marek1986 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Każdy bank ma inny wzór zaświadczenia, przy czym niektóre zawierają pytanie o wynagrodzenie ( np. PKO BP, Eurobank), a inne o dochody (Pekao SA, MultiBank). W moim przypadku ma to ogromne znaczenie, gdyż pracodawca upiera się, że wynagrodzenie dotyczy tylko podstawy mojej pensji. Natomiast w przypadku zaświadczenia o dochodach wychodzi kilkaset zł na rękę więcej. Czy w związku z powyższym jest możliwe, aby do banku, który ma druk dotyczący "wynagrodzenia" oprócz tego zaświadczenia dostarczyć druk zawierający info o dochodach? albo czy jest możliwe udowodnienie wyższych dochodów niż to w wynika z zaświadczenia np za pomocą potwierdzenia przelewów na konto? Odnośnik do komentarza
mmrr1 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 jeśli pracodawca upiera się przy swoim ja bym zaproponowała aby wykreślił słowo wynagrodzenie z zaświadczenia i wpisał tam dochód. jest to trochę rzeźbienie ale moim zdaniem powinno przejść. albo niech wypełni jeden druk tak jak należy używając słowo wynagrodzenie a w dodatkowym drugim druku niech zastąpi słowo. to co wpływa na konto musi mieć potwierdzenie w zaświadczeniu / ach. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.