Piotrek Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Witam. W najbliższym czasie (1-2miesiące) na forum zostaną przeprowadzone głębokie zmiany zarówno techniczne jak i graficzne. Zostanie zmieniona szata graficzna forum, zmieniony także zostanie całkowicie silnik i skrypt forum, postaramy się zaimplementować dużo nowych funkcji na forum, m. in. opisywanych w postach wcześniejszych: tematy12/zmiany-na-forum-na-lepsze-i-nowoczesniejsze-vt19485.htm Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie co do nowych funkcji i możliwości, jakie chcielibyście by to forum posiadało, piszcie w tym wątku. Możecie tutaj także umieszczać sugestie odnośnie odnośnie nowych działów. Wszelkie pomysły mile widziane. Na pewno je rozważymy i w miarę możliwości postaramy się wdrożyć.. Jednocześnie prosimy o wyrozumiałość, gdyż w związku z przeprowadzanymi pracami w najbliższym czasie mogą pojawiać się chwilowe problemy i przerwy techniczne w działaniu forum (najczęściej w porach nocnych). Pozdrawiam Piotr 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
PFCG_Bydgoszcz Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Postarajcie się wprowadzić jakiś sposób na spamerów...to skaranie tego forum. Nie wiem, czy jakaś weryfikacja...może userzy o wyższym statusie powinni być jakoś weryfikowania aby nowi uzytkownicy mieli pewność, że trafiają na ludzi znających się na tematyce...i przede wszystkim w jakiś sposób należałoby(choć to być może moja subiektywna opinia :mrgreen: ) usprawnić system zgłaszania postów do moderacji...można w ten sposób "odciążyć" moderatorów i szybciej a przede wszystkim skuteczniej zgłaszać w ten sposób niewłaściwe posty. I ostatnia sprawa-jakaś blokada zakładania tematów tych samych w różnych działach forum. Wielokrotnie zdarza się, że czytamy ten sam post-temat zakładany w każdym możliwym dziale forum, przez co robi się bałagan:))) z mojej strony to tyle:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Piotrek Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Dziękujemy za sugestie, na pewno je rozważymy. Od jutra tj. 11 października rozpoczynamy wspomniane wcześniej prace modernizacyjne. W godzinach nocnych od godz 24 zostanie czasowo wstrzymana możliwość rejestracji nowych użytkowników oraz tworzenia nowych postów. Mogą też wystąpić chwilowe przerwy w działaniu forum. Po wykonaniu założonych prac podstawowe funkcje zostaną przywrócone. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Maciek86 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Jeśli też mógłbym dorzucić swoje 5 grosze to miło byłoby, aby dodać system gwiazdek oraz ilość podziękowań (który od razu pomaga rozróżnić stałego forumowicza od osoby piszącego pierwszego posta). Moim zdaniem nietrafionym pomysłem jest przepisywanie tych obrazków do każdego posta. Rozumiem zamysł, ale żeby go udoskonalić, lepiej byłoby wprowadzić poprzeczkę, powyżej której nie trzeba będzie tego wpisywać, bo de facto te obrazki utrudniają życie najczęściej korzystającym z forum, czyli pośrednikom/doradcom bankowym. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość admin Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 W nocy jak widać przeszliśmy na nowy skrypt forum. Systematycznie będziemy dodawać funkcjonalności ze starego forum jak i zupełnie nowe. Funkcja podziękowań, powróci w w ulepszonej wersji. Oprócz podziękowań na forum będzie także rozbudowany system reputacji. Zachęcam do przeczytania FAQ nowego forum: Podstawowe informacje o działaniu forum Cechy profilu użytkownika Czekamy nadal na wszelkie sugestie a także na zauważone błędy w działaniu forum. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
lzalewski Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Czy jest możliwość zlikwidowania konieczności wpisywania słownego cyfr? Dość bzdurne to raczej, a na pewno uciążliwe. Owszem, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Ale po co? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
marlenka Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witam, jesli moge coś dodać. Fajnie by była a by w naszych wiadomosciach PV można było robić ich archiwizację zamiast je kasować. Bo skrzynka szybko się przepełnia a często ważne rzecze sie w niej zachowuje. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
