andzia Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Kasi wszędzie gdzie napisałam o zwrot z przedłużeń okresu wykorzystania oni mi odpisywali na zwrot o wcześniejszą wpłatę. Ja swoje oni swoje - - - Uaktualniono - - - Szanowny Kliencie, Pożyczka, którą Pani wymieniła nie została spłacona przed terminem. Dlatego też, nie mamy jak rozliczyć ją za wcześniejszą spłatę. to np z lendon. Ja o zwrot niewykorzystanych przedłużeń a oni o wcześniej spłacie. Tak samo kilka innych firm 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
kredytowyuse Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Kasi wszędzie gdzie napisałam o zwrot z przedłużeń okresu wykorzystania oni mi odpisywali na zwrot o wcześniejszą wpłatę. Ja swoje oni swoje - - - Uaktualniono - - - Szanowny Kliencie, Pożyczka, którą Pani wymieniła nie została spłacona przed terminem. Dlatego też, nie mamy jak rozliczyć ją za wcześniejszą spłatę. to np z lendon. Ja o zwrot niewykorzystanych przedłużeń a oni o wcześniej spłacie. Tak samo kilka innych firm To trzeba im wyoślić, może nawet powołać się na zapis ustawy który mówi o tym że nie wolno dokonywać przedłużeń. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wanda321 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 To trzeba im wyoślić, może nawet powołać się na zapis ustawy który mówi o tym że nie wolno dokonywać przedłużeń. tzn? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kasi Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Andzia napisz jeszcze raz i zaznacz że nie chodzi ci o rozliczenie pożyczki tylko przedłużenia. Możesz też zadzwonić i spytać się czy umieją czytać i logicznie rozumieć tekst, bo jeżeli piszesz im o przedłużenie a oni odpisują ci o spłacie pożyczki to chyba coś jest z nimi nie tak. Pisz, dzwoń dobijaj się drzwiami i oknami nie popuszczaj 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wanda321 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 ktoś wrzucał na forum jakieś paragrafy do tego? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Oleńka11111 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Witajcie dziś po rozmowie z vivus dodwiedziłam się że z dniem 1 grudnia moja pożyczka zostanie sprzedana do innej firmy a profil vivus zostanie zamknięty żeby spłacić jak najwięcej bo nowy nabywca doliczyć nowe koszty i co teraz dostane nowe konto do spłaty nową umowę komu to sprzedają pomocy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
kredytowyuse Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 ktoś wrzucał na forum jakieś paragrafy do tego? też szukam ale coś znaleść nie mogę, wiem że stanowisko federacji konsumentów jest jednoznaczne ale czy ustawa o tym mówi nie jestem pewna, bedę szukać podstaw prawnych dziś popołudniu jak coś dam znać. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wanda321 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Czekaj na rozwój wydarzeń, mnie o takim zamiarze poinformowali (wysyłając na e-mail jakiś kartonik kolorowy niby-reklama)4 listopada, że także 1 XII dług zostanie sprzedany, ale do dziś wysyłają do mnie na e-mail wezwania do zapłaty. Zobaczymy co będzie.(Termin spłaty minął mi 6 VIII) Oleńka-kiedy minął Twój termin? Ile masz do spłaty? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Oleńka11111 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Mi termin minął 10 sierpnia 2017 do spłaty 6000 tylko nie wiem co teraz będzie z przedłużeniami bo przedłużałam na kwotę 2400 zł i nie chcieli zaliczyć na poczet spłaty obecnego kapitału wiec po sprzedaży chyba przepadnie i lipa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wanda321 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 No-znalazłam, bo już kiedyś to wałkowaliśmy na forum: Sąd Najwyższy wskazał, iż ,,kredytem jest taka umowa, na podstawie której bank zobowiązuje się oddać do dyspozycji kredytobiorcy na czas oznaczony w umowie kwotę środków pieniężnych z przeznaczeniem na ustalony cel, a kredytobiorca zobowiązuje się do korzystania z niej na warunkach określonych w umowie, zwrotu kwoty wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami w oznaczonych terminach spłaty oraz zapłaty prowizji od udzielonego kredytu.” Art. 110 Prawa bankowego stanowi, że bank może pobierać przewidziane w umowie prowizje i opłaty, co oznacza brak takiego obowiązku. Przepis ten odnosi się do kredytu w banku. Do pożyczek natomiast: art. 720 k.c., który stanowi, że przez umowę pożyczki dający pożyczkę zobowiązuje się przenieść na własność biorącego określoną ilość pieniędzy albo rzeczy oznaczonych tylko co do gatunku, a biorący zobowiązuje się zwrócić tę samą ilość pieniędzy albo tę samą ilość rzeczy tego samego gatunku i tej samej jakości. "Tym samym opłatę za przedłużenie terminu spłaty Pożyczki należy rozumieć jako wynagrodzenie należne Pożyczkodawcy za udostępnienie kwoty Pożyczki przez dodatkowy okres." Wynagrodzeniem dla Pożyczkodawcy za udostępnienie kwoty Pożyczki są co do zasady odsetki oraz szczegółowo uzasadniona prowizja. "Pożyczkobiorca miał możliwość zapoznania się z postanowieniami Ramowej Umowy Pożyczki, która w sposób szczegółowy porusza kwestię przedłużenia okresu spłaty pożyczki, a także opłat pobieranych z tego tytułu." Postanowienia umowne nie były wynikiem negocjacji, lecz jednym z elementów wzorca umowy, który jest stosowany do wszystkich klientów. Ustawa wprost uznaje postanowienia przejęte z wzorca umowy zaproponowanego konsumentowi za nieuzgodnione indywidualnie – art. 3851. § 3. zdanie 2. k.c. Zgodnie zaś z art. 3851. § 1. k.c., postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nieuzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (niedozwolone postanowienia umowne). Wielokrotnie przedłużane chwilówki? Jak do tego podejść? str.27 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
