Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 16
Like Tree1Przydatne Posty

Wyrachowani klienci.

  1. #1
    Finansowa111
    Finansowa111 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    13-07-2018
    Posty
    4
    Pomógł
    0 razy

    Wyrachowani klienci.

    Witajcie.
    Jestem wściekła na klientów, nie szanujących naszego czasu, oraz pracy.
    Czy również często trafiacie na ludzi, którym wszystko wytłumaczycie, doradzicie, przedstawicie ofertę,powiecie co jak zrobić by było dobrze;) poświęcając swój czas... gdzie oni dostając ofertę idą sobie do Banku... a on nas nie raczą nawet odebrać telefonu i podziękować za stracony czas?
    Drugą grupą, też często spotykaną są klienci, którzy uważają,że wszystko się im należy i kredyt powinien być najlepiej za darmo(choć wielu z nich Bik pozostawia wiele do życzenia)
    Mam dość aroganckich, wykorzystujących innych ludzi.
    SZANUJCIE NASZ CZAS, NIE JESTEŚMY DARMOWĄ INFORMACJĄ....

    Przepraszam, ale jestem okropnie zła;))))

  2. #1.5
    Zarejestrowani użytkownicy Awatar Doradca - reklama
    Dołączył
    15-10-2011
    Lokalizacja
    Polska
    Wiek
    24
    Posty
    359
    Pomógł
    0 razy

    Wyrachowani klienci.


  3. #2
    monkej
    Gość
    W każdej branży jest tak samo i jest to naturalna kolej rzeczy, nie wiem na co się złościć. ;)

  4. #3
    mariuszd31
    mariuszd31 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    07-01-2012
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    2,847
    Pomógł
    214 razy
    Dobrze wykonujesz swoja prace, wzielas wyplate?
    Jest taki cytat:"Nająłeś się jak pies to szczekaj", do kogo masz pretensje?
    A czasami kredyt jest za darmo - wiesz co to sankcja kredytu darmowego? Żart naturalnie.

  5. #4
    Finansowa111
    Finansowa111 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    13-07-2018
    Posty
    4
    Pomógł
    0 razy
    a zwracacie jakoś uwagę takim klientom?

  6. #5
    mariuszd31
    mariuszd31 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    07-01-2012
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    2,847
    Pomógł
    214 razy
    Nie wiem czemu ale taki ctat tu chyba pasuje :" Pracuj i modl sie"
    Nie wprost to znaczy, chodz sobie do pracy odbieraj wypłate i zyj po pracy bez zastanawiania sie czy ktos krzywo spojrzal, od tego jestes jak jestes w pracy, pozdrawiam.

  7. #6
    monkej
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez mariuszd31 Zobacz posta
    Nie wiem czemu ale taki ctat tu chyba pasuje :" Pracuj i modl sie"
    Nie wprost to znaczy, chodz sobie do pracy odbieraj wypłate i zyj po pracy bez zastanawiania sie czy ktos krzywo spojrzal, od tego jestes jak jestes w pracy, pozdrawiam.
    Widać, że nie prowadziłeś nigdy własnej firmy.

    - - - Uaktualniono - - -

    Cytat Zamieszczone przez Finansowa111 Zobacz posta
    a zwracacie jakoś uwagę takim klientom?
    Ja to mam gdzieś a straciłem tysiące na klientach, którzy nie chcieli płacić, płacili po czasie, albo uciekali. Dlatego w tym co robię teraz, biorę 100% z góry.

  8. #7
    Finansowa111
    Finansowa111 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    13-07-2018
    Posty
    4
    Pomógł
    0 razy
    Będąc doradcą kredytowym, nie można niestety brać zapłaty z góry...

  9. #8
    monkej
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Finansowa111 Zobacz posta
    Będąc doradcą kredytowym, nie można niestety brać zapłaty z góry...
    Wiem, ale niczego nie zmienisz, załamywanie się tym też nic nie da. Nawet lekarze mają takie problemy, ludzie się rejestrują, nie przychodzą, a wizyty nie odwołają. Musiałabyś wysłać*cały kraj na przymusowe szkolenie.

  10. #9
    PlanFinance.pl
    PlanFinance.pl jest nieaktywny
    Ekspert hipoteczny Awatar PlanFinance.pl
    Dołączył
    09-02-2009
    Lokalizacja
    Warszawa/Polska
    Posty
    24,029
    Pomógł
    2219 razy
    Kredyty hipoteczne czy gotówkowe? Jeśli się dzieje to na masową skalę u Ciebie to problem tkwi w klientach i u Ciebie. Musisz spojrzeć krytycznie na to co robisz i gdzie masz słabe punkty. Następnie step by step starać sić je wyeliminować.

