Jump to content
Adammmm

Nowo otwarta firma-leasing samochodu.

Recommended Posts

Adammmm

Witam.

Potrzebny jest mi samochód konkretny typ model itd na którym będe mógł zarabiać 15tys netto.

(chodzi o reklame na samochodzie, samochód rzuca sie w oczy)

Używany 4 letni kosztuję 107tys.

Nowy z salonu 165tys zł.

Czy mogę wziąść leasing na nowo otwartą firme?

Jaka wpłata własna ewentualnie?

Linki
aureus

Temat jest do zrobienia. Potrzebuję jednak więcej informacji tj. od kiedy dokładnie prowadzisz działalność (muszę wiedzieć czy będzie można zrobić normalny leasing, czy leasing na start ;) i jeszcze jedno... na jakim poziomie może być wpłata własna... przy "nowo powstałych" firmach jest wymagana większa wpłata własna, stąd moje pytanie od kiedy dokładnie prowadzisz działalność i ile masz lat.

Adammmm

a czemu został wyczyszczony temat?

pfleasing

Przesłałem Panu ofertę leasingu na wskazany na PW adres emailowy. Prosze o odpowiedź czy jest Pan zainteresowany.

olaf60

Chcę załozyć działalność gospodarczą .Jak długo muszę ją mieć żeby kupić samochód w leasing.

aneczka1980

Ja też się tym interesuje i ostatnio byłam w paru bankach i powiedzieli mi w Polbanku że firma musi być 12 m-cy w WBK - 6 m-cy a w ING - 18 m-cy

olaf60

Na pewno są firmy, które załatwiają takie tematy tylko trzeba na nie trafić dlatego piszę na forum.

piotri545

GETIN i leasing na start, nawet od pierwszego dnia dzialalnosci, tylko trzeba sie przygotowac na wplate 15-30% wartosci, w zaleznosci co doradcy uda sie zalatwic. Powodzenia

pfleasing

Z przyjemnością sporządze oferty na wybrane auto dla startupow. Trzeba sie liczyć z wpłatą własną od 15% do 25%. leasing możliwy od 1 dnia działalności. Zainteresowanych zapraszam na priv.

TomaszBakowski
Ja też się tym interesuje i ostatnio byłam w paru bankach i powiedzieli mi w Polbanku że firma musi być 12 m-cy w WBK - 6 m-cy a w ING - 18 m-cy

Nawet 1 dzień wystarczy na uzyskanie decyzj pozytywnej w przypadku ubiegania się o leasing samochodu o wartości do 140 tys zł netto przy 7% I opłacie i czasem trwania umowy od 2 do 5 lat.

WKfinanse

Z formy finansowania jaka jest LEASING firmy mogą korzystać już pierwszego dnia prowadzeni DG. Należy się jednak liczyć z tym, że warunki leasingu dla nowych firm tzw start-upów nie są tak atrakcyjne jak dla firm ze stażem powyżej 24 miesięcy. Chodzi tu w szczególności o wysokość OPŁATY WSTĘPNEJ.

Dodatkowo firmy ze stażem i z dobrymi wynikami finansowymi otrzymują LEASING z OW= 0%

 

Na pierwszy rzut oka wydaje się to dobre rozwiązanie. jednak pamiętajmy że czym wyższą uiścimy oplatę wstępna tym calkowite koszty leasingu będą najnizsze i najmniej wtedy przepłacimy. COŚ ZA COŚ.

 

pozdrawiamy

 

WK Finanse

Bidleasing

Tyle mogę doradzić. Warto skorzystać

Millennium Leasing

na pierwszą wpłatę trzeba mieć 5%-7% i można dostać leasing, nawet dla firmy dopiero co założonej...

Gold Leasing

Lepiej porównać oferty kilku Towarzystw Leasingowych / Banków

CLS

Starszych tematów się nie da odkopywać?

