Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15

Kredyt na samochod 20tys na 5 lat

  1. #1
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy

    Kredyt na samochod 20tys na 5 lat

    Witam
    Mam 22lata i umowe na pol etatu na kwote 800zl w praktyce zarabiam prawie 3,ale wiadomo wazne dla banku to co na papierze.
    Mam raty na telefon w santader ktore splacam w terminie juz od paru miesiecy i proponowali mi kredyt telefonicznie.
    Sprawa wyglada tak potrzebuje kredyt 20000 na 60mies na samochod.
    W jakim banku bedzie najprosciej i najtaniej by miesieczna rata wyniosila ok 500zl?
    Umowe mam narazie od wrzesnia 2017 do marca 19 ,ale nie bedzie problemu z przedluzeniem na czas nieokreslony po tym czasie.

  2. #1.5
    Zarejestrowani użytkownicy Awatar Doradca - reklama
    Dołączył
    15-10-2011
    Lokalizacja
    Polska
    Wiek
    24
    Posty
    359
    Pomógł
    0 razy

    Kredyt na samochod 20tys na 5 lat


  3. #2
    PracownikBanku
    PracownikBanku jest nieaktywny
    Ekspert Awatar PracownikBanku
    Dołączył
    10-01-2012
    Lokalizacja
    Rzeszów, Cała Polska
    Posty
    9,611
    Pomógł
    561 razy
    Przy dochodzie 800 zł marne szanse na kredyt. Chyba że składki są odprowadzane od wyższej kwoty.

  4. #3
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy
    Z santandera mi proponowali telefonicznie 20tys tylko wtedy nie bylem zainteresowany i nie dopytywalem.
    Nie wzialem odkad pracuje mniejszej pensji niz 2700 tylko ze na papierze pol etatu...

  5. #4
    Ekspert_Kredytowy
    Ekspert_Kredytowy jest nieaktywny
    Ekspert Awatar Ekspert_Kredytowy
    Dołączył
    29-05-2009
    Lokalizacja
    lubuskie/dolnośląskie /Cała Polska
    Posty
    11,628
    Pomógł
    793 razy
    Wpisy w blogu
    7
    Witam,

    dogadaj się z szefostwem, żeby dostać umowę na taką kwotę - jaką zarabiasz.

  6. #5
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy
    Panowie a jakie mam szanse dostac 10tys na 3lata zeby mi raty wychodzily po 350-400zl?

  7. #6
    PracownikBanku
    PracownikBanku jest nieaktywny
    Ekspert Awatar PracownikBanku
    Dołączył
    10-01-2012
    Lokalizacja
    Rzeszów, Cała Polska
    Posty
    9,611
    Pomógł
    561 razy
    Cytat Zamieszczone przez mathar Zobacz posta
    Panowie a jakie mam szanse dostac 10tys na 3lata zeby mi raty wychodzily po 350-400zl?
    Przy dochodzie 800 zł nie ma na to szansy.

  8. #7
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy
    Bylem dzis w santanderze zapytac bo mam tam raty na tel i stwierdzilem ze bedzie najlatwiej.
    Moja zdolnosc na dzis to 13tys.
    Powiedzialem ze chce 10tys na 36mies to pierwsze mi wyliczyli
    Rate po 481zl (w tym juz odsetki) x36 to daje nam 17316.Powiedzialem ze drogo nagle pojawila sie oferta
    z rata 460zl x36 to daje 16560 tez drogo.
    Jak juz chcialem wychodzic to jeszcze dostalem oferte po 431zl to daje nam 15516.
    Powiedzialem ze sie zastanowie.
    Dostane w jakims banku jakas cywilizowana oferte gdzie pozyczajac 10000 na 36mies bede musial oddac 12/13?

