Skocz do zawartości

Problem z kredytem hipotecznym w Getin Noble, bank nie wywiązuje się z zobowiązań w stosunku do mnie


scuroff

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z kredytem hipotecznym m.in.bank nie wywiązuje się z zobowiązań w stosunku do mnie, mam podwyższone oprocentowanie, a wina banku jest maskowana, pracownicy niekompetentni, jest także wiele innych niejasność, które chciałabym wyjaśnić. Szukam prawnika/doradce lub specjalistę (Kraków), które pomoże rozwiązać problem.

Odnośnik do komentarza

We wrześniu 2011 r podpisaliśmy umowę kredytową w Noble Bank mieszkanie deweloperskie (w trakcie budowy). Problemy dotyczą niekompetencji pracowników i niesłowności m.in.brak odesłania umowy kredytowej przez okres ponad 6 miesięcy, podwyższone oprocentowanie kredytu spowodowane brakiem aneksu do umowy, oraz niewywiązaniem się z obowiązku prowadzenia konta w Getin banku (warunek obniżenia marży) - który niespełniliśmy. Zostaliśmy wiele razy błędnie poinformowani przez doradce, a teraz nawet już przełożonego dorady. Jesteśmy obciążeniu kosztami prowadzenia konta , i przez cały okres płacimy wyższe oprocentowanie.

Odnośnik do komentarza

Powolutku:

 

m.in.brak odesłania umowy kredytowej przez okres ponad 6 miesięcy,

 

Bank nie odesłał podpisanej umowy?

 

podwyższone oprocentowanie kredytu spowodowane brakiem aneksu do umowy

 

Z jakiego powodu podwyższone oprocentowanie?

 

 

 

oraz niewywiązaniem się z obowiązku prowadzenia konta w Getin banku (warunek obniżenia marży) - który niespełniliśmy.

 

Rozumiem, że to Wasze przewinienie. Dlaczego, skoro jak piszesz:

Jesteśmy obciążeniu kosztami prowadzenia konta , i przez cały okres płacimy wyższe oprocentowanie.

 

Kredyt załatwialiście w oddziale, czy przez jakiegoś doradcę?

Odnośnik do komentarza

1. W dniu podpisania umowy nie dostaliśmy od doradcy żadnych dokumentów, ponieważ brakowało "jakiegoś podpisu" ze strony banku. Prze ponad 6 miesięcy pisałam i dzwoniłam do doradcy z prośbą o dostarczenie dokumentów kredytowych. Jedynie dostawałam harmonogramy spłat rat które płaciłam.

2. Otrzymałam decyzje kredytową i zgodnie z promocją otrzymałam obniżenie marży. Po podpisaniu umowy miła być przygotowany stosowny aneks który obniżałby marże o 0,2% i będzie korekta…”- nic takiego nie miało miejsca.

2. Kolejnym punktem promocji było obniżenie marży o 0,15% za korzystanie z konta Getin Bank ( "ponoć była o tym mowa podczas podpisywanie kredytu, my niestety nie kojarzymy faktu i nie pamiętaliśmy o tym i nie mieliśmy dokumentów kredytowych . Zwracałam się przy pierwszej racie z pytania o wysokość oprocentowanie i wytłumaczenie faktu podwyższonego oprocentowania. Natomiast doradca nic nawet nie wspomniał o założonym koncie w getin Banku, i tak było wielokrotnie. Dopiero w miesiącu grudniu 2012 w momencie problemów z wypłatą ostaniej transzy dopatrzyliśmy się że mamy otwarte dodatkowe konto.

3 Kredy pomagał załatwić nam doradce kredytowy dewelopera z doradca kredytowym Noble banku

 

---------- Post dodany 08-03-2013 o 00:06 ---------- Wcześniejszy post został napisany 07-03-2013 o 23:59 ----------

 

Miesiąc temu otrzymałam odpowiedź od przełożonego mojego doradcy, że sytuacja została rozwiązana, konto w Geting banku zamknięte a koszty prowadzenia rachunku anulowany oraz, że w najbliższym czasie otrzymam aneks do umowy obniżający oprocentowanie. Myślałam, że sprawa się wyjaśni. Natomiast wczoraj otrzymałam anekas do podpisana do obniżenia, ale oczywiście - to by było za "piękne". Dostałm też wniosek od odstąpienie od umowy prowadzenia konta w Geting wraz z pokryciem przez zemnie kosztów prowadzenie tego konta ( W raz z karnymi opłatami - brak wpływów na konto).

