Jump to content
kopernik

Bluecash - czy to kradzież pieniędzy?

Recommended Posts

kopernik

Firma realizująca "błyskawiczne przelewy", w założeniu przelewy międzybankowe mają iść 15 sekund.

Płaci się za to 5 zł.

 

Zależało mi na błyskawicznym dostarczeniu gotówki do adresata, dlatego w poniedziałek (tj. 2 dni temu) o 14:30 dokonałem przelewu. Po godzinie adresat poinformował mnie, że nie ma w dalszym ciągu pieniędzy.

W związku z tym skontaktowałem się z tą firmą. Mimo problemów z dodzwonieniem się, zostałem przeproszony, poinformowany o problemach technicznych i poproszony o chwilę cierpliwości.

Ja tej cierpliwości nie miałem, bo przelew musiał dotrzeć błyskawicznie. Mijały kolejne godziny, telefony nic nie dawały, na maile przestali odpisywać.

Wczoraj we wtorek, zapytałem wprost czy są ********ami i gdzie obracają moimi pieniędzmi. W dalszym ciągu wmawiano mi, że jest problem techniczny. Zażądałem, by w takim wypadku skoro nie mogą zrealizować przelewu, by zwrócili mi pieniądze na konto.

Nie chodzi o drobny przelew. Minęła kolejna doba. Serce mi już siada.

Firma zwyczajnie mnie okradła.

Nawet jeśli zwróci pieniądze po czasie, to jest to bezzasadne przywłaszczenie pieniędzy, które jest karalne.

Nie wierzę w żadne problemy techniczne.

Ostrzegam przed tą firmą.

Ja mam już gigantyczne problemy przez nich, gdyż adresat przelewu nie daje mi spokoju, a ja nie mam skąd mu zapłacić. Oczywiście nie dziwię się mu, że nie wierzy że pieniądze gdzieś zawisnęły w próżni.

Zgłaszam sprawę na policję. Czy są jakieś instytucje finansowe gdzie mogę zgłosić ten fakt, by ostrzec inne osoby przed taką traumą, jaką ja aktualnie przechodzę?

Linki
lukaszb
Ostrzegam przed tą firmą.

 

A ja Ci powiem że realizuję za porśrednictwem tej firmy sporo transferów, kilku moich znajomych także i nigdy nie miałem żadnego problemu. Może to rzeczywiście problem techniczny.

kopernik

ja realizowałem też kilkanaście razy.

Aż do teraz. I nigdy więcej tego nie zrobię.

Jaki może być problem techniczny że zaufałem im i posłałem sporą sumę pieniędzy, która od 2 dni wisi w próżni.

Myślą, że są bezkarni? Odpowiedzi na moje maile, których ślę bardzo dużo, są tak lakoniczne, że aż bezczelne.

 

To jest serwis zaufania, i powinien działać bez zarzutów, a jeśli pojawia się jakiś problem, to powinien być natychmiast rozwiązywany. A tutaj od 2 dni kompletnie nic się nie dzieje.

Ostatnia odpowiedź z dzisiaj:

 

"uprzejmie informuję, iż udzielone zostały Panu wszelkie możliwe

informacje, które posiada na daną chwilę Dział Obsługi Klienta. Dodam,

iż niezwłocznie po usunięciu awarii przez nasz Dział Techniczny przelew

zostanie zrealizowany o czym zostanie Pan poinformowany droga mailową. W

zaistniałej sytuacji bardzo proszę o cierpliwość."

 

Żadnej informacji nt. tego kiedy mogę się spodziewać pieniędzy. Czyli teoretycznie mogą się bawić moimi środkami jeszcze i tydzień.

lukaszb
ja realizowałem też kilkanaście razy.

 

Nie dziwię się Twojemu wzburzeniu. Strona działa jakby nigdy nic, pewnie przyjmują przelewy... Dziwna sprawa naprawdę.

rainmaker1410

Korzystałem z usług Bluecash'a i nie polecam. Przelew został zlecony w piątek o godz. 16 a i tak dotarł do adresata w poniedziałek. Za przelew zapłaciłem 5 zł, gdzie w moim banku za taki rodzaj operacji pobierane jest tylko 0,50. Uważam, że powinna im się przyjrzeć Komisja Nadzoru Finansowego. Pozdrawiam.

kopernik

Po wielu wiadomościach pytających gdzie są moje pieniądze, dziś rano powiadomiłem ich że sprawę kieruje na policję i dałem im link do tego tematu na tym forum.

Minutę temu dostałem informację, że przelew został zrealizowany.

Zadziałał efekt strachu?

W żadne problemy techniczne nie wierzę, a nawet jeśli były to powinienem być na bieżąco informowany przez Bluecash o stanie sprawy. Taki problem rozwiązuje się natychmiast a nie w 2 dni.