zibi69 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Witam, bardzo sorry jeśli uznacie, że czepiam się "dupereli" ale czy konieczny jest taki dziwny format daty? (mm-dd-rrrr) poza tym super: nowocześnie i w ogóle przyemniej... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Piotrek Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Witam, jesli moge coś dodać. Fajnie by była a by w naszych wiadomosciach PV można było robić ich archiwizację zamiast je kasować. Bo skrzynka szybko się przepełnia a często ważne rzecze sie w niej zachowuje. Witam. Niestety 50 wiadomości prywatnych to standardowy rozmiar skrzynki dla grupy zarejestrowanych użytkowników. Na indywidualną prośbę możemy go zwiększyć. W takim przypadku proszę o kontakt na PW 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Piotrek Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Witam, bardzo sorry jeśli uznacie, że czepiam się "dupereli" ale czy konieczny jest taki dziwny format daty? (mm-dd-rrrr) poza tym super: nowocześnie i w ogóle przyemniej... Format daty już poprawiony. Dziękujemy za miłe słowo Trochę czasu, pracy i energii zostało w to wszystko włożone (z resztą cały czas jeszcze prace trwają i pewnie jeszcze kilka dni potrwają bo to bardzo złożony proces). Nowy silnik forum ma duzo więcej funkcji i możliwości i jest "prospołecznościowy (m. in. bardzo rozbudowane profile, mozliwość tworzenia własnego bloga, grupy społecznościowe, bardzo rozbudowany system podziekowań, reputacji) Jeśli jeszcze ktoś zauważy jakiś mniejszy lub większy błąd prosze o info w tym wątku lub na PW. Wszelkie uwagi także te krytyczne mile widziane. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
lzalewski Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Drobny błąd jest, jeśli chodzi o pokazywanie nieprzeczytanych tematów. Po wyjściu z tematu bezpośrednio do strony głównej forum powoduje, że nadal widnieje kopertka. Trzeba ponownie wrócić do działu, aby temat odznaczył się jako przeczytany. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
zibi69 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Format daty już poprawiony. Dziękujemy za miłe słowo Trochę czasu, pracy i energii zostało w to wszystko włożone (z resztą cały czas jeszcze prace trwają i pewnie jeszcze kilka dni potrwają bo to bardzo złożony proces). Nowy silnik forum ma duzo więcej funkcji i możliwości i jest "prospołecznościowy (m. in. bardzo rozbudowane profile, mozliwość tworzenia własnego bloga, grupy społecznościowe, bardzo rozbudowany system podziekowań, reputacji) Jeśli jeszcze ktoś zauważy jakiś mniejszy lub większy błąd prosze o info w tym wątku lub na PW. Wszelkie uwagi także te krytyczne mile widziane. Witam, cóż mogę powiedzieć-pięknie i coraz piękniej, podziwiam zaangażowanie i baaaardzo doceniam wkład pracy- sam trochę siedzę w informatyce więc spodziewam się, że to nie "trochę czasu i pracy" tylko ogromna kobyła do przerzucenia ale efekt jest:D. Pzdr. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
prezesik24 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Dobrze to i ja coś od siebie, tak ja wspomnialem na PW , przydałoby się aby w szybkim menu była funkcja podglądania czy znajduja sie nowe odpowiedzi w wątkuw w ktorym pisaliśmy. Opcja " moje posty " lub "nowe posty " tego nie zastepuje w pelni. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
PFCG_Bydgoszcz Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Nowe forum jest jak najbardziej OK:) Osobiście trochę ciężko mi się przyzwyczaić do nowej szaty graficznej, ale ogólnie jest bardzo miło i przyjemnie. Dobra odmiana, lepsza funkcjonalność, bardziej rozbudowane możliwości profilowe. Super! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
PWFinanse Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jak usunąć Post? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
lzalewski Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 No właśnie. Tej funkcji też brakuje. Czasem zdarzy się napisać coś nie tam gdzie trzeba i nie da się z tym nic zrobić niestety. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
PWFinanse Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jeszcze pytanie odnośnie "Siła reputacji", od czego zależy ten wskaźnik? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
lzalewski Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Nadpisywanie tematów. W starej wersji była fajna funkcja, która powiadamiała, że w tym samym czasie ktoś napisał posta. Dzięki temu można było uniknąć napisania takiej samej odpowiedzi. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