Odnośnik do komentarza

To wszystko, o czym piszesz, wygląda mi na wielką niekompetencję doradcy, który miał tylko jedno na celu - sprzedać kredyt.

Rozumiem, że teraz umowę kredytową macie? Więc teraz trzeba ją dokładnie przeczytać i sprawdzić co tak na prawdę podpisaliście i na jakich zasadach - bo tylko ta umowa może być ewentualnym powodem roszczeń [do wniosku kredytowego, w którym zaznacza się te wszystkie promocje związane z kontem i innymi ubezpieczeniami nie ma teraz nikt wglądu ].Możecie mi tę umowę podesłać na prv?

 

---------- Post dodany o 00:28 ---------- Wcześniejszy post został napisany o 00:19 ----------

 

 

---------- Post dodany 08-03-2013 o 00:06 ---------- Wcześniejszy post został napisany 07-03-2013 o 23:59 ----------

 

Miesiąc temu otrzymałam odpowiedź od przełożonego mojego doradcy, że sytuacja została rozwiązana, konto w Geting banku zamknięte a koszty prowadzenia rachunku anulowany oraz, że w najbliższym czasie otrzymam aneks do umowy obniżający oprocentowanie.

 

Po zamknięciu konta obniżą oprocentowanie?????

 

 

 

wczoraj otrzymałam anekas do podpisana do obniżenia, ale oczywiście - to by było za "piękne". Dostałm też wniosek od odstąpienie od umowy prowadzenia konta w Geting wraz z pokryciem przez zemnie kosztów prowadzenie tego konta ( W raz z karnymi opłatami - brak wpływów na konto).

 

Aneks dotyczy obniżenia [podwyższenia] marży ?

Odnośnik do komentarza

jeśli sytuacja tak się kształtuje od samego początku to warto pomyśleć o zmianie banku. Problemem jednak jest prowizja za wcześniejszą spłatę. W GNB może ona wynoić nawet 5% w początkowych latach kredytowania.

Sądze że ciężko będzie udowpdnić bankowi winę.

Co najmniej dziwne jest że nie dostaliście umowy przy jej podpisaniu. Takie praktyki powinny być karane. Z tego co piszecie to doradca dostał umowę na maila i spokojnie mógł ją wydrukować z kopią zapasową dla was. Rachunek w GNB to jeden z warunków otrzymania zniżki marży - aktualnie chyba nawet o 0,5pp

Odnośnik do komentarza

z blogu Samcika

 

tekst do wykorzystania w reklamacji

 

szefowie Getinu w ogóle zmieniają politykę dotyczącą reklamacji. I deklarują, że postarają się rozpatrywać ekspresem. "Jeżeli jakiś menedżer lub pracownik naruszy zasady szczególnej dbałości o terminowość i poprawność realizacji procesu rozpatrywania reklamacji oraz zachowania najwyższych standardów obsługi klienta, zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za nierzetelne wykonywanie obowiązków służbowych. Kary porządkowe z tego tytułu mogą wynieść do 1000 zł dla managera jednostki organizacyjnej oraz do 500 zł dla pracownika, za każde naruszenie zasad. Dotyczy to nie tylko Zespołu Reklamacji, ale innych pracowników banku".

 

W Getinie tłumaczą mi, że chodzi o takie przypadki, w których klient w procesie składania reklamacji jest niewłaściwie potraktowany - np. rozpatrzenie reklamacji trwa zbyt długo, uzasadnienie decyzji banku jest niezrozumiałe, odpowiedź banku jest zbyt skomplikowana lub błędna, albo klient nie ma informacji o statusie swojej sprawy itp. "Chcemy traktować reklamacje klienta jako możliwość nawiązania z nim długoterminowej relacji, nawet jeśli będzie ona rozpatrzona negatywnie. W każdym przypadku musi zostać rozpatrzona szybko i w pełni profesjonalnie. Przeważająca część skarg jest niezasadna, ale to nadal oznacza obowiązek rozpatrzenia ich w terminie" - czytam w liście, który dostałem od prezesa Getin Banku, Krzysztofa Rosińskiego. Potraktujcie to, drodzy czytelnicy blogu, jak zobowiązanie człowieka zarządzającego szóstym największym bankiem w Polsce. Jeśli będziecie mieli zastrzeżenia do działania Getin Banku, to z najwyższego szczebla zarządzania tą instytucją płynie zapewnienie, że Wasze wątpliwości zostaną potraktowane poważnie. A jeśli nie - to ktoś za to odpowie. Panie Prezesie, trzymamy za słowo.