Oczywiście 5 zł sobie wzięli za realizację tego błyskawicznego przelewu.

 

Morał z tej historii jest w moim przypadku taki - nigdy już nie wpłacę środków za pośrednictwem tej firmy. Jeśli komuś zależy na czasie, też nie powienien tego robić.

Co ja przeszedłem przez 2 dni ze strony adresata przelewu to tylko ja wiem.

lukaszb
Po wielu wiadomościach pytających gdzie są moje pieniądze, dziś rano powiadomiłem ich że sprawę kieruje na policję i dałem im link do tego tematu na tym forum.

Minutę temu dostałem informację, że przelew został zrealizowany.

Zadziałał efekt strachu?

 

Super, że to załatwiłeś. Brawo.

BlueSopot

Drogi autorze wpisu.

Niestety mieliśmy problemy techniczne, których doświadczyłeś. Bardzo nam przykro z tego powodu. Sprawę zakończyliśmy tak szybko jak tylko było to możliwe. Rzeczywiście trwało to długo, bo problem był skomplikowany. Raz jeszcze przepraszamy za utrudnienia i niedogodności. Rozumiemy, że to tłumaczenie nie ma dla Ciebie znaczenia, bo zależało Ci na szybko wykonanej usłudze. Tym bardziej nam przykro, że tym razem zawiedliśmy.

Musimy jednak podkreślić, że działając na rynku już prawie 15 lat od zawsze przecieramy szlaki tworząc nowoczesne usługi finansowe. Budujemy rzeczy nowe, więc możemy się uczyć tylko na własnych błędach i do nich przyznawać. Jeśli mamy do wyboru tworzyć innowacje i czasami wstydzić się niedoskonałości (i za nie przepraszać) lub nie oferować nowoczesnych rozwiązań, wybieramy to pierwsze, bo prowadzi do rozwoju.

W przypadku szybkich przelewów ponad 95% z nich udaje nam się dostarczać w średnim czasie 30 sekund. Pozostałe nieco dłużej, a czasami znacznie dłużej, czego niestety doświadczyłeś. Raz jeszcze za to przepraszamy.

 

Zespół BC.

rainmaker1410

Fajnie, że dostrzegacie problem. Nie zmienia to faktu, że powinniście zwrócić, moim zdaniem, połowę opłaty za usługę. Jeśli przelew nie został dokonany w ciągu, przyjmijmy 5-15 minut, opłata za "błyskawiczny" przelew powinna zostać zniwelowana i a jej różnica przekazana na konto nadawcy przelewu.

Ok, problemy techniczne mogą być wynikiem działania sił wyższych (np nagle padają u was serwery) jednak klient płaci za konkretną usługę i raczej nie obchodzi go, że padły serwery.

W przypadku "problemów technicznych"zbijacie z ceny i nikt nie bedzie miał do was pretensji.

Pozdrawiam.

Maciek86
Fajnie, że dostrzegacie problem. Nie zmienia to faktu, że powinniście zwrócić, moim zdaniem, połowę opłaty za usługę. Jeśli przelew nie został dokonany w ciągu, przyjmijmy 5-15 minut, opłata za "błyskawiczny" przelew powinna zostać zniwelowana i a jej różnica przekazana na konto nadawcy przelewu.

Ok, problemy techniczne mogą być wynikiem działania sił wyższych (np nagle padają u was serwery) jednak klient płaci za konkretną usługę i raczej nie obchodzi go, że padły serwery.

W przypadku "problemów technicznych"zbijacie z ceny i nikt nie bedzie miał do was pretensji.

Pozdrawiam.

Jeśli 95% przelewów idzie tak szybko jak twierdzą, to te 5% problematycznych powinni wrzucać w koszty i ani grosza nie brać od klientów. Finansowo pewnie by na tym dużo nie stracili, a PR'owsko tylko by zyskali. Moim zdaniem powinni zwrócić Ci całość kwoty transakcji.

rainmaker1410

Otóż to. Za co zapłata skoro usługa (której trzonem ma być szybkość realizacji) nie została właściwie zrealizowana?

Jeśli chodzi o owe problemy techniczne polecam wygooglować: "przelewy ekspresowe nie zawsze takie ekspresowe". Pan Samcik bardzo ciekawie je przedstawia.

Pozdrawiam

kopernik

Bluecash oczywiście zwrócił mi całą kwotę (tj. 5 zł) za wykonywaną usługę, co żeby być uczciwym muszę przyznać.

 

Nie w tym tkwił jednak problem. Ten polegał na tym, że nie miałem jakiejkolwiek informacji, kiedy pieniądze:

a) trafią do odbiorcy

b) wrócą do mnie

 

Kontakt telefoniczny z infolinią pozostawię bez komentarza. Na maile otrzymywałem zdawkową odpowiedź, że są problemy techniczne. A ja tymczasem wisiałem na linii telefonicznej z adresatem przelewu, który takich tłumaczeń oczywiście nie chciał słuchać.

