walentowicz8 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 W październiku 2016 poszedłem do swojego banku PKO bp z zapytaniem o kredyt odnawialny w kwocie 2 tys. zamiast debetu. doradca kasjer rozmawiał własnie z kierownikiem placówki ,odmówiono mi i nie podano przyczyny zamiast tego pani kierownik doradziła mi ze zamiast tego może spróbować mi zastąpić kredyt wzięty w 2011 r. na 8 lat , po prostu spłacić ta pozostałą kwotę do zapłaty z tego kredytu + dołożyć te 2 tys i zaraz będę miał je na koncie. spytała się na ile rat?- chciałem na tyle i pozostało z tego starego kredytu powiedziała ze murze co najmniej na 48 bo na tyle jest zgoda. zgodziłem się. W miedzy czasie wysłała mnie do koleżanki obok żebym zmienił na konto na "bez granic" bo usługi ,bankomaty za darmo poszedłem a ona wszystko przygotuje . Wróciłem po chwili podpisałem dokumenty i potwierdzenie przelewu tych 2 tys.i wyszedłem w przekonaniu ze wszystko jest ok bo znam te panie od 20 lat. Parę razy dzwoniła do mnie pani z PKO czy możne nie chciał bym dobrać gotówki, co mnie zaciekawiło i przejrzałem te papiery z 2016 r dokładnie i okazało się ze z kredytu z 2011 zostało do spłaty 10,800 zł pani kierownik dodała mi te 2 tyś + prowizje za udzielenie 1587,73 zł + ubezpieczenie w kwocie 2418,31. i całkowity koszt pożyczki 7780,41 .Kwota do stały teraz wynosi 20587,36 zł. Więc DOSTAŁEM 2 tyś NA KONTO a do spłaty mam Z TEGO TYTUŁU 10.TYS ZŁ więcej .CO MAM ROBIĆ PROSZĘ O POMOC!!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
PracownikBanku Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Teraz już nic nie zrobisz. Została zrobiona konsolidacja poprzedniego kredytu + dobranie gotówki. Ubezpieczenie i prowizja zostały naliczone od całej kwoty, więc dlatego wyszły takie duże koszty. Spróbuj zrezygnować z ubezpieczenie ponieważ jest dobrowolne. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
EkspertPKO Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Prosimy o podanie więcej danych, abyśmy mogli zidentyfikować sprawę w wiadomości prywatnej - ewentualnie złożenie reklamacji w banku. Postaramy się wyjaśnić sytuację. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
walentowicz8 Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 jakie dane będą potrzebne wszystko udostepnie.uważam ze żyjemy w XXI wieku i żaden normalny człowiek nie wziął mało tego nie zaproponowałby takiego rozwiązania w banku Polskim tym bardziej kierowniczka ale się myliłem zaufanie mnie zawiodło! jak Expert banku może "zaproponować; doradzić" (tzn.oszukać)przykro mi 20 lat w jednym banku i ta pani doradca-kasjer zakładała mój rachunek po to żeby z kierowniczką wcisnąć mi taką "lipę" bynajmniej mi jako mężczyźnie ojcu 3 dzieci sumienie by nie pozwoliło. Z góry bardzo dziękuję PS. A później klienci odchodzą z takiej placówki!!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
EkspertPKO Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy, jednak z poziomu tego forum, bez dostępu do Pana danych i bez weryfikacji tożsamości, nie jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić sprawy. Dlatego jeszcze raz prosimy o złożenie reklamacji - najprościej w iPKO zakładka "Wiadomości" lub dzwoniąc na naszą infolinię (800 302 302 - połączenie bezpłatne). 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Maciej Kobus Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Jak rozumiem podpisałeś umowę o kredyt konsolidacyjny. ubezpieczenie j.w. ktoś napisał możesz zrezygnować i odzyskać część składki. Co do samej umowy konsolidacyjnej i pobranej prowizji trzeba by zerknąć na dokumenty. Można spróbować podważyć wysokość pobranej prowizji ale trzeba by pozywać Bank. Bez analizy dokumentów trudno doradzić coś więcej. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.