Lupus781 Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Kredyt 100000 Branża 49.41.Z Okres max Zabezpieczenia brak Zobowiązania prywatne i firmowe brak Historia Bik dobra Książka przychodów i rozchodów 2015 Przychód 66927 Dochód 21124 2016 Przychód 70018 Dochód 22877 2017. 7 m-cy Przychód 39211 Dochód 21124 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
PracownikBanku Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Proponuję ofertę Nest banku. Przy tych wynikach finansowych ciężko będzie uzyskać kwotę 100 000 zł. Realna kwota to 60 000 zł. Nazwa banku: Nest bank Wysokość kredytu netto: 60 000,00 zł Wysokość kredytu brutto: 64 800,00 zł Składowe kredytu: Prowizja 8% Okres kredytu: 120 miesięcy Oprocentowanie nominalne: 7,50% RRSO: 9,69% Rata: 769 zł Produkty dodatkowe: Brak Prowizja płatna dla pośrednika i ewentualna wysokość: Nie W razie zainteresowania ofertą zapraszam do kontaktu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
KFP_Bartek Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Potrzebne środki można dobrać w Alior Banku, poniżej wyliczenia: Nazwa banku: Alior bank Wysokość kredytu netto: 50 000,00 zł Wysokość kredytu brutto: 55 000 zł Składowe kredytu: Prowizja 22% Okres kredytu: 120 miesięcy Oprocentowanie nominalne: 9,9% RRSO: 14,69% Rata: 927 zł Produkty dodatkowe: Brak Prowizja płatna dla pośrednika i ewentualna wysokość: Nie W razie zainteresowania ofertą zapraszam do kontaktu chętnie pomogę przeprocesować wniosek. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 9 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Problem polega na tym, że chciałem zakupić nieruchomości. Wkład własny na poziom 20% . Brakuje 100000. Wykazywany Dochód z działalności to tylko około 1700 miesięcznie. W tym roku mogę zrobić wiele zmniejszając koszty jego uzyskania. Głównym kosztem jest dieta, którą sobie naliczam z tytułu podróży zagranicznych i wynosi około 3000 miesięcznie. Niestety mimo, stanowi mój dochód, w przypadku działalności nie jest brana pod uwagę przez banki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Więc skoro nie mam obowiązku rozliczenia diet, to 2017 r wyglądał by następująco. Czy to coś by w ofercie znieniło? Reszta zostaje jak wyżej zmienia się tylko 8 miesięcy tego roku. Przychód 46411 Dochód 35411 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Teraz zatem pytanie, skoro uzyskam zwiększenie zdolności kredytowej, to czy lepiej starać się o kredyt gotówkowy na firmę, czy o zwykły kredyt hipoteczny na osobę prywatną i po zakupie nieruchomości wprowadzić jej cześć % jako majątek trwały firmy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Nie ma problemu z rozliczeniem odsetek, ponieważ chodzi tylko o odliczenia na zakończenie tego roku podatkowego, od nowego zaczynam na powrót rozliczenie diet więc nawet amortyzacji nie muszę robić bo diety znowu będą praktycznie zerwać dochód - - - Uaktualniono - - - Jako osoba na samozatrudnieniu mogę kupić nieruchomość na osobę prywatną i dopiero u natariusza zgłosić jej cześć jako majątek trwały firmy, tylko jak ustosunkuje się do tego bank udzielając mi kredytu hipotecznego na tą nieruchomości 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Jest to dom z działką i chcę tam przenieść siedzibę firmy - - - Uaktualniono - - - Ale również muszę myśleć o tym żeby na koniec roku podatkowego ten zwiększony dochód firmy ukazać jako inwestycje i znowu zamknąć rok na poziomie zerowego podatku - - - Uaktualniono - - - No chyba że źle kąbinuje, to proszę wyprowadzić mnie z błędu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Czyli wykazać ten zwiększony dochód firmy, uzyskując na obecną chwilę zdolność kredytową. Zaciągnąć kredyt hipoteczny na osobę prywatną, kupić dom, a następnie podpisać umowę dzierżawy ze sobą samym, przenieść firmę a koszt dzierżawy wpisać w koszty firmowe + oczywiście jakieś koszty bieżące - - - Uaktualniono - - - Tylko takie rozwiązanie dalej pewnie nie zminimalizuje mi dochódu osobistego na koniec roku do poziomu 2300 netto miesięcznie. (szkoda żeby żonie 500+ przepadło ) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 No i czy podpisanie umowy dzierżawy na samo zatrudnieniu z własną firmą nie będzie trochę pachniało przekretem skarbowym 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Dziękuję ślicznie za rozjasnienie mi w głowie. Teraz zostaje tylko rozmowa z księgową jak na koniec roku podatkowego zmniejszyć wykazany do zdolności kredytowej dochód, zostaje jakieś 3 miesiące żeby zgubić 8 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
