Skocz do zawartości

Windykacja terenowa VEX.


GoliatPL

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 12.10.2021 o 11:18, Moni333 napisał:

Witam dostałem takiego SMS od firmy vex czego się po nich spodziewać???? 

Screenshot_20211012-110147.png

Ten sms to już klasyk, uwielbiam tekst o uporczywym nie odbieraniu. SMS legenda hahahahah. Markus nadal nie może upaść jak widać, ciekawe czym płaci ludziom - skoszoną na pustyni trawą??

Odnośnik do komentarza

TAKIE WYPRACOWANIE DOSTALAM MOZE KOMUŚ GDZIE CHCIAŁO SIĘ PRZECZYTAĆ I SKOMENTOWAC

Dzień dobry,

biuro windykacji VEX prosi abyś odpisał nam w mailu numer telefonu na który mamy do Ciebie zadzwonić w sprawie spłat albo oddzwonił dzisiaj na stacjonarny, wrocławski, numer telefonu 713067870 by omówić Twoją wolę oddania pożyczki  www.EXTRAPORTFEL.pl  

Niniejszym w imieniu wierzyciela kierujemy do Ciebie wezwanie do wywiązania się z warunków umowy pożyczki, którą zawarłeś z naszym mocodawcą i gwarantowałeś w dniu jej zawarcia, że Twoja sytuacja finansowo i osobista w dniu zawarcia umowy nie stoi na przeszkodzie byś zgodnie z warunkami umowy się z niej wywiązał. W dniu umowy zapewniałeś również, że Twoja sytuacja finansowa i prywatna jest na tyle stabilna, że bez żadnych problemów w termie zawartym w umowie wywiążesz się z jej wszystkich postanowień.

Dziś już wiemy, że nie była to prawda. Jednak nim sprawy prawnie zajdą za daleko dajemy ci możliwość polubownego wyjścia z kłopotów i problemu dlatego wpłać całą zaległą kwotę z tej pożyczki na numer konta wierzyciela, a więc: 85 1090 1043 0000 0001 4029 4786w terminie do 22 listopada 2021 i wyślij w odpowiedzi na ten email dowód wpłaty!

Niezależnie od powyższego przypominamy, że aby Tobie pomóc zawrzeć porozumienie z Twoim wierzycielem to próbujemy od października się do Ciebie dodzwonić na numer, który podałeś w umowie pożyczki jako swój telefon kontaktowy, ale nie odbierasz naszych telefonów, a po wysłanych SMS z prośbą byś oddzwonił się dogadć na spłatę w ratach też podejmujesz decyzję, aby nas lekceważyć i nie przejawiasz woli dogadania sie na spłatę w ratach.

Dlatego proponujemy Ci, byś najpóźniej do 22 listopada 2021 do nas zadzwonił na numer 713067870 gdyż chcemy ci zaproponować rozłożenie długu na raty. Ta oferta przepadnie 22 listopada 2021 o godzinie 19:00, zatem jeśli wcześniej nie zadzwonisz się dogadać to zmarnujesz swoją szansę na dogodne raty, a w aktach Twojej sprawie zostanie ten fakt odnotowany: że proponowaliśmy ci dogodne raty, ale to zlekceważyłeś i kolejny raz niespełniłeś warunków formalnych byśmy mogli Ci dług rozłożyć na raty po spełnieniu indywidualnych warunków uzależnionych od sytuacji na Twojej umowie pożyczki.

Wpłać na wyżej wskazane konto np. 33% zadłużenia, wyślij dowód wpłaty i zadzwoń by zaproponować raty na resztę kwoty. Jeśli nie masz obecnie całych 33% to wpłać ile jesteś w stanie i wyślij dowód wpłaty, a następnie zadzwoń o tym poinformować i dogadaj się na termin kolejnej wpłaty do kwoty uwierzytelniającej.

Zadzwoń jeszcze dzisiaj na 713067870 to z pewnością uda się dogadać na raty!