  11. #10
    mariuszd31
    mariuszd31 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    07-01-2012
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    2,847
    Pomógł
    214 razy
    Zawsze mozna zmienic prace nikt ci nie każe tego robic

  12. #11
    Maciek86
    Maciek86 jest nieaktywny
    Ekspert Awatar Maciek86
    Dołączył
    19-03-2011
    Lokalizacja
    WROCŁAW / CAŁA POLSKA
    Posty
    8,553
    Pomógł
    770 razy
    Wpisy w blogu
    4
    Zawód pośrednika kredytowego to zawód wymagający bardzo dużego zaufania. Takie zaufanie buduje się przede wszystkim umiejętnie sprzedając klientowi swoją wiedzę. Każdy kredyt poprzedzony jest długimi rozmowami, tłumaczeniem niuansów, procedur, oferty i odpowiadaniem na pytania klienta. Jeśli klient na podstawie rozmowy zobaczy, że ma do czynienia z profesjonalistą i wytłumaczysz mu, dlaczego jest to ważne, żeby wniosek składał u Ciebie, to w 90% przypadków zdecyduje się na to. Oczywiście, że znajdą się klienci, którzy po uzyskaniu całej masy informacji dochodzą do wniosku, że w zasadzie sami sobie są w stanie poradzić sobie w danej sytuacji i tego nie przeskoczysz w żaden sposób. Trzeba skupiać się na klientach, którzy chcą Twojej pomocy, którym bardzo często ratujesz biznes, rodzinę a nawet w ekstremalnych sytuacjach życie.

    PS. Znajomego w sklepie agd/rtv też zalewa krew, jak przychodzi klient, dotnie, zapyta, porobi zdjęcia, zabierze broszurki i pójdzie do domu szukać na ceneo tego produktu. Takie rzeczy zdarzają, się w każdym zawodzie.
    Ostatnio edytowane przez Maciek86 ; 16-07-2018 o 10:00
    Autor tego postu otrzymał podziękowania od: monkej.

  13. #12
    Finansowa111
    Finansowa111 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    13-07-2018
    Posty
    4
    Pomógł
    0 razy
    Witajcie, nie dzieje się to na jakaś masową skalę, lecz czasem mimo długiego kontaktu z klientem, pomocy w wyprostowaniu historii kredytowej itd. nagle on sobię idzie do banku. Denerwuje mnie to, ponieważ poświęcę dużo czasu, a ktoś ma to gdzieś. Co innego, gdyby zadzwonił i powiedział wprost, podziękował... Bardziej zależało mi na waszej odpowiedzi, czy wypada zwrócić uwagę takiemu klientowi?

  14. #13
    Mr Tomek
    Mr Tomek jest teraz aktywny
    Ekspert hipoteczny
    Dołączył
    21-08-2012
    Lokalizacja
    mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, cała polska
    Posty
    4,915
    Pomógł
    367 razy
    zdarzają się takie przypadki

    jak nie odbiera telefonu to i tak z nim nie porozmawiasz

    Niestety taka jest specyfika naszego zawodu

  15. #14
    kredytowyuse
    kredytowyuse jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    16-03-2017
    Posty
    571
    Pomógł
    80 razy
    Hm... tak jest w wielu zawodach (świadczących jakieś usługi).
    np. lekarz, dietetyk, kosmetyczka, ma zaplanowany cały dzień wizyt, np siedem z czego przyjdzie mu 3 klientów a pozostała reszta nawet nie zadzwoni i nie odwoła terminu.
    Dlatego dziś powoli się to zmienia i świadczący usługi zaliczkują terminy tzn. trzeba uiścić zaliczkę i dopiero wtedy jest "zaklepany" termin.
    W przypadku kiedy klient się nie pojawia zaliczka przepada.

  16. #15
    mook90
    mook90 jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    03-08-2018
    Posty
    2
    Pomógł
    0 razy
    Świetny pomysł z tymi zaliczkami.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-04-2015, 16:53
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-05-2012, 08:16
  3. Uwaga klienci Polbank 'u
    Autor merg / Forum Konta bankowe
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-01-2010, 16:54

Tagi dla tego wątku