Skocz do zawartości

Rozwiązanie umowy z Wonga i cofnięcie zgody na przetwarzanie danych.


czantoria

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry.potrzebuję pomocy .Chcę rozwiązać umowę z Wonga ale nie wiem co napisać.Zależy mi ,żeby jak najszybciej nie przetwarzali moich danych i chcę zlikwidować profil klienta.Nie wiem jak sie do tego zabrać, o Wondze jest dużo postów ale dotyczących odwrotnej sytuacji czyli gdy oni wypowiadają umowę.Będę wdzięczna za wskazówki.Pozdrawiam Forumowiczów.

Odnośnik do komentarza

WNIOSEK

Dotyczy: Usunięcia konta i wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych za pomocą poczty elektronicznej i SMSów

 

Zwracam się z wnioskiem o usunięcie konta użytkownika podaj swoje dane i pesel firmy pożyczkowej oraz Zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. /Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002r./ o ochronie danych osobowych wycofuje zgodę na przetwarzanie oraz przekazywanie innym podmiotom prawnym i osobom fizycznym moich danych osobowych znajdujących się w waszych bazach danych. Jednocześnie żądam wykreślenia swoich danych osobowych z waszych zasobów. Proszę o przesłanie potwierdzenia zamknięcia konta.

Imię nazwisko

pesel

Odnośnik do komentarza

Dziękuję,mam nadzieję ,że to wystarczy .Grabien widzę czytając forum,że jesteś osobą rozeznaną w temacie chwilówek i zwiazanych z nimi tematów.Jeszcze raz Bardzo Dziękuję.

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Jeszcze mam jedno pytanie w tym wątku, zawsze gdy spłacałam przed czasem pożyczkę pisali mi e maila ,że dziękują za spłatę całej pożyczki.Tak samo było z ratami .Teraz dostałam tylko potwierdzenie sms.Nie wiem czy w związku z tym nie wstrzymać się do momentu potwierdzenia drogą elektroniczną.Bo oczywiście na profilu już nie mam żadnej informacji o tamtej pożyczce a tylko już nowy limit jaki mogę wziąć.Co zrobić ,wie ktoś mądrzejszy ode mnie ? Wonga wydaje się być firmą w porządku ale nie wiem jaki ruch wykonać.

Odnośnik do komentarza

witam żeby nie zakladac nowego tematu dostałem oto taka odpowiedz:

 

Natomiast w nawiązaniu do prośby cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych informuję, iż Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora jedynie w celach prowadzenia obligatoryjnej sprawozdawczości finansowej przez okres 5 lat liczonych od zakończenia roku obrachunkowego. (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

 

czy tak mogą postepowac pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Wczoraj potwierdzili,że otrzymali wiadomość nadmieniając,że odpiszą w najbliższym czasie.Wezwałam ich w piśmie do natychmiastowego zakazu przetwarzania moich danych osobowych i usunięcia profilu.Ile mają czasu by się z tego wywiązać?Wie ktoś?

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Pożyczki Wondze spłacane regularnie, nigdy żadnych opóźnień,przed czasem(ratalne)

Odnośnik do komentarza
Wczoraj potwierdzili,że otrzymali wiadomość nadmieniając,że odpiszą w najbliższym czasie.Wezwałam ich w piśmie do natychmiastowego zakazu przetwarzania moich danych osobowych i usunięcia profilu.Ile mają czasu by się z tego wywiązać?Wie ktoś?

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Pożyczki Wondze spłacane regularnie, nigdy żadnych opóźnień,przed czasem(ratalne)

 

Pewnie w najbliższym czasie max 30 dni.

Odnośnik do komentarza

Myślałam,że Wonga zalicza się do jednych z najrzetelniejszych firm w "świecie" chwilówek.I pod względem kontaktu i jasnych warunków(zmniejszenie prowizji przy wcześniejszej spłacie).Myliłam,się ,pożyczka spłacona przed terminem ,nie mogę się doprosić o potwierdzenie na e maila .A gdy zawsze wpłacałam ratę to w tym samym dniu było potwierdzenie i elektronicznie i sms.Wycofałam wszystkie zgody i prosiłam o zamkniecie profilu natychmiast, też żadnego odzewu.Mimo ,że potwierdzili wysłana do nich wiadomość.Zależy mi na czasie bo w następnym tygodniu zmnieniam tymczasowo miejsce zamieszkania(kraj).Czy ktoś już miał podobny przypadek do mojego?

Odnośnik do komentarza
Myślałam,że Wonga zalicza się do jednych z najrzetelniejszych firm w "świecie" chwilówek.I pod względem kontaktu i jasnych warunków(zmniejszenie prowizji przy wcześniejszej spłacie).Myliłam,się ,pożyczka spłacona przed terminem ,nie mogę się doprosić o potwierdzenie na e maila .A gdy zawsze wpłacałam ratę to w tym samym dniu było potwierdzenie i elektronicznie i sms.Wycofałam wszystkie zgody i prosiłam o zamkniecie profilu natychmiast, też żadnego odzewu.Mimo ,że potwierdzili wysłana do nich wiadomość.Zależy mi na czasie bo w następnym tygodniu zmnieniam tymczasowo miejsce zamieszkania(kraj).Czy ktoś już miał podobny przypadek do mojego?

A nie możesz do nich zadzwonić przedstawić problem i ich pośpieszyć.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...