Jeśli nie chcesz dzwonić to odpisz nam podając numer telefonu, na który chcesz, abyśmy to my do Ciebie zadzwonili i to zrobimy, aby przedstawić Ci szczegóły zadłużenia i wskazać polubowne możliwości wyjścia z długu. Także przedstawimy wtedy warunki ratalne. Tylko w rozmowie telefonicznej będzie to możliwe - nie chcesz dzwonić to podaj numer, a to my do Ciebie wtedy zadzwonimy.

Pamiętaj, że jeśli nie zadzwonisz dzisiaj, albo dzisiaj nie odpiszesz nam na ten email to nasz windykator terenowy od jutra może rozpocząć ewentualne próby zastania Cię w miejscu, które zostało wskazane w umowie pożyczki jako Twoje miejsce przebywania. Takie próby mogą się ewentualnie odbywać tylko i wyłącznie wtedy, jeśli nie mamy z Tobą kontaktu telefonicznego lub nie uda się nam dogadać za pośrednictwem email. Jeżeli zdecydujesz się by się z nami nie kontaktować to nasz pracownik może ewentualnie rozpocząć próby spotkań. Dlatego prosimy byś dziś zadzwonił 713067870 lub odpisał nam na ten email.

Mamy dla Ciebie propozycję spłaty długu, ale pod pewnymi warunkami, które musisz spełnić. Poznać je możesz wyłącznie w rozmowie telefonicznej po uprzedniej weryfikacji twojej tożsamości. Musimy mieć pewność, że nikt się pod Ciebie nie podszywa, gdyż informacje są poufne.

Wierzymy, że masz wolę oddania pożyczonych pieniędzy oraz, że nie jest to wola pozorna i iluzoryczna. Dlatego zadzwoń do nas, a wyjaśnimy Ci szczegóły Twojego długu oraz przedstawimy polubowne możliwości spłaty zobowiązania i możliwości wyjścia z kłopotów.

Jednak gdy celowo nie odpisujesz, ani nie oddzwaniasz to dajesz świadectwo, że Twoje zamiary mogły nie być takie uczciwe jak zakładamy.  Rozsądna osoba, której zależy by się dogadać na spłatę w ratach i która prezentuje sobią maniery i moralność człowieka mającego dobrą wolę i zamiar spłaty nie zwlekałaby tygodniami by zadzwonić i się porozumieć. Dlatego zadzwoń do nas jeszcze dzisiaj, albo odpisz nam na ten email podając numer telefonu, na który życzysz sobie, abyśmy to my do Ciebie zadzwonili.

Zadzwoń do nas na numer 713067870 - jest to stacjonarny numer we Wrocławiu. Koszt połączenia to koszt za połączenie jaki masz w swojej umowie z operatorem telefonicznym na numery stacjonarne. Wiele firm oferujący usługi telefonii komórkowej takie połączenia ma darmowe .

Chcemy tylko Ci wyjaśnić szczegóły wierzytelności i przedstawić możliwości dogadania się i polubownych rozwiązań.

Pamiętaj, że poprzedni email był wysłany do Ciebie na ten mail z potwierdzeniem odczytania i odbioru. Twój serwer mailowy powiadomił nas, że mail odczytałeś. Zatem niekontaktowanie się może być ocenione nagannie i dać nam możliwość do podjęcia próby zastania Cię w miejscu, które sam wskazałeś w umowie pożyczki.

Możesz też po prostu wpłacić dług z tytułu wyżej wskazanej pożyczki na konto z umowy pożyczki w terminie dwóch dni od daty odczytania tego emaila, a nam wysłać dowód wpłaty w odpowiedzi na ten email, abyśmy mogli poinformować Twojego wierzyciela o spłacie i zaniechać dalszych prób skontaktowania się z Tobą. Pamiętaj, że nie kupiliśmy Twojego długu tylko Twój wierzyciel zlecił nam podejmowanie prób kontaktu telefonicznej oraz prób spotkań jeśli nie uda się nam porozmawiać telefonicznie.

Jeżeli nie masz już woli oddania pożyczonych pieniędzy to nam o tym napisz, a poinformujemy o Twojej decyzji wierzyciela, aby mógł podjąć dalsze - niepolubowne - kroki w celu odzyskania swoich pieniędzy.