wit123 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 To Panowie trochę z tą dzierżawą próbują szaleć. Pozwolę się do tej części tematu odnieść. Jeśli prowadzi się biuro, bo jak rozumiem o to chodzi, we własnej nieruchomości, to nie widzę potrzeby żeby jakieś dzierżawy robić, to niczego nie zmienia. Koszty dzierżawy nie są kosztami podatkowymi, słusznie Lupus781 podejrzewa, że z takim numerem coś jest nie tak. Prowadząc biuro we własnym domu, wyznacza się % jaka część nieruchomości jest zajęta pod działalność i takim % traktuje się koszty typu - woda, prąd, gaz... dodatkowo jakieś koszty na środki czystości, kawę i herbatę itp. Można o tym poinformować US, ale wymogu formalnego nie ma. Natomiast jest jedna uwaga, jeżeli np. jeden pokój zostałby przerobiony na biuro, a do tego stracił funkcje mieszkalne, to należy to zgłosić w ciągu 14 dni do gminy w celu naliczenia podatku od nieruchomości, gdzie stawka jest wielokrotnie wyższa niż za mieszkanie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Plan jest taki że przenoszę siedzibę firmy, czyli komputer, w salonie domu mieszkalnego spotykam się raz w roku ze zleceniodawcą, w kuchni zaparzam mu herbatę i udostępniam po jej wypiciu toaletę. Stanowi to 25% powierzchni użytkowej 160 metrowego domu, bez wydzielenia konkretnego pomieszczenia na prowadzenie działalności. Więc gdzie tu szukać ewentualnych kosztów uzyskania dochodu. I jak ewentualnie odniesie się bank skoro udzielił kredytu hipotecznego na zakup domu mieszkalnego jeśli jego część wydzierzawiam lub wpisuje do ewidencji firmy żeby na koniec tego roku choć trochę wsadzić w koszta uzyskania. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
wit123 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Plan jest ok, wówczas opłaty za media należy wliczyć w koszty w wysokości 25% rachunków oraz np. 25% odsetek od kredytu na tą nieruchomość (odsetki są kosztem). Tego w żadnej ewidencji Pan nie powinien ujmować, nie ma takiej potrzeby, natomiast dla banku to nie ma znaczenia, chyba że, jest to jakiś kredyt preferencyjny, typu mieszkanie dla młodych, czy coś w tym rodzaju. W tego typu kredytach są zapisy, że nie można prowadzić działalności w lokalu, tzn. w zasadzie można prowadzić, ale nie można zaliczać do kosztów wydatków związanych z taką nieruchomością, w tym oczywiście tych odsetek. Co do szukania kosztów, to też trzeba brać pod uwagę, że robiąc koszty obniża się zdolność kredytową, coś za coś. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lupus781 Opublikowano 11 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Kredyt typu mdm to raczej córka, ja mam zbyt historyczny pesel, a zdolność kredytowa potrzebna tylko do tego kredytu, później pal sześć, nie planuję w tej dekadzie żadnego więcej, a w następnej, to ja wiem czy banki będą jeszcze istnieć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
kpkf Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Plan jest taki że przenoszę siedzibę firmy, czyli komputer, w salonie domu mieszkalnego spotykam się raz w roku ze zleceniodawcą, w kuchni zaparzam mu herbatę i udostępniam po jej wypiciu toaletę. Stanowi to 25% powierzchni użytkowej 160 metrowego domu, bez wydzielenia konkretnego pomieszczenia na prowadzenie działalności. Więc gdzie tu szukać ewentualnych kosztów uzyskania dochodu. I jak ewentualnie odniesie się bank skoro udzielił kredytu hipotecznego na zakup domu mieszkalnego jeśli jego część wydzierzawiam lub wpisuje do ewidencji firmy żeby na koniec tego roku choć trochę wsadzić w koszta uzyskania. Banku nie będzie interesowało, czy dana nieruchomość jest w firmie, czy nie. Nabywając ją jako osoba prowadząca JDG po prostu w księgowości wprowadzasz ją jako środek trwały. Przy JDG i tak to Ty jesteś właścicielem nieruchomości, a nie Twoja firma. Inna sytuacja miałaby miejsce jakbyś miał spółkę, wtedy byłaby to odrębna osobowość prawna i zaczęłyby się komplikacje. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
dinero-finanse Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Prowadzisz działalność transportową, jak wygląda majątek firmy, możesz go wypisać: Majątek trwały firmy, proszę podać jedynie wartość majątku w złotówkach (kwoty): a. nieruchomości- b. urządzenia i maszyny- c. środki transportu- Majątek obrotowy, proszę podać jedynie wartość majątku w złotówkach (kwoty): a. zapasy- b. należności z tytułu dostaw- I czy zajmujesz się tylko działalnością transportową czy może w CEIDG masz też inne PKD, które stanowią część Twojego przychodu? Jeśli są to jakie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał.lu Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Ja starając się o kredyt firmowy w Alior Banku po wstępnej decyzji miałem zbyt niski przychód aby dostać zadowalającą mnie sumę, doradca zaproponował dopisanie dochodu współmałżonki i wszystko się udało. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.