Jump to content
Michael76

Pożyczka konsolidacyjna nowego kredytu w alior banku

Recommended Posts

Michael76

Witam potrzebny jest mi bardzo ktoś kto załatwi kredyt konsolidacyjny osobie która ma historie kredytową raz była ta osoba żyrantem kredytu który został oddany do windykacji dwa lata temu wszystko spłacone na czysto.Nastepnie było wziete 40 tyś w skoku stefczyka spłacane przez rok bez opóźnień w grudniu została zrobiona konsolidacja w alior banku na kwote 40 tyś.I teraz chcielibyśmy jeszcze raz skonsolidować ten kredyt w alior banku plus dobrac 10 tyś -15 tyś wolnej gotówki czy ktoś podejmi sie tego tematu ? Umowa o prace na czas nieokreslony 2569 zł brutto z ostatnich trzech miesiecy.Pozdrawiam i prosze o pomoc

slawek2802

Polecam kolege MAciek86 tu z forum

DawidAZ

55 netto kredytu, na 84 miesiące w aliorze z ratą nieco ponad 1000zł

oczywiście z ubezpieczeniem i po negocjacjach

zibi69
55 netto kredytu, na 84 miesiące w aliorze z ratą nieco ponad 1000zł

oczywiście z ubezpieczeniem i po negocjacjach

Witam,

tyle tylko, że raczej musi minąć min. 6 m-cy od poprzedniej konsolidacji...a może się mylę?

Pzdr.

DawidAZ

ooo tego nie doczytałem że w grudniu.... tutaj nie wiem czy 3 czy 6 miesięcy ale dowiem się i w pon dam znać...chyba że któryś z kolegów uzupełni mą wiedzę;)

Michael76

Ewentualnie moze jakiś inny bank to skonsoliduje ?? czy też trzeba bedzie czekać ?? Pozdrawiam

PracownikBanku
55 netto kredytu, na 84 miesiące w aliorze z ratą nieco ponad 1000zł

oczywiście z ubezpieczeniem i po negocjacjach

 

Po pierwsze rata 1000 zł nie przejdzie, ponieważ dochód to 2569 brutto czyli 1856 netto, więc rata przekracza połowę dochodu.

Po drugie powinno minąć 6 m-cy żeby skonsolidować ten kredyt znowu w Alior, chociaż można to zrobić wcześniej przez odstępstwo.

 

---------- Post dodany o 09:01 ---------- Wcześniejszy post został napisany o 09:00 ----------

 

Żeby to skonsolidować w innym banku trzeba spłacić trzy raty

Michael76

Ok ale wiadomo mozna spłacić np 3 raty naraz i konsolidować to pytanie włąsnie czy zdolności nie braknie ?

pomocwkredycie

Jeśli dobrze pamiętam temat, to osoba miała windykację 2 lata temu, w grudniu były robiona konsolidacja w Alior banku na odstępstwo, więc najpierw musi minąć 6 miesięcy w tym że banku aby móc to z konsolidować. I to napewno najpierw musi to być widoczne w biku że są już 6 miesięcy a nie że nadpłacisz 3 raty i wtedy można robić konsolidację. Rozmawialiśmy przez tel. i mówiłem że rozwiązanie dla was jest jak najbardziej w banku Paribas lub najgorszym wypadku w Deutsche banku.

PracownikBanku

Jaka jest teraz rata w Alior i na jaki okres ?

Maciek86

Tu nie chodzi o spłacenie na raz 3 rat tylko o to, że musi minąć odpowiedni okres.. tak jak Ci pisałem w prywatnej rozmowie w Aliorze musi być spłacone 6 rat, żeby rolować kredyt..

Michael76

Rata jest 770 zł na okres 120 miesiecy czyli tak czy siak rozumiem ze musze odczekac trzy miesiacezeby cokolwiek robić ?