DoradcaKrak Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Nadal na moim profilu nie widać przeniesionych ze starego forum "pomógł" . 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Piotrek Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jeszcze pytanie odnośnie "Siła reputacji", od czego zależy ten wskaźnik? Testujemy różne rozwiązania mające na celu wyróżnienie profili użytkowników piszących najbardziej wartościowe porady na forum. Temu miałaby służyć wskaźnik nazwany Reputacją. W domyśle ma on być jeden wskaźnikiem oceniającym aktywność użytkownika w wielu płaszczyznach m. in. : wpływać na niego miałaby liczba postów użytkownika, liczba odsłon jego tematów, wskaźnik pomógł, czas od jakiego użytkownik jest na forum itp. Na Reputację danego użytkownika poprzez "Siłę Reputacji", także wpływ mieliby najbardziej aktywni na forum użytkownicy - mogliby dodawać jak i odejmować reputację w zależności od jakości postów danego użytkownika. Odbywało by sie to poprzez kliknięcie butona "gwiazdka" pod każdym postem. Więcej o systemie reputacji (w j. ang) tutaj: Cechy profilu użytkownika Tak jak wcześniej wspominałem, na razie będziemy testować czasowo to rozwiązanie. Jeśli się sprawdzi to pozostawimy go na stałe. Nadpisywanie tematów. W starej wersji była fajna funkcja, która powiadamiała, że w tym samym czasie ktoś napisał posta. Dzięki temu można było uniknąć napisania takiej samej odpowiedzi. Możesz opisać szerzej o jaka funkcje ci chodzi. Nadal na moim profilu nie widać przeniesionych ze starego forum "pomógł" . W najbliższym czasie licznik zostanie zaaktualizowany. Cały czas testujemy różne rozwiązania mające na celu promocję na forum użytkowników piszących przydatne posty. Dobrze to i ja coś od siebie, tak ja wspomnialem na PW , przydałoby się aby w szybkim menu była funkcja podglądania czy znajdują się nowe odpowiedzi w wątkuw w ktorym pisaliśmy. Opcja " moje posty " lub "nowe posty " tego nie zastepuje w pelni. Dodaliśmy obok "szybkiego menu" zakładkę "Zobacz swoje tematy lub posty", dzieki którym można szybko zobaczyć swoje posty lub tematy. BY być powiadamianym o nowych postach w interesujących nas tematach można subskrybować dany temat (zakładka "Narzedzia Wątku"->"Subskrybuj ten wątek") wówczas mamy podgląd na interesujące nas tematy w zakładce subskrypcje w ustawieniach. Inna metoda sprawdzenia czy w watku w którym uczestniczyliśmy pojawiła się odpowiedź to klikniecie zakładki "Co nowego" - wówczas wylistowane zostaną tematy z nowymi odpowiedziami, te w których uczestniczyliśmy dodatkowo są oznaczone "zieloną strzałką". jak usunąć Post? Wchodzimy w "Edytuj post -> Usuń" Jedną z nowych możliwości na forum, jest to, iż każdy użytkownik w ramach swojego profilu może stworzyć na forum-kredytowe.pl własną stronę / bloga. Można tam umieszczać np. własne ciekawe artykuły, spostrzeżenia czy po prostu szczegółowe opisy własnych usług. Jest to swego rodzaju wizytówka użytkownika. Zachęcam do przyjrzenia się tej funkcji. Najciekawsze blogi będą w przyszłości promowane na stronie głównej forum i w zakładce "Blogi" By przejść do edycji i ustawień swojego bloga wystarczy wejść w zakładkę "Ustawienia->Blog" Pozdrawiam Piotr 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
lzalewski Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Możesz opisać szerzej o jaka funkcje ci chodzi. Chodzi o to, że czasami zdarza się, że dwóch użytkowników w tym samym czasie pisze posta. W starej wersji forum po zatwierdzeniu posta pojawiał się wówczas komunikat o tym, że ktoś odpowiedział na posta w czasie, kiedy post był pisany. Troszkę masło maślane, ale inaczej nie umiem tego opisać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
lzalewski Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Czy istnieje możliwość poprawienia godziny? Mały szczególik, ale na obecną chwilę są to chyba 2 godziny różnicy w porównaniu z czasem rzeczywistym. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Piotrek Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Czy istnieje możliwość poprawienia godziny? Mały szczególik, ale na obecną chwilę są to chyba 2 godziny różnicy w porównaniu z czasem rzeczywistym. Trzeba w ustawieniach użytkownika ustawić odpowiednią strefę czasową, wtedy czas będzie się poprawnie wyświetlał. Wchodzimy w: "Ustawienia->Ogólne ustawienia->Strefa czasowa" Tam wybieramy strefę czasową "(GMT +2).." 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Piotrek Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam. W ciągu ostatnich kilku dni zostały wdrożone liczne poprawki mające na celu zwiększyć wydajność forum oraz przyspieszyć działanie całego forum. Teraz wszystkie strony forum powinny się otwierać i wczytywać szybciej. W przypadku zauważenia jakichkolwiek problemów czy błędów (np. z logowaniem, pisaniem nowych tematów itp.) w ostatnich dniach, proszę o informację w tym temacie lub na PW. Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.