Skocz do zawartości

Nest Bank - Kredyt Gotówkowy - Opinie


CocoJumbo

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś opinie na temat kredytu gotówkowego w tym banku?

A o co chcesz zapytać?

 

Oferta- zależna od branży, w jakiej pracujesz, scoringu oraz okresu kredytowania (dla krótkich okresów potrafią być bardzo konkurencyjni, natomiast przy długich okresach oferta mocno przeciętna)

 

Procesowanie- szybkie i łatwe. Wniosek wprowadzany jest do systemu, a klient otrzymuje na komórkę PIN, który musi podać doradcy, potwierdzający chęć złożenia wniosku. Bardzo wygodna forma. Inne banki powinny brać przykład.

 

Krzywo patrzą na sporą ilość zapytań oraz opóźnienia w BIK.

Głównym targetem banku są firmówki.

 

Bank jak każdy inny..

Odnośnik do komentarza

Miałem tam kredyt, przy ostatniej racie stwierdziłem że mam akurat nadmiar gotówki więc opłacę ją szybciej i przy okazji szybszej wizycie w banku zamknę konto aby później się już nimi nie zajmować. Potraktowane to zostało jak wcześniejsza spłata kredytu i naliczone mi zostało 200 zł. prowizji od wcześniejszej spłaty! Rata została pobrana słownie dwa tygodnie wcześniej jak normalnie by była, więc strasznie ich skrzywdziłem tym że spłaciłem wcześniej zobowiązanie które trzymałem przez 5 lat. Odwołanie odrzucili pisząc że się nie dopatrują nieprawidłowości, że zadeklarowałem spłatę kredytu to zamknęli go wcześniej, korzystając z okazji aby jeszcze mnie złupić. W normalnej firmie jak pracownik widzi ze klient może zrobić coś co by było niewspółmierne (zakładając że deklarowałem wcześniejszą spłatę) to stara się poinformować o możliwych konsekwencjach. Tutaj po prostu skorzystali aby złupić mnie ostatni raz. To była wisienka na torcie tego jaki komunizm mózgowy tam panuje. Półtorej roku wcześniej zamykałem działalność i chciałem przenieść kredyt na nowy podmiot to się okazywało że nie mogę tego zrobić, tylko musiałbym starać się o nowy kredyt którym bym spłacił ten stary. Taki sam ruch jakoś bez problemu się udało zrobić w 3 innych bankach ale w tym oczywiście nie.... żal żal żal. W ogóle jeśli mnie pamięć nie myli to był to jedyny bank do którego z różnymi sprawami ciągle musiałem jeździć, np. zmieniali system na jakiegoś swojego clouda i zablokowali mi dostęp to oczywiście to ja musiałem się pofatygować do jednostki aby się uwierzytelnić i dostać nowe pasy do nowego systemu, pomimo że to był ich !@#$%^&* up że mi nie działało. Po prostu słabizna straszna.

Odnośnik do komentarza

Próbuję wziąć pożyczkę gotówkowa w Nest Banku. Niestety umowa która trzymałem to śmiech na sali. Dno i same luki. Do tego konsultanci nie mówią o szczegółach. NP tego ze przy wcześniejszej spłacie pożyczki placu sie kary. Najpierw podpisuje sie umowę a potem analitycy stwierdzają czy dadzą na pieniądze. Porażka. Uciekam do innego banku.

Odnośnik do komentarza
Gość Gość1656

Szybko i sprawnie z procedurą kredytową na wstępie. Ale później nadrabiaja bo każdego roku kredytowania wołają dokumenty finansowe i męczą mailami i smsami. Już chyba lepiej na początku przejść całą procedurę normalnie.

Odnośnik do komentarza
Gość Klient nest

Witam. Zarowno jak i zona mamy w tym banku konta internetowe... zalujemy. Po za darmowym prowadzeniem jakis cyrk bez kolek. Poprostu dno. Pomijam fakt ze obsluga infolini jest poprostu nie przeszkolona i nie wie jak odpowaiadac na pytania... zona miala nie jednokrotni problemy z pieniedzmi na koncie. Wyobrazcie sobie ze idziecie do sklepu eobicie godzine zakupy chcecie zaplacic przy kasie i nagle wiadomosc... brak srodkow na koncie... i co twraz? Wstyd i zostawienie wszystkiego przy kasie .... tak sie zdarzylo wielokrotnie... do tego wchodzicie na konto i nic. Zero pieniedzy. Patrzycie w historie i tu odjete np. 1200 zl z pieciu szesciu dni wczesniej... i jeszcze bym to zrozumial gdybysmy rzeczywiscie tyle wydali. Ale w chistori jest np. Wyplata z bankomatu jendego tego samego dnia 10 x po 50 zl... nie to nie zart. I nie wlamal sie nikt na konto xzy karte... poprostu maja w banku jakis totalny bajzel.... dodam ze pieniadze gina okolo 10 rano i wracaja okolo 12 sprwrotem na konto.... przez ten czas jestesmy bez gotowki... ale dzis przesadzili. Nie dosc ze ta sama sytuacja z brakiem srodkow na karcie do tego saldo ujemne na 141 zl i blokada na karcie 174 zl.... wiec dzwonimy na infolinie. Pierwszy konsultant mowi ze to wina visa karty... i ze mamy do nich skladac reklamacje. Drugi telwfon i konsultant mowi ze to wina po stronie banku po czym rozlacza sie na chwile (30 minut) i mowi ze sprawdzili wszystko szczegolowo i juz bedzie to naprostowane.... sprawdzamy i nic sie nie zmienilo. Pieniedzy nie ma, saldo ujemne i blokada na karcie. Po trzecim telefonie nadal tak samo.... to nie bank.... to kpina. Czekamy na zwrot srodkow i rezygnujemy z nich. Nie polecamy i odradzamy omijac szerokim lukiem. Lukasz

Odnośnik do komentarza
Gość Agnieszka Z*

Ja miałam styczność z tym bankiem trzy miesiące temu, nie narzekam, wziełam kredyt na stworzenie nowej kancelarii dostałam 470 tys. zł - póki co nikt mnie nie okradł, nie oszukał, a warunki jasne i przejrzyste, zdecydowanie polecam.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...