyskać kredyt, to najzwyczajniej kłamie, bowiem zbyt dużo czynników ma wpływ na wydanie decyzji pozytywnej i żaden doradca nie jest w stanie przewidzieć jaka ta decyzja będzie. Może być mnóstwo przesłanek do pozytywnego rozpatrzenia wniosku, ale nigdy Klientowi tego nie można gwarantować. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
totot Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Bardzo dziękuję za odpowiedż Juz umówiłam się w banku i chcę samodzielnie ubiegac się o kredyt, chętnie skorzystam z podpowiedzi tylko poprosiłabym o wskazówki który to jest odpowiedni wątek Interesuje mnie jeszcze, jaką odpowiedzialnosć za takie oszustwo ponosi doradca? - - - Uaktualniono - - - W tej chwili kontakt jest utrudniony, a bardzo mnie interesuje dlaczego tak się zachował? Jestem wciąż w szoku, bo jeżeli nie chciał mi pomóc po co to całe zawracanie głowy, i znoszenie moich telefonów, smsow itd? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Maciek86 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Bardzo dziękuję za odpowiedż Juz umówiłam się w banku i chcę samodzielnie ubiegac się o kredyt, chętnie skorzystam z podpowiedzi tylko poprosiłabym o wskazówki który to jest odpowiedni wątek Interesuje mnie jeszcze, jaką odpowiedzialnosć za takie oszustwo ponosi doradca? - - - Uaktualniono - - - W tej chwili kontakt jest utrudniony, a bardzo mnie interesuje dlaczego tak się zachował? Jestem wciąż w szoku, bo jeżeli nie chciał mi pomóc po co to całe zawracanie głowy, i znoszenie moich telefonów, smsow itd? Proszę odszukać odpowiedni dział i tam proszę założyć temat. Lepiej to zrobić zanim zrobi Pani zapytanie kredytowe, ponieważ może się okazać, że akurat w tym banku będzie problem. Odpowiedzialności nie ma ani karnej, ani finansowej. Może Pani robić antyreklamę. Niezadowolony klient to czasem większa kara niż grzywna. Nie wiemy czemu tak doradca się zachował, nie znamy sytuacji, ustaleń- nie ma sensu debatować na ten temat. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.