dinero-finanse Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam, proponuję wprowadzić schemat dotyczący konsolidacji dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Co wy na to? Poniżej moja propozycja. Będę wdzięczny za sugestie użytkowników forum oraz o opinię moderatora: Wysokość kredytu Pożądana długość okresu kredytowania. Miasto/województwo Wiek kredytobiorcy/kredytobiorców Czy kredyt będzie zabezpieczony: tak/nie (kredyt bez zabezpieczenia) Rodzaj zabezpieczenia kredytu: nieruchomość mieszkalna/komercja/samochód pow. 3,5 t Wartość zabezpieczenia: Przychód/Dochód/Amortyzacja z lat 2012,2013,2014: Obroty na rachunku z okresu 6/12 miesięcy: Jak długo jest prowadzona działalność: Rodzaj prowadzonej księgowości: (Pełna księgowość/Zasady ogólne/Ryczałt/Karta podatkowa) PKD firmy Aktualne obciążenia kredytowe: Historia w BIK: Zaległości US/ZUS: Dodatkowo pozostawilibyśmy oczywiście schemat dotyczący zobowiązań do konsolidacji: 1) nazwa Banku 2) data zawarcia umowy 3) wysokość zobowiązania (kwota brutto z umowy kredytowej) 4) kwota do spłaty 5) wysokość raty 6) czy było ubezpieczenie (jeśli tak, to czy płatność jednorazowa, czy doliczana do raty) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.