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Podobne

    • Ryczałt - problem z kredytem

      Prowadzę działalność od 17.01.2022 r. Ryczałt 8,5%. Umowa B2B.    Wnioskowałam o BK2% i ze wszystkich banków dostałam decyzje negatywne, tj. Santander - wstępna pozytywna, wykonany operat, a następnie negatyw. Powód: singielka.   PKO BP - odpadłam na etapie scoringu. W momencie składania wniosku prowadziłam działalność 20 miesięcy.   mBank - brak zdolności. Do jej wyliczenia zaakceptowali niespełna 30% dochodu.   Czy ryczałt jest naprawdę takim problemem w

      w Kredyty mieszkaniowe

    • Problem z kredytem na sprzęt RTV

      Witam, wczoraj byłem w sklepie RTVAGD chciałem wziąć telewizor o wartosci 3000zł na 12 rat, dostałem odmowe co mnie zdziwiło. Dzisiaj spróbowałem przez internet wiząć monitor o wartośći 700zł i też odmowa.  Umowa o prace od 3 miesięcy, umowa ważna do Grudnia 2024, 5000netto, brak innych zobowiązań, wydatki na życie około 1000zł miesięcznie, 19lat. W czym jest problem? Za młody czy za krótko pracuje?

      w Kredyty gotówkowe

    • Problem z kredytem w BNP Paribas i Ultimo.

      Witam, mam problem z wyegzekwowaniem wysokości zadłużenia na kredycie zaciągniętym w BGŻ i przejętym przez ULTIMO. W grudniu 2015r. bank BGŻ wypowiedział mi umowę kredytu( zostało ok 11tyś. do spłaty) z powodu nie zapłaconych 1,5 raty. O całej sytuacji dowiedziałem się po ok 7 miesiącach ponieważ przeprowadziłem się i nie zmieniłem adresu w banku, ostatecznie sprawa trafiła do sądu którą wygrałem, sąd uznał nieuzasadnione wypowiedzenie umowy kredytu. W związku z brakiem świadomości o w

      w Dla zadłużonych

    • Problem z kredytem, BIK

      Hej wszystkim! Mam problem z wzięciem kredytu, przyznam, że nigdy nie dbałem o płatność w terminie. Po kolejnej odmowie postanowiłem kupić BIK i są tam wpisy o spóźniających się ratach do 30 dni ale jest też wpis w którym spóźnienie jest aż ponad 700 dni. Nie przypominam sobie też trochę tej sytuacji, ale kojarząc fakty kredyt już spłaciłem dawno a ten wpis, to domyślam się odsetki (94zł) które również spłaciłem rok temu. Punktacje w BIG mam 60, kredytu nie mogę wziąć dalej. W banku polecili mi

      w BIK i BIG

    • Problem z kredytem - niby wszystko okej, ale jednak nie

      Z narzeczonym jesteśmy zainteresowani kredytem (najlepiej bankowym) kwota około 50k. Ważny jest czas, bo pieniądze są nam potrzebne na wczoraj :(. W BIKU - jest wpis z lipca 2016 roku, o spóźnienie w pekao na kwotę 88 zł - dług uznany jako umorzony, nie przeszedł do celów statystycznych. Opłacone dwa dni temu i pekao wysłało prośbę do BIKu o usunięcie i czekamy.    BIG, Erif, KRD czyste - wszystkie chwilówki mamy odrzucone. Nie wiem już totalnie co robić jak to ogarnąć. Bardzo długo

      w Kredyty gotówkowe


×
×
  • Dodaj nową pozycję...