Skocz do zawartości

Konto w Inteligo (porzucone)


ajsmeno

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym się przywitać, jest to mój pierwszy raz tutaj na forum. Niestety, ale mam problem z kontem w Inteligo.

 

W 2008r po ukończeniu 18 lat, otworzyłem sobie konto w Inteligo, wpłacałem tam każdy grosz. Za konto płaciłem 5 zł na prowadzenie, jeżeli jest mniej niż 100 zł- chyba, i 5 zł na powiadomienia sms.

W 2009r wyjechałem za granicę do pracy, gdzie przebywam do dnia dzisiejszego. Przed wyjazdem wyciągnąłem wszystkie pieniądze z konta, było 0. Przez pierwsze miesiące, schodziło konto na minus, za opłaty związane, ale kolega wpłacał mi pieniądze, żeby było czas na 0. Po jakimś czasie, zauważyłem, że nie wchodzi to na minus. Po jakimś czasie zgubiłem wszystkie dane do logowania, papiery, umowę, kody itp. do konta. Zapomniałem o nim, wiem mój błąd, ale tak się stało.

Przez ten czas, pytałem mamy, czy przychodzą jakieś listy z banku- nic nie przychodziło. No i tak mijały lata, aż do teraz, gdy byłem na urlopie w Polsce, pomyślałem, że pora z tym zrobić porządek, jakoś zawsze do mnie to wracało, że to konto, gdzieś tam jest.

No więc napisałem e-mail do biura obsługi klienta, że chciałbym odzyskać jakieś dane, do logowania, że chcę zamknąć konto, czy mam jakiś dług. Dostałem odpowiedź z opcjami, jakie mam żeby odzyskać dostęp do logowania.

Postanowiłem zadzwonić na infolinię, i się dowiedzieć co i jak. Pani powiedziała, mi że mogę zamknąć konto, pobierając formularz na stronce. Zapytałem się, czy jest jakieś zadłużenie, Pani powiedziała, że za 5 zł czy 10 zł, nie będą ściągać. No więc wypełniłem wniosek o zamknięcie konta, wysłałem listem poleconym.

Dziś dostałem wiadomość od mamy, że przyszedł list z banku, że jeżeli chcę zamknąć konto, to muszę uregulować saldo ujemne, muszę się zalogować do konta. No, ale ja przecież nie mam dalej, dostępu do niego.

To jest opcja odzyskania danych do logowania.

 

"Jeżeli nie posiada Pan haseł i narzędzia autoryzacji, konsultant może zamówić dla Pana przesyłkę z tymi danymi, która będzie dostarczona przez kuriera na Pana adres korespondencyjny widoczny w danych konta. Przesyłka może być odebrana jedynie przez Pana na terenie kraju."

 

Jak mam to zrobić, skoro jestem za granicą, i mieszkam tam na stałe? Napisałem własnie do nich wiadomość. W Polsce będę planowo w lipcu tego roku, ale jednak cały czas mnie to gryzie.

 

Co mogę z tym zrobić? Jak duży dług mogę mieć?, czy bank powinien mi przysłać jakieś pismo o debecie przez ten okres? Czytając na internecie, różne historię, że ludzie mają długi po kilka tysięcy, za podobne sprawy, lekko się obawiam.

Nie za bardzo, wiem jak do tego wszystkiego podejść. Nie znam się na prawie Polskim, nie wiem jak to działa, jakie mam prawa. Jestem za granicą, i za bardzo nie mam żadnych możliwości ruchu, jedynie telefon do nich, przez który za bardzo się nic nie dowiem.

 

Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza

Zdalnie tego nie załatwisz no chyba, że przed wyjazdem dałeś komuś pełnomocnictwo do działania w Twoim imieniu. Jeżeli nie to sprawa musi poczekać te kilka miesięcy. Zadłużenie to 5 zł x liczba miesięcy, w których nie spełniałeś warunki ruchu na koncie + odsetki i ew. koszty monitów (może miałeś podany inny adres do korespondencji?).

Razem pewnie jakieś kilkaset złotych. Pomyśl czy nie miałeś innych konto w bankach...

Odnośnik do komentarza

Jesteś informowany tylko wiadomości nie odbierasz. One pewnie wszystkie są dostępne w bankowości elektronicznej. To jest konto internetowe i w nim to podstawowy sposób komunikacji z klientem.

Odnośnik do komentarza

No tak. Sprawdzalem emaile stare, nic nie ma, albo zakladalem na jakiegos innego. Czyli myslisz, ze oni tylko bd sie kontaktowac przez e-mail?

Znalazlem informacje o Art.60 i Art.731. Moze ktos wie jak sie do nich zastosowac.

Odnośnik do komentarza

Witam, mam problem z zalogowaniem się na to forum. Jestem tutaj od roku i od jakiegoś czasu nie mogę się zalogować ponieważ wyskakuje mi informacja, że jestem zablokowana i że nie mam uprawnień do przeglądania tej strony. Proszę o pomoc 

Odnośnik do komentarza
W dniu 6.05.2020 o 14:24, Ajka18 napisał:

Witam, mam problem z zalogowaniem się na to forum. Jestem tutaj od roku i od jakiegoś czasu nie mogę się zalogować ponieważ wyskakuje mi informacja, że jestem zablokowana i że nie mam uprawnień do przeglądania tej strony. Proszę o pomoc 

Musisz mieć w takim razie saldo ujemne i przy wypowiedzianej umowie albo zadłużeniu bank blokuje dostęp. Sama tak miałam dopóki nie spłaciłam im zaległości.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...