Jeżeli już nie mieszkasz w miejscu, które wskazałeś w umowie pożyczki, a przed wysłaniem tego emaila zaniedbałeś obowiązek złożenia do swojego pożyczkodawcy pozbawionego wad formalnych wniosku o aktualizację Twoich danych adresowych to informujemy, że możesz nam zgłosić zmianę adresu, ale tylko i wyłącznie w rozmowie telefonicznej, po uprzednim potwierdzeniu Twojej tożsamości. Zgłoszenia emailem nie będą mogły być rozpatrzono z powodu braku bezpieczeństwa związanego z wymogami RODO. Zatem jeśli chciałbyś, aby próba spotkania odbyła się w innym miejscu niż w tym, który wskazałeś sam w umowie pożyczki, to możesz to zgłosić tylko i wyłacznie telefonicznie pod numerem 713067870. Wysłanie nowego adresu emailem pozostanie bez rozpatrzenia z powodu niewypełnienia wyżej wskazanych braków formalnych do aktualizacji danych adresowych.

Jeżeli nie chcesz podać aktualnego numeru, abyśmy do Ciebie zadzwonili w sprawie rat i sam też nie chcesz dzwonić to wtedy prosimy byś do końca dnia 17 marca wpłacił na konto z umowy wyżej wskazanej pożyczki (umowę masz na tym emailu, gdyż nasz mocodawca wysyłał Ci umowę, regulaminy i wezwania do zapłaty na ten adres email bo podałeś go w umowie swojej pożyczki) kwotę 250zł jako Twoje potwierdzenie, że jesteś poważnie zainteresowany oddałniem długu w ratach i wyślij nam w odpowiedzi na ten email dowód wpłaty. Możesz wtedy od razu zaproponować ile chciałbyś rat, w jakiej wysokości oraz do którego dnia miesiąca obiecujesz je płacić. Być może po otrzymaniu dowodu wpłaty na wyżej wskazaną kwotę będziemy w stanie załatwić dla Ciebie takie raty. Na dowodzie wpłaty musi być data 16 lub 17 marca, a kwota nie może być mniejsza niż wyżej wskazana. Inaczej szansa będzie przez Ciebie zmarnowana.

Z wyrazami szacunku,

Sekretariat VEX Sp. z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-141 Wrocław

Kontakt poniedziałek-sobota od 7:00 do 21:00 - numer stacjonarny 71-306-78-50

Pamiętaj, że:
1. w mailu na który nam odpisałeś mogą być wszystkie odpowiedzi na pytania które nam zadałeś lub określone warunki formalne do spełnienia abyśmy mogli rozmawiać o ratach. Spełnij je, a nie będzie problemu z ratami. Póki ich nie spełnisz to w zasadzie nie ma podstawy formalnej, aby o ratach z Tobą rozmawiać.

2. aby się porozumieć konieczna jest rozmowa telefoniczna na numer 71-306-78-50 (koszt połączenia to koszt z twojej umowy z twoim operatorem za połączenia stacjonarne) - jeśli nie zadzwonisz i wybierzesz inne metody komunikacji np. poprzez email - to ryzykujesz, że pozostawimy Twoje prośby czy wnioski bez rozpatrzenia z powodu niespełnienia przez Ciebie warunku formalnego jakim jest rozmowa telefoniczna. Niniejszym zostałeś o tym pouczony, zatem jeśli chcesz uzyskać odpowiedź na zadane nam pytania lub wnioski to konieczna jest rozmowa telefoniczna inaczej pozostawimy Twój mail bez jakiejkolwiek odpowiedzi merytorycznej do czasu aż zadzwonisz. Pamiętaj, że nie będziesz mógł mieć do nas później pretensji, że wybrałeś wadliwą formę komunikacji, niezgodną z procedurami, a my nie odpisujemy na Twój email. Niniejszym emailem zostałeś skutecznie pouczony, że tylko rozmowa telefoniczna (którą poprzedza weryfikacja Twojej tożsamości) umożliwi ustalenie czegokolwiek w związku z Twoim długiem.