DawidAZ

o tu przeoczenie, spojrzałem że dochód 2500 i nie doczytalem że brutto...;) dobrze że poprawiliście moje niedopatrzenie;)

Ekspert_Kredytowy

Ps. Alior robi kredyty w standardzie, jak była windykacja splacona?

Michael76

Windykacja była spłacona około 2.5 roku temu w całości gdzie ta osoba byłą tylko żyrantem a nie kredytobiorcą

Alti22
Rata jest 770 zł na okres 120 miesiecy czyli tak czy siak rozumiem ze musze odczekac trzy miesiacezeby cokolwiek robić ?

 

może lepiej dobrać te 10 tyś w pocztowym jak jest jeszcze ta promocja z zakładami pracy.

iwonak.

witam mamy z meżem kredyt w credit agricole 1 to 20tys a 2 to 13 potrebujemy dobrac 20 tys czyli razem około 55 tys maz ma umowy co pol roku przedłuzane regularnie płacimy kredyt ?

pomocwkredycie
witam mamy z meżem kredyt w credit agricole 1 to 20tys a 2 to 13 potrebujemy dobrac 20 tys czyli razem około 55 tys maz ma umowy co pol roku przedłuzane regularnie płacimy kredyt ?

 

Więc rozwiązanie jest czy to Alior bank na odstępstwo alde również bank Paribas. Tylko potrzebujemy wiedzieć w jakim wieku jesteście, jakie dochody ma mąż i tez jakie raty płacicie na dzień dzisiejszy?. Co to jest za umowa zlecenie czy też umowa o pracę?.

Michael76

Podbijam z powrotem swój temat, czy ktoś moze faktycznie pomóc w konsolidacji kredytu w alior bank kwota do spłąty to 63 tyś na co składa sie 43 tyś kwoty udzielonej na spłate innych zobowiazan i 20 tyś ubezpieczenia .Dochó netto 1859 zł, nie za ciekawa historia ponieważ ta osoba była żyrantem innego kredytu w pko bp i niestety byłą tam windykacja i jest wpis w zbp windykacja spłącona 2.5 roku temu w aliorze udało sie tą konsole zrobić na odstepstwo wiec moze da sie to zrobić w innym banku ? Raty obecnie 700 zł w aliorze 120 miesiecy jezeli do tej kwoty da sie dobrać dodatkową gotówke 10-15 tyś bedzie super jeśli nie to sama konsolidacja nam wystarczy czy ktoś moze sie tego podjać i faktycznie pomóc ?? Pozdrawiam

pomocwkredycie

Podjąć się zawsze ktoś może tylko państwo musicie się na kogoś zdecydować.

Michael76

Tak tylko chciałbym jakiejś obiektywnej wypowiedzi ze jest to temat do zrobienia a nie mydlenie oczu ze wszystko da sie załątwic tylko nic z tego nie wychodzi.I pytanie czy przy tym wpisie w zbp jestesmy w stanie uzyskac kredyt konsolidacyjny ?? wszystkie zobowiazania tej osoby zawsze spłacane na czas zadnych opóźnień czy ktos moze nam pomóc ??

pomocwkredycie
Tak tylko chciałbym jakiejś obiektywnej wypowiedzi ze jest to temat do zrobienia a nie mydlenie oczu ze wszystko da sie załątwic tylko nic z tego nie wychodzi.I pytanie czy przy tym wpisie w zbp jestesmy w stanie uzyskac kredyt konsolidacyjny ?? wszystkie zobowiazania tej osoby zawsze spłacane na czas zadnych opóźnień czy ktos moze nam pomóc ??

 

jedynie co możemy teraz ci powiedzieć że na 100% jedynie co możesz dostać to odmowę, bo jeśli chodzi o kredyt trudno jest to określić. Musisz się zdecydować na kogoś i wtedy będziesz miał odp.

Michael76

Tak ale nie wiadomo czy starczy zdolnośći czy ogólnie mozna coś takiego zrobić nic tylko ze powinienem sie na kogoś zdecydować ale oprócz pana nikt sie nie kwapi do tego tematu.

