kapit Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Po zalogowaniu do systemu bankowego zazwyczaj widzimy spersonalizowane dla nas oferty banku, sugestie produktów. Problem w tym, że wielu klientów nie godzi się w umowach na przetwarzanie danych i otrzymywanie ofert. Tymczasem banki mimo wszystko wyświetlają promocje w swoich systemach. Jeden z niezadowolonych z takiego stanu rzeczy klientów, zgłosił to do GIODO. GIODO potwierdziło, że doszło do złamania prawa i nakazał zaprzestania praktyk. Ostatecznie sprawa znalazła finał w sądzie, który potwierdził stanowisko GIODO i klienta. Bank nie ma prawa wyświetlać takiemu klientowi ani reklam, ani spersonalizowanych ofert. Czy Wam pojawiają się takie oferty pomimo braku zgody na przetwarzanie danych? wyborcza.biz/biznes/1,147879,19508132,klient-na-wojnie-z-reklama-banku-i-wygral.html#MTstream 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.