3. próby zastania Cię przez naszych windykatorów w pierwszej kolejności zawsze odbywają się w miejscu zamieszkania, które wskazane zostało w umowie pożyczki, dopiero kiedy nie jest możliwe zastanie tam dłużnika to podejmowane są próby w innych miejscach np. w miejscu zameldowania, czy innych podanych adresach. Pierwsza próba zawsze następuje w miejscu, które wskazane zostało przez Ciebie w umowie. Jesli już tam nie mieszkasz, a nie spełniłeś obowiązku poinformowania swoich wierzycieli o zmianie danych tele-adresowych i jeśli chcesz lub masz wolę wskazać nam inne miejsce, w których chcesz się spotkać z naszymi pracownikami to możesz złożyć nam wniosek o spotkanie w innym miejscu, ale wyłącznie telefonicznie pod numerem 71-306-78-50, po wcześniejszym potwierdzeniu Twojej tożsamości. W przeciwnym wypadku próba zastania Cię odbędzie się w miejscu, które wskazałeś sam w umowie. Pamiętaj, że nasi pracownicy nigdy nie wchodzą na teren prywatnej posesji, czy do domu lub mieszkania, jeśli nie zostaną zaproszeni. Masz prawo odmówić spotkania lub rozmowy, gdy nasi pracownicy będą próbowali Cię zastać w miejscu, które sam wskazałeś w umowie z naszym mocodawcą. Nasi pracownicy NIGDY nie rozmawiają o celu próby spotkania z osobami trzecimi, nie będą też rozmawiać z zastanymi domownikami. Rozmowa może być tylko i wyłącznie z osobą zadłużoną. Z osobami trzecimi nie będą prowadzone żadne rozmowy o twoim zadłużeniu, ani o celu próby spotkania. Próby zastania cię w miejscu zamieszkania zawsze poprzedzone są kilkoma próbami skontaktowania się z tobą za pośrednictwem email lub telefonu lub sms. Jeśli nie odbierasz od nas telefonu, albo nie oddzwaniasz tego samego dnia lub następnego dnia po probie kontaktu telefonicznego lub sms to na tej podstwie możemy podjąć próbę zastania Cię w miejscu, które sam wskazałeś w umowie z naszym mocodawcą. Próba spotkania jest zatem wtedy i tylko wtedy możliwa, jeśli nie możemy nawiązać z tobą rozmowy telefonicznej.

4. nie wysyłamy harmonogramów spłat ratalnych. Takie warunki spłaty można ustalić tylko i wyłącznie w rozmowie telefonicznej z naszymi pracownikami pod numerem 71-306-78-50. Bez rozmowy telefonicznej ustalenia np. wysłane emailem nie są spełnieniem warunków formalnych niezbędnych do aktywacji systemu ratalnego i nie są traktowane, nawet jeśli są wpłaty, jako spłata w harmonogramie ratalnym. Tylko rozmowa telefoniczna pozwoli taki harmonogram aktywować i sfinalizować. Jeśli nie wpłacisz tej kwoty to nasi pracownicy będą Cię informować, że w Twojej sprawie nie ma możliwości rozłożenia długu na raty. Kiedy jednak wyślesz w odpowiedzi na ten email dowód wpłaty kwoty uwierzytelniającej (zazwyczaj jest to 33% aktualnego salda zadłużenia) to wtedy i tylko wtedy będzie możliwość rozmowy o ratach na resztę. Bez rozmowy telefonicznej ustalenia np. wysłane emailem nie są spełnieniem warunków formalnych niezbędnych do aktywacji systemu ratalnego i nie są traktowane, nawet jeśli są wpłaty, jako spłata w harmonogramie ratalnym. Tylko rozmowa telefoniczna pozwoli taki harmonogram aktywować i sfinalizować.