 

Dziękuję, ale mimo wszystko więcej nie skorzystam.

BlueSopot

Zwrot prowizji za transakcje realizowane pow. 10 minut to nasz standard. Nie bierzemy pieniędzy za usługi, które nie spełniają także naszych oczekiwań. Jeśli klient posiada konto w serwisie, zwykle dodajemy też punkty na kilka kolejnych przelewów bez prowizji, by samemu sprawdził, że problemy były chwilowe.

 

Zgodzimy się niestety, że problemem jest przekazanie informacji "kiedy problem zostanie rozwiązany". Niestety czasami nie zawsze to jest możliwe, a konsultanci muszą zwyczajnie czekać na rozwiązanie sprawy przez dział techniczny. Szukamy możliwości zmiany tej sytuacji.

 

Raz jeszcze przepraszamy za problemy.

umbrello

Jak u kolegi kopernik, podobna sytuacja.

 

Jak często występują "problemy techniczne" ?

dinero-finanse

Przyznam, że nie wiedziałem, że coś takiego istnieje ale po tej lekturze raczej nie skorzystam.

umbrello

..........................

lukaszb

No to już niefajnie. Daj znać co się dalej dzieje w sprawie. Ja chyba też zakończę współpracę z tą firmą.

umbrello

Dobra wiadomość!

Przed chwilą środki wpłynęły na konto.

Gdyby przelew dotarł kilka godzin później byłbym stratny pośrednio o wiele więcej niż kwota przelewu..

Iktor86

Ja mam dokładnie taki sam problem obecnie, korzystałem w BlueCash wiele razy, ale po razu drugi zawodzą moje zaufanie bo przeciągają przelew i zero informacji kiedy problem techniczny rozwiązany.

Jak w poniedziałek nie otrzymam środków, to również sprawę skieruję do odpowiednich organów bo jest to bezprawne przewłaszczenie pieniędzy i nienależyte wykonanie usługi (KNF, UOKiK, policja). Swój wątek opisałem w "Forum Prawne" na tej stronie, niestety nie widziałem wcześniej tego wątku.

 

Jeżeli temat się w poniedziałek rozwiąże to dam tutaj odpowiednią informację.

Tomek_Kraków

Korzystaj z Western-Union. Nie jest tanio, ale zawsze dociera na czas i bez problemów.

HSeba

Witam

 

Chciałbym wszystkich przestrzec a jednocześnie zaczerpnąć waszych opinii / porad w związku z oszustwem firmy blue cash (blue media).

 

Owa "firma" świadczy usługi wykonywania błyskawicznych przelewów. Z racji iż prowadzę małą firmę zajmującą się reklamą interaktywną, wykonałem "błyskawiczny" za pośrednictwem serwisu bluecash przelew z konta prywatnego na konto podwykonawcy (pracownika). Niestety przelew nie dotarł w danym dniu, przez co nie otrzymałem plików mimo iż zbliżał się deadline dnia następnego. Następnego dnia po moich telefonach firma stwierdziła iż akurat z tego banku istnieje problem z wykonaniem przelewu (jakiś problem techniczny). Gdy zapytałem się kiedy pieniądze zostaną przelane i dlaczego nie informują klientów o problemach technicznych zbyto mnie krótki "proszę czekać" "na pewno gdzieś już jest informacja i wyłączoną możliwość przelewania pieniędzy z tego banku". Po zakończeniu rozmowy sprawdziłem czy faktycznie jest jakaś informacją. Ani informacji na ich stronie / fanpage'u nie było a "przelewy" można było dalej wykonywać w najlepsze. Po kolejnym telefonie pod wieczór, kazano mi napisać "prośbę o zwrot pieniędzy i rezygnacje z usługi". Następnie poinformowano mnie że przelew został wykonany. Następnego dnia klient zrezygnował z wykonywanej usługi gdyż przekroczyliśmy deadline przez co moja firma straciła kilkaset złotych. Natomiast przelewu zwrotnego od bluecasha ani widu ani słychu. Dostałem natomiast maila iż pieniądze zostaną przeksięgowane w przeciągu 3 dni roboczych. Oczywiście mimo iż prosiłem cały dzień o potwierdzenie przelewu takowego nie otrzymałem, a konsultant kazał mi być cierpliwy bo tak i koniec.