andzia Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Mi kruk dzisiaj sam zaproponował raty za halo. Super. Na dniach będę dzwonić do filarum o raty. Za to Kaczmarski za recredit znowu wysyłają pracownika terenowego. Tylko ze najpierw dostałam sms od recredit. A niby przejął to Kaczmarski. A za chwilę takiego samego meila od Kaczmarskiego 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
ona1309 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Witajcie dziś po rozmowie z vivus dodwiedziłam się że z dniem 1 grudnia moja pożyczka zostanie sprzedana do innej firmy a profil vivus zostanie zamknięty żeby spłacić jak najwięcej bo nowy nabywca doliczyć nowe koszty i co teraz dostane nowe konto do spłaty nową umowę komu to sprzedają pomocy U mnie dzisiaj sms od Kaczmarskiego, że mam dzisiaj wpłacić. Niestety nie mam z czego.... termin minal 7 października. Nie odbieralam telefonow i pewnie dlatego juz dali do tej windykacji. Boje sie bo ponoc dzwonia po sasiadach itp.... w vivusie mam ponad 4 tys przedluzen roznych pożyczek. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
andzia Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Ona ja przedłużeń mam na 8000 ze starych pożyczek. A tu mam 1000 nadpłaty. Pożyczone 4700 przedłużenia i recredit 5700. A właśnie mnie recredit straszy terenowym na 2100. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
andzia Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Lendon wystawiło dług na długi.pl i cesja do Rmm a recredit właśnie mi wypowiedział umowę. Chociaż nadal windykuje go Kaczmarski 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kasi Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 I co wam wyszło z tym recredit. Splaciliscie czy jeszcze was męczą? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
bieg Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Czekamy na sad ale jakos szybko nie ida do sadu juz prawie 10 miesiecy od wypowiedzenia i narazie strasza i tyle windykuje kaczmarski 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kasi Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Miesiąc temu miałam wpłacić ostatnią ratę w recredit 7000, do tej pory wpłaciłam z tego 800 zł. Wczoraj minął miesiąc. Dzisiaj chciałam się zalogować na recredit i nie mogę ani na vivus też (wcześniej logowalam się na vivus i przechodzilam do recredit a teraz ani tu ani tu nie działa). CO TO MOŻE ZNACZYĆ? ZAPOMNIELI O MNIE?!!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
ona1309 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Czekamy na sad ale jakos szybko nie ida do sadu juz prawie 10 miesiecy od wypowiedzenia i narazie strasza i tyle windykuje kaczmarski Przez caly ten czas windykuje Cie Kaczmarski? Niektorzy pisali ze po miesiacu wraca do vivusa. U mnie cisza chwilowo wiec nie wiem co sie dzieje. Kaczmarskie nie dzwonią od jakiegos czasu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
andzia Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Męczą męczą. Tak jak pisałam recredit w meili mi wypowiedział umowę. Co dalej nie wiem. A lendon w meilu informacje o cesji do RMM i że szykują pozew do sądu. Najgorzej że w styczniu już nic nie będę mogła nigdzie wpłacić. Po świętach i urodzinach dzieci zostało mi ledwie na życie. A kasa na końcu stycznia - - - Uaktualniono - - - Męczą męczą. Tak jak pisałam recredit w meili mi wypowiedział umowę. Co dalej nie wiem. A lendon w meilu informacje o cesji do RMM i że szykują pozew do sądu. Najgorzej że w styczniu już nic nie będę mogła nigdzie wpłacić. Po świętach i urodzinach dzieci zostało mi ledwie na życie. A kasa na końcu stycznia. Ja normalnie się loguję na Vivus tam informacja że spłacone przez recredit. I przekieruje na recredit. I niby wypowiedzieli umowę a na profilu pożyczka aktywna 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kasi Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Nie wiem co robić. Jak chcę się zalogować do vivus to wyświetla mi się że jest błędny login lub hasło, w recredit znów jak wpisze login i hasło i klikne zaloguj wyskakuje info że strona nie działa. Hasło i login napewno jest prawidłowe. Mało tego jak w vivus wzięłam opcje przypomnieć hasło, mieli mi wysłać na maila nowe tymczasowe a nie dostałam od nich nic, żadnej odpowiedzi. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kasi Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Czy też wam poblokowal vivus i recredit konta że nie można się do nich zalogować? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
andzia Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ja mogę wejść 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mailo77 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 witam tez mam problem z recredit miałam pozyczke w vivusie kwota pozyczona 7500 do oddania 8741,50 spłaciłam raz 2741,5 drugi raz 2538,50 oraz raz przedłużałam kwota 877,80 zostało do spłaty 3500 recredit przydzedł z pomoca 4 raty po 550 i ostatnia 2663,07 .te raty po 550 wpłaciłam ale 2600 nie mam. co dalej z tym zrobic ? brak pomysłów 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.