5. jeśli nie stać Cię by we wskazanym terminie wpłacić wymaganą kwotę to wpłać tyle ile możesz we wskazanym terminie - takie wpłaty nie będą wystarczająco by aktywować system ratalny lub wstrzymać jakiekolwiek decyzje albo czynności w Twojej sprawie, ale każda wpłata pomniejsza Twój dług, wyślij dowód wpłaty w odpowiedzi na ten email, a następnie zadzwoń na 71-306-78-50 i dogadaj się na kolejny termin. Brak wpłaty kwoty uwierzytelniającej w całości może sprawić, że z powodu niespłenienia warunków formalnych zmarnujesz swoją szansę na raty bezpowrotnie. Nie zabraniamy wpłacać na innych warunkach niż oczekiwane przez naszego mocodawcę, ale jeśli zdecydujesz się spłacać na innych warunkach niż oczekiwane to miej świadomość, że takie wpłaty tylko zmniejszają twój dług, ale nie wstrzymują żadnego aspektu naszej pracy. Twój wierzyciel życzy sobie, abyśmy próbowali się z Tobą spotkać w miejscu, które podałeś w umowie z naszym mocodawcą. Jeśli nie możemy się z Tobą skontaktować, albo porozumieć, to możemy takie próby podejmować.

6. nie kupiliśmy Twojego długu, więc wpłacasz na konto swojego wierzyciela. Nie mamy dostępu do tego konta. Wierzyciel przysyła nam informację o zaksięgowanych wpłatach za miniony tydzień kalendarzowy. Jeśli nie wiesz na jakie konto wpłacić to wpłać na numer konta z umowy, a nam tylko wyślij dowód wpłaty. Przypominamy również, że jeśli sam wybrałeś pożyczkę przez internet to komunikacja z Tobą odbywac się będę kanałami, które wskazałeś w umowie pożyczki czyli za pośrednictwem telefonu komórkowego podanego przez Ciebie w umowie, oraz za pośrednictwem emaila, który podałeś w umowie.

7. Jeśli w swoim mailu podajesz sam z własnej woli jakiekolwiek powodu usprawiedliwiające Twoim zdaniem złamanie warunków umowy to abyśmy mieli pewność, że napisane przez Ciebie powody są prawdzwiwe to prosimy przyslać jak skany / czytelne zdjęcia dokumentów, które potwierdzą każdy wymienion przez Ciebie powód. Do czasu udowodnienia tego powodu pozostanie on bez rozpatrzenia i nie będzie wziety pod uwagę z przyczyny braku dowodu na jego rzeczywiste istnienie. Doślij zatem w odpowiedzi na ten email dowody na okoliczności, które sam wskazałeś.

8. Jeśli twierdzisz, że dokonaleś jakiejś wpłaty to przyślij nam dowód tej wpłaty w odpowiedzi na ten email.

9. Przetwarzanie danych osoby zadłużonej odbywa się na mocy art. 6 RODO, zazwyczaj na mocy podpunkt 1 paragraf b, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy lub paragraf f, czyli przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Zgoda osoby zadłużonej na przetwarzanie jej danych w celu wywiązania się przez tę osobę z warunków zawartej umowy nie jest wymagana, ani potrzebna. Przetwarzanie danych może się odbywać wyłącznie do czasu wywiązania się z umowy. Więcej na ten temat pisze UODO tutaj: https://uodo.gov.pl/pl/138/1263

10. Jeżeli nastąpiła cesja długu do innego wierzyciela, a Ty twierdzisz, że aktualny wierzyciel nie przysłał ci pisemnie zawiadomienia o cesji to przypominamy, że zgodnie z przepisami dłużnik ma powinność wpłacać na konto pierwotnego wierzyciela (np. na konto z umowy), a wierzyciel pierwotny ma obowiązek wszelkie wpłaty przekazać do wierzyciela aktualnego.  W takim przypadku wystarczy nam wysłać dowód wpłaty, a my go przekażemy do wierzyciela w celu wypełnienia formalności związanych z przeksięgowaniem wpłaty.

11. Pamiętaj, że celem naszych prób rozmowy telefonicznej lub osobistej z Tobą jest okazanie Ci niezbędnych szczegółów wierzytelności, jak również wyjaśnienie sytuacji twojego zadłużenia oraz wskazanie polubownych możliwości rozwiązania tego problemu.