Gold Leasing

Da sie! Millennium sprowokował:)

TRANSIQ

witam jestem zainteresowany leasingiem na samochod bus cena do 15tys od osoby prywatnej badz komisu to akurat nie ma znaczenia z I wplata do 10%, firma bedzie dopiero otwierana a z oczywistych wzgledów takich jak nadchodzaca zima, pozostałe wydatki i chęć pozostawienia odpowiedniej kwoty na nastepne 3-4 miesiace tzw rozruchowe (paliwo, koszty zusu, leasingu itd) wolalbym nie inwestowac wiecej na poczatek. czy jest mozliwosc sprawdzenia wstepnie przed zalozeniem firmy (przez leasingodawce) czy dana osoba otrzyma odpowiedz twierdzaca? pytanie moze nie najbardziej na miejscu jednakze biorac pod uwage, ze bez pojazdu otwieranie dzialalnosci mija sie z celem dosc istotne. nadmienie, ze nie figuruje w BIK-u i nie mam innych zobowiazan finansowych. pozdrawiam

-BARON-

Bardzo dobre pytanie . Myślę że w podobnej sytuacji jest wielu przyszłych przedsiębiorców.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Topics

    • Kredyt na wykończenie nowo wybudowanego domu.

      Proszę o przedstawienie najkorzystniejszych opcji kredytu. Dziękuję!       1.Waluta kredytu - PLN 2.Pożądana długość okresu kredytowania -tak aby rata była około 1100zł 3.Wysokość kredytu - 100.000 zł 4.Wkład własny: 300000zł plus działka na której stoi dom (wartość samej działki około 150000zł 5.Wartość nieruchomości - 450000 zł/ po wykończeniu 550000zł 6.Rynek pierwotny / rynek wtórny* - pierwotny (budowa domu) 7.Rodzaj nieruchomości / rodzaj własności - dom jednorodzinny/pełn

      in Kredyty mieszkaniowe

    • Leasing dla nowo otwartej firmy lub istniejącej hodowli.

      Witam. Chciałbym kupić na Leasing auto byłoby to auto za około 100tyś zł. Nowe lub max 3 letnie.   Od kilku lat prowadzę hodowlę psów jednakże nie jest to traktowane jako działalność gospodarcza a jako Dział specjalnej produkcji rolnej. Według Naczelnika US szacowany dochód roczny z upraw,chowu i hodowli to 880zł w przypadku 20suk w stadzie. Jednakże rocznie sprzedam "towaru" (szczeniąt) za kwotę ok. 100tyś zł.   Czy mógłbym w związku z tym wziąć auto w leasing? Czy któraś firma

      in Leasing

    • Leasing Audi A5 2013 / nowa otwarta DG

      Witam.     Od kiedy istnieje firma: 04.03.2017 (nowa DG, mam nadzieję że będzie to wykonalne w przypadku wysokiej wpłaty własnej) Wiek przedsiębiorcy: 25 Przedmiot leasingu (rodzaj, marka, model): Audi A5 2.0 TDI Sportback Rok produkcji: 2013 Wartość netto przedmiotu leasingu: 73.170,73 PLN (90.000,00 brutto) Czy będzie wystawiona faktura z pełnym VATem czy VAT marża: pełny VAT Preferowany okres leasingu: 36mc (opcjonalnie 48mc) Preferowana wielkość opłaty wstępnej: jak najwyżs

      in Leasing

    • Konto firmowe dla nowo zalozonej DG

      Szukam jakiegos konta firmowego dla nowo zalozonej DG.   Czy polecicie cos fajnego?   Zastanawialem sie nad: - mbank poniewaz zwracaja 50 zl miesiecznie za ZUS - Eurobank konto prestige   Ale moze wy cos polecicie fajnego lub wypowiecie sie na ten temat.   Dzieki z gory.

      in Konta bankowe

    • Agregat do pianki pur - leasing dla nowo otwartej firmy

      Witam, interesuje mnie leasing na agregat do pianki pur dla nowo otwartej firmy.   Od kiedy istnieje firma: 1.09.2016 Wiek przedsiębiorcy: 24 Przedmiot leasingu (rodzaj, marka, model): GRACO REACTOR E-XP1 Rok produkcji: nowy Wartość netto przedmiotu leasingu: 83,000 Czy będzie wystawiona faktura z pełnym VATem czy VAT marża: pełen vat Preferowany okres leasingu: 5-6 lat Preferowana wielkość opłaty wstępnej: 20-30% Preferowana wielkość wykupu: jak najniższy Przeterminowane zo

      in Leasing

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.