  9. #8
    PracownikBanku
    PracownikBanku jest nieaktywny
    Ekspert Awatar PracownikBanku
    Dołączył
    10-01-2012
    Lokalizacja
    Rzeszów, Cała Polska
    Posty
    9,611
    Pomógł
    561 razy
    Cytat Zamieszczone przez mathar Zobacz posta
    Bylem dzis w santanderze zapytac bo mam tam raty na tel i stwierdzilem ze bedzie najlatwiej.
    Moja zdolnosc na dzis to 13tys.
    Powiedzialem ze chce 10tys na 36mies to pierwsze mi wyliczyli
    Rate po 481zl (w tym juz odsetki) x36 to daje nam 17316.Powiedzialem ze drogo nagle pojawila sie oferta
    z rata 460zl x36 to daje 16560 tez drogo.
    Jak juz chcialem wychodzic to jeszcze dostalem oferte po 431zl to daje nam 15516.
    Powiedzialem ze sie zastanowie.
    Dostane w jakims banku jakas cywilizowana oferte gdzie pozyczajac 10000 na 36mies bede musial oddac 12/13?


    Przy tym dochodzie nie dostaniesz w innym banku.
    Przedstawiona oferta jest droga, ale jeżeli zależy Tobie na kredycie to decyzja należy do Ciebie.

  10. #9
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy
    Cytat Zamieszczone przez PracownikBanku Zobacz posta
    Przy tym dochodzie nie dostaniesz w innym banku.
    Przedstawiona oferta jest droga, ale jeżeli zależy Tobie na kredycie to decyzja należy do Ciebie.
    No ok... ,ale dlaczego najpierw dostalem oferte o 2tys drozsza od tej ktora dostalem na koncu? Cos chyba jest na rzeczy.

  11. #10
    PracownikBanku
    PracownikBanku jest nieaktywny
    Ekspert Awatar PracownikBanku
    Dołączył
    10-01-2012
    Lokalizacja
    Rzeszów, Cała Polska
    Posty
    9,611
    Pomógł
    561 razy
    Pracownik zaczął od najdroższej oferty Kręciłeś nosem to zszedł z prowizji lub ubezpieczenia.

  12. #11
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy
    Cytat Zamieszczone przez PracownikBanku Zobacz posta
    Pracownik zaczął od najdroższej oferty Kręciłeś nosem to zszedł z prowizji lub ubezpieczenia.
    Moze uda sie cos jeszcze utargowac.

  13. #12
    PracownikBanku
    PracownikBanku jest nieaktywny
    Ekspert Awatar PracownikBanku
    Dołączył
    10-01-2012
    Lokalizacja
    Rzeszów, Cała Polska
    Posty
    9,611
    Pomógł
    561 razy
    Warto spróbować

  14. #13
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy
    Cytat Zamieszczone przez PracownikBanku Zobacz posta
    Warto spróbować
    A jak myslicie gotowka do reki czy raczej na konto?

  15. #14
    PracownikBanku
    PracownikBanku jest nieaktywny
    Ekspert Awatar PracownikBanku
    Dołączył
    10-01-2012
    Lokalizacja
    Rzeszów, Cała Polska
    Posty
    9,611
    Pomógł
    561 razy
    Nie ma znaczenia

  16. #15
    mathar
    mathar jest nieaktywny
    Zarejestrowani użytkownicy
    Dołączył
    11-07-2018
    Posty
    8
    Pomógł
    0 razy
    Finalnie wzialem 8tys na 24tys do oddania mam cos lekko ponad 10.
    Pierwotnie bylo do oddania prawie 13 ,ale po usilnym odmowieniu ubezpieczen na zycie i innych pierdol ktore ponoc sa obowiazkowe udalo sie obnizyc.

Podobne wątki

  1. Kredyt 15-20tys
    Autor Szalej96 / Forum Kredyty gotówkowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-05-2018, 17:37
  2. kredyt 20tys
    Autor regos93 / Forum Kredyty gotówkowe
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-07-2017, 15:49
  3. kredyt na samochód 15/20tys
    Autor robi56 / Forum Kredyty samochodowe
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 15:32
  4. Kredyt 20tys. - samochód/gotówka
    Autor kili / Forum Kredyty gotówkowe
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 07:43
  5. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-03-2013, 06:55
  6. Pozyczka 20tys zł na samochód a praca w Holandi...
    Autor kwadi6 / Forum Kredyty gotówkowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-09-2011, 11:22