12. Pouczamy, że wszelkie sformułowania niecenzuralne, ubliżenia, znieważenia, wyzwiska, ale również pomówienia, czy zniesławienia jakich dopuściłbyś się w odpowiedzi na nasze emaile są kierowane do naszej firmy, a także będą przekazane członkom zarządu, w tym do Pana Markusa Marcinkiewicza, gdyż to on jest osobą wobec której wszelkie wyzwiska, groźby, zniewagi, pomówienia są kierowane. Zachowaj zatem powściągliwość w odpowiedzi na nasz email, gdyż jeśli będziesz groził Markusowi Marcinkiewiczowi, albo pracownikom VEX, albo znieważał albo pomawiał lub zniesławiał Markusa Marcinkiewicza, albo pracowników VEX lub podmiot prawy VEX to będzie możliwe skierowanie zawiadomienia do organów ścigania wobec popełnienia na ich szkodę czynów zakazanych. Możliwe też będzie skierowanie powóztwa o ochronę dóbr osobistych. Zachowiaj umiar, nie stosuj gróźb karalnych, nie znieważaj, nie pomawiaj, gdyż może się to spotkać z konsekwencjami mającymi nas chronić. Niniejszym zostałeś pouczony o adresatach zniewag, pomówień lub gróźb, które mógłbyś napisać w odpowiedzi na ten email.

13. Jeżeli uważasz, że na Twoją szkodę ma miejsce jakiekolwiek przestępstwo z winy naszych pracowników to radzimy abyś natychmiast, bez żadnej zwłoki, zgłosił się na najbliższym posterunku Policji i złożył stosowne zawiadomienie o przestępstwie, które uważasz, że ma miejsce na Twoją szkodę. Nie czekaj tylko od razu to zgłoś. Nie groź nam i nie strasz nas, że takie zawiadomienie złożysz, jeśli nie odstąpimy od windykacji Twojego długu tylko po prostu udaj się na najbliższy posterunek Policji i złóż zawiadomienie jeśli uważasz, że ma miejsce przestępstwo na Twoją szkodę.

14. Pamiętaj, że nasza praca jest dla konsumenta darmowa. Jako dłużnik nie jesteś przez nas obciążany żadnymi kosztami z tytułu naszej pracy. Tym różnimy się od komorników sądowych, że ich praca w większości przypadków odbywa się na koszt dłużnika, a nasza w całości jest darmowa. Dlatego opłaca się z nami dogadać, gdyż nic to konsumenta nie kosztuje.

15. Jeśli złamałeś warunki umowy i nie poinformowałeś na piśmie swojego pożyczkodawcę o zmianę danych adresowych to próba spotkania nastąpi w miejscu, które wskazałeś w umowie pożyczki. Jeżeli zmieniłeś adres zamieszkania i niedopełniłeś formalności by zaktualizować swoje dane adresowe to zrób to natychmiast wysyłając do swojego pożyczkodawcy (nie do nas) wniosek o zmianę tych danych adresowych. Nikt za Ciebie nie może dokonać aktualizacji Twoich danych.

16. Informujemy, że nasze propozycja ważne są tylko przez 24 godziny od daty ich nadania. W mailu wskazane są warunki formalne do spełnienia, aby mozna było rozmawiać o rozłożeniu długu na raty. Jeśli tych warunków nie spełnisz w ciągu 24 godzin od daty otrzymania od nas emaila to wówczas oferta z Twojej winy przepada ponieważ nie spełniłeś warunków formalnych. Możesz natomiast po złamaniu terminu i złamaniu warunków wpłacić np. 20% kwoty i w mailu, w którym wyślesz nam dowodów wpłaty poprosić o możliwość przywrócenia terminu - jeśli sytuacja na Twojej umowie na to zezwoli to zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc by rozłożyć Twój dług na raty. Podstawą jest jednak załączenie dowodu wpłaty do prośby - inaczej pozostanie ona bez reakcji z powodu niespełnienie warunków formalnych oraz braku potwierdzenia, że akurat tym razem dotrzymasz danej obietnicy spłaty rat.