Michael76

Rozumiem ze nikt nie jest w stanie pomóc wrzucić jakiegoś wyliczenia powiedzieć czy zdolności nie braknie itd ?

pomocwkredycie

Będę szczery w twojej sytuacji to co opisałeś i też jak rozmawialiśmy przez telefon trudno jest podać ci symulacje która powie nam że napewno dostaniesz taką ofertę, albo to że zdolność będzie. Trzeba wprowadzić wniosek aby zobaczyć jaki ci wyjdzie scoring ogólny i wtedy będzie można powiedzieć co można by było ci zaoferować. Dla tego też ci napisałem jeśli chcesz od nas pomocy to zdecyduj się na doradcę czy też zapytaj się czy ci pomożę i tyle. Mam nadzieje że teraz ci to wyjaśniłem.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Similar Content

    • MarcinUK
      By MarcinUK
      Witam. 
      Moja sytuacja wygląda następująco.
      Pod koniec października dogadałem się z Alior Bankiem że mój dług zostanie rozłożony na 50 równych rat po 1500 zł miesięcznie.
      Zacząłem spłacać regularnie od ponad dwóch lat. Co jakiś czas prosząc się o warunki ugody na piśmie do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałem.
      Dziś dowiedziałem się że ugoda została do mnie wysłana 16 października ale jeszcze nie dotarła.
      Ale zgodnie z tym co powiedział mi Pan z windykacji prawnej ugoda weszła w życie dopiero w listopadzie 2018 i kończy się 5 października 2022.
      Czy wychodzi nie 50 a 60 rat. Co mogę w takiej sytuacji zrobić ?
      Warunków ugody nie mam.
      Kredyt wziąłem z BPH 50 tyś przed ugodą spłaciłem jakieś 10 tyś plus te 60 miesięcy to wyjdzie mi 100 tyś.
       
      Z góry dziękuje osobą które napiszą trzeba była spłacać regularnie.
    • Dawid1979
      By Dawid1979
      Witajcie. 
      Razem z żoną obecnie pracujemy... jeszcze, ale w obecnej sytuacji nie wiadomo jak to wszystko się potoczy. Mieliśmy kilka kredytów gotówkowych na remont domu po dziadkach. Dom nie jest nasza własnością tylko mojego taty. 
      Spłacaliśmy zobowiązania przez ok 2 lata i przenieśliśmy kilka kredytów do Alior Banku. Max 12 lat żeby rata była niższa. Kredyt łącznie 150tys. Ja obecnie mam najniższa krajowa a resztę do ręki pracodawca mi płaci. Żona z widmem zwolnienia. 
      Mamy dziecko. I teraz zasadnicze pytanie:
      Co jeśli nie będziemy spłacać rat ? 
      W najczarniejszym scenariuszu windykator ? Tylko co może nam zabrać jak dom nie jest nasz ? A w remoncie też pomagał finansowo tata.
      Więzienie ?
    • Pogubiony28
      By Pogubiony28
      Witam,
       
      Dziś dostałem informacje o wypowiedzeniu przez Alior mojego kredytu, dzwoniłem do banku żeby zorientować się w sytuacji i kobieta zapytała jedynie czy do jutra spłace 40 tysięcy, polowe sumy. Niestety nie jestem w stanie tego zrobić, mam zaległości w spłacie 100 dni na sumę 4 tysięcy, wpłaty robiłem co miesiąc dopiero po informacji o windykacji o wypowiedzeniu zaprzestalem. 
       
      Co dalej?
      Wiem, że sprawa trafi do sądu, czy to będzie epu czy ida od razu do rejonu?
       
      Panie Łukaszu, jakie kroki polecilby Pan podjąć?
      Zdaje sobie sprawę, że sam się z tym nie uporam, czekać aż sprawa będzie w sądzie i wtedy działać?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

X Najczęściej wybierane kredyty konsolidacyjne: