romano2605 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Witam, mam taką sytuację, pożyczyłem 1000zł w smartpożyczka, 1274 do oddania, trochę się spóźniłem ze spłatą, wysłałem im 500zł w tytule wpisując "spłata kapitału" a oni potraktowali to jako przedłużenie pożyczki. Co robić w takiej sytuacji? Wysyłam do nich maile ale oni nie reagują...jakoś inne firmy nie robiły problemów jeśli nie miałem pieniędzy na spłatę, wysyłałem część jako spłata kapitału i dług był zmniejszany 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
dymek Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 dzwonić tarabanić że to na spłatę i kropka, żadnych tam przedłużeń 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
petla Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Witaj. Jeśli w tytule przelewu była "spłata" i nie było słowa o przedłużeniu, to muszą to zaliczyć na poczet spłaty kapitału a nie na przedłużenie. Oczywiście chcą Cię naciągnąć więc jeśli nic z tym nie zrobisz, to będziesz mieć problem. Ale spokojnie. 1. Jeśli nie odpisują na e-mail, to zainstaluj aplikację do nagrywania rozmów w telefonie (np.: "Nagrywanie rozmów - ACR") 2. Zadzwoń do nich, poinformuj że rozmowa jest rejestrowana i zapytaj czy wyrażają zgodę na nagrywanie. Jeśli wyrażą, to spróbuj wyjaśnić przez telefon swoją sytuację. Jeśli nie wyrażą, to napisz do nich oficjalne pismo i wyślij je listem poleconym. 3. Jeśli to nie rozwiąże problemu to masz prawo złożyć do nich oficjalną reklamację (Zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym) Jeśli to nie pomoże, to odezwij się do mnie postaram się pomóc. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.