17. Możliwe, że będą możliwości, by Twój dług rozłożyć na raty. Wysyłaliśmy na email, który podałeś we wniosku o pożyczkę mail ze szczegółami długu oraz polubownymi możliwościami jego spłaty, w tym warunków formalnych do rozłożenia go na raty. Odnajdź nasz ostatni email i jeśli jeszcze nie wypełniłeś jego postanowień o wpłacie kwoty uwierzytelniającej, wysłaniu dowodu wpłaty i zadzwonieniu do nas PO WYSŁANIA DOWODU WPŁATY na mailfax@vex.com.pl to możesz to uczynić w ciągu najbliższych 2 dni i gdy do nas zadzwonisz to powołaj się na ten email, w którym warunkowo wydłużyliśmy Tobie czas na spełnienie warunków formalnych umożliwiających rozmowę o ratach. Powołaj się w rozmowie na punkt 17 tego maila, a nasz pracownik sprawdzi, czy na fax@vex.com.pl jest już mail od Ciebie z dowodem wpłaty wymaganej kwoty uwierzytelniającej - jeśli tak to będzie możliwa rozmowa o ratach na resztę długu. Pamiętaj, że w mailu z dowodem wpłaty sam możesz zaproponować ilość rat, kwotę raty oraz dzień miesiąca, do którego po rygorem wypowiedzenia warunków ratalnych zobowiązujesz się, że kwota raty będzie zaksięgowana na koncie naszego mocodawcy (decyduje data zaksięgowania się na koncie naszego mocodawcy, a nie data wpłaty na dowodzie wpłaty). Wysłanie przez Ciebie razem z dowodem wpłaty w mailu propozycji co do ilości rat, wysokości rat i terminu wpłaty ułatwi nam i przyspieszy negocjacje z Tobą co do ostatecznie zaakceptowanego harmonogramu spłat. 

Czy wiesz, że Urząd Ochrony Danych Osobowych wydał decyzję legalizującą publikację w internecie na giełdach długów (dostępnych dla każdego kto wpisze imię i nazwisko dłużnika w google) ofert sprzedaży długów wraz z podaniem imienia nazwiska, miasta, ulicy, salda długu oraz nazwy wierzyciela? Oznacza to, że upublicznienie danych osobowych i adresowych dłużnika w ofercie sprzedaży na internetowych giełdach długów jest zgodne z RODO. Zadzwoń dziś na 71-306-78-50 dogadać się na spłaty, zanim oferta sprzedaży Twojego długu stanie się publicznie dostępna dla każdego kto będzie miał potrzebę wpisania Twojego imienia i nazwiska w wyszukiwarkę. Więcej informacji tutaj: https://www.money.pl/gospodarka/gieldy-dlugow-zgodne-z-prawem-dane-dluznika-moga-pojawiac-sie-w-internecie-6378337659852417a.html

Przesyłając e-mail na adres mailowy tutejszej VEX Sp. z o.o. potwierdzają Państwo, że zapoznaliście się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych przez VEX Sp. z o.o., wymaganymi zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych), w szczególności z informacjami na temat administratora danych osobowych, celów przetwarzania danych osobowych oraz podstaw prawnych przetwarzania. Powyższe informacje są ogólnie dostępne na stronie internetowej www.vex.pl

Obowiązek informacyjny oraz klazule RODO:

Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest wierzyciel, który w ramach umowy zlecenia windykacji zlecił do procesora, czyli VEX Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wita Stwosza 16 czynności windykacji. VEX nie kupuje długów, nie jest ich właścicielem, a jedynie serwiserem, czyli procesorem, który na zlecenie administratora wykonuje usługę windykacji. VEX nie jest wobec powyższego administratorem danych.

2.powołany Inspektor Ochrony Danych (IOD) , kontakt do IOD możliwy poprzez adres e-mail: iod@vex.com.pl lub pisemnie na adres VEX sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 16, 50-141 Wrocław

3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dochodzenia od Pana/Pani roszczeń windykacyjnych, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, jeżeli w czasie procesu windykacji osoba, której dane dotyczą przekaże administratorowi dane szczególnie chronione, będą one przetwarzane w zakresie udostępnionym przez zainteresowanego na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO;

4.źródłem, z którego uzyskaliśmy Pana/Pani dane osobowe, jest wierzyciel pierwotny, informacje ogólnodostępne, osoba, od której dane dotyczą, firmy współpracujące w zakresie aktualizacji danych;

5.Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej na podstawie: standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską; Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na podstawi pisemnego wniosku złożonego Administratorowi Danych;

6.odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być spółki należące do VEX lub podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora;

7.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu ich zgromadzenia;

8.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i prawo wniesienia sprzeciwu;

9.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO informujemy, że nie jesteśmy administratorem Twoich danych, a jedynie serwiserem. Administratora Twoich danych wskazaliśmy wyżej w szczegółach wierzytelności w sprawie której na mocy art. 6 RODO przetwarzamy Twoje dane. Po zakończeniu obsługi Twojej wierzytelności dane zostaną przekazane powrotnie do administratora, a ich przetwarzanie przez serwisera się zakończy. Masz prawo edycji i zmian Twoich danych, w tym celu zwróć się bezpośrednio do administratora Twoich danych. Więcej na temat przetwarzania i ochrony danych znajdziesz na stronie www.vex.pl

NINIEJSZA WIADOMOŚĆ E-MAIL CHRONIONA PRAWAMI AUTORSKIMI.JEST PRZEZNACZONA WYŁĄCZNIE DO UŻYTKU WYMIENIONEGO ODBIORCY. JEST POUFNA I ZASTRZEŻONA. NIE WYRAŻAMY ZGODY NA PUBLIKACJĘ TREŚCI ZAWARTYCH W TYM MAILU W CAŁOŚCI LUB FRAGMENTACH W JAKICHKOLWIEK PUBLIKACJACH PAPIEROWYCH, ELEKTRONICZNYCH, CZY Z WYKORZYSTANIEM ŚRODKÓW MASOWEJ KOMUNIKACJI LUB MASOWEGO PRZEKAZU, ZABRONIONE JEST RÓWNIEŻ PUBLIKOWANIE W CAŁOŚCI LUB FRAGMENTACH NA FORACH INTERNETOWYCH, CZY PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. TREŚĆ TEJ WIADOMOŚCI JEST W CAŁOŚCI I FRAGMENTACH OBJĘTA PRAWAMI AUTORSKIMI I JAKIEKOLWIEK UŻYCIE, WYKORZYSTANIE, ALBO UPUBLICZNIANIE JEST BEZ PISEMNEJ ZGODY VEX SP. Z O.O. ZAKAZANE. ZŁAMANIE ZAKAZU PUBLIKACJI W CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI MOŻE ZA SOBĄ WIĄZAĆ KONSEKWENCJE W POSTACI POZWU CYWILNEGO NA KWOTĘ 5000,00ZŁ ZA KAŻDY PRZYPADEK. JEŻELI PAŃSTWO NIE SĄ ODBIORCAMI WYMIENIONYMI NA POLU ADRESU, PROSIMY PRZYJĄĆ DO WIADOMOŚCI, ŻE NIE WOLNO BEZ UPOWAŻNIENIA PRZEGLĄDAĆ, KOPIOWAĆ LUB WYKORZYSTYWAĆ TREŚCI NINIEJSZEGO PRZEKAZU. JEŻELI PAŃSTWO OTRZYMALI POMYŁKOWO NINIEJSZY E-MAIL PROSIMY O POWIADOMIENIE NADAWCY I NATYCHMIASTOWE ZNISZCZENIE WIADOMOŚCI I WSZELKICH JEJ ZAŁĄCZNIKÓW.

VEX Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu na ulicy Wita Stwosza 16 jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000550881, posiadającą NIP 8943060988 oraz REGON 361138463.

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
X  POBIERZ RAPORT BIK