 

Dowiadywałem się od rzecznika praw konsumenta co z tym fantem zrobić, poinformował mnie iż najlepiej napisać wniosek o zwrot sumy powiększony o kwotę strat jaką poniosłem o ile posiadam na to dokumenty potwierdzające (tak się składa że posiadam umowy i informacje o rezygnacji klienta). I przesłać do firmy blue media lub zanieść osobiście jako że również mieszkam w Sopocie gdzie firma ma siedzibę. Po zaniesieniu dokumentu, zostałem z ich biura "wyproszony" i poinformowano mnie że wyrzucą to do śmieci i jak coś chce to mam dzwonić na infolinie. A na infolinii jedyne co mają mi do powiedzenia to "cierpliwości" :)

 

A pieniędzy jak nie ma tak niema, nie dość że straciłem w oczach klienta, tzn, nie mam możliwości na dalszą współprace, to straciłem czas, muszę zapłacić tak czy siak pracownikowi, a na dodatek utraciłem możliwość zarobku na zleceniu.

 

Czy ma ktoś może jakiś pomysł co dodatkowo mogę zrobić w celu wyegzekwowania moich pieniędzy i zadośćuczynienia? Z tego natomiast co czytałem to nie tylko ja mam takie problemy z ową "firmą".

 

Pozdrawiam :)

BlueSopot

Szanowny "HSeba", niestety nie zawsze możemy poinformować Klientów o problemie przed skorzystaniem z usługi, ponieważ nie zawsze mamy informację o usterce. Bywa tak, że wszystko działa idealnie i nagle jeden przelew nie dociera. Wtedy badamy problem i dopiero wyciągamy wniosek, że utrudnienia mogą być większe i należy czasowo wyłączyć dany bank z usługi. Analizujemy wszystkie transakcje, które są realizowane dłużej niż standardowo, dzięki czemu nie musimy mieć zgłoszenia od Klientów, że być może jest problem. Pozwala to szybciej przystąpić do jego rozwiązania. Niestety to zawsze trochę trwa.

Nasz system dostarcza 99,3% przelewów w 11 sekund. Brakujące 0,7% to dla nas powód do dalszych starań, by wszystkie przelewy realizować natychmiast. Niestety przy tak nowoczesnej usłudze, obsługującej tak wiele banków, czasami występują problemy. Serdecznie za to przepraszamy i zachęcamy zawsze w takim przypadku do złożenia reklamacji. Jednocześnie prosimy o cierpliwość i czas na jej rozpatrzenie.

 

Pozdrawiamy,

zespół BC

Pepeo

Witajcie, znowu temat BLUECASH jest na TOPIE. Zapytałem telefonicznie pracownika BLUECASH czy jeżeli wpłatę zrobię w okienku bankowym czy pieniądze dotrą. Konsultat telefonicznie poinformował mnie że jeżeli tytuł przelewu jest podany poprawnie to pieniądze na pewno dotrą. Więc wygenerowałem przelew na 2400zł, i poszedłem wpłacić w okienku BGŻ kwotę 2405zł, nadmieniam że poprawnie wpisałem tytuł wpłaty tj. wygenerowany KOD. Przelew był wykonany o godzinie 1036. Bluecash zapewnia że pieniądze będą w 5 minut. Niestety jest godzina 1640 a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Wykonałem kilka telefonów oraz napisałem kilka maili, jednak bluecash odpowiada w sposób lakoniczny mimo że precyzyjnie zadałem pytanie kiedy można się spodziewać wyjaśnienia sprawy i nawet przesłałem potwierdzenie wpłaty. Jestem wzburzony zachowaniem BLUECASH. Człowiek wybiera BLUECASH tylko wtedy gdy ma pilną potrzebę przelania szybko pieniędzy. Ale widzę że nie ja pierwszy naciąłem się przy przelewie większej sumy pieniędzy przez BLUECASH. Nie uzyskałem jak dotąd ani pieniędzy ani konkretnej informacji czy je wogóle dostanę. Na moje konkretne pytania otrzymuję lakoniczne odpowiedzi że sprawa przekazana do odpowiedniego działu i trzeba czekać. Ja jednak nie mogę czekać a pieniądze były mi potrzebne na samolot właśnie dzisiaj dlatego potrzebowałem zrobić szybki przelew na swoje konto by z niego zapłacić za bilet. Odradzam usługi BLUECASH. uważajcie na tą firmę bo u nich 5 minut może oznaczać nawet kilka dni ( jak wyczytałem z przykładów innych osób ) , kto wie kiedy ja otrzymam swoje pieniądze. Może za godzinę, za kilka dni a może za kilka tygodni ? A może wcale? Będę w tym wątku pisał co dalej w tej sprawie.

 

---------- Post dodany o 16:04 ---------- Wcześniejszy post został napisany o 15:44 ----------

 

Przed chwilą zagroziłem zgłoszeniem na Policję oraz ściganiem sądowym o odszkodowanie to bezczelnie napisali mi coś takiego:

"Witam serdecznie.

 

Uprzejmie informuję, iż zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania przez nasze Centrum Pomocy, natomiast staramy się aby każde zgłoszenie zostało rozwiązane w możliwie najkrótszym czasie. W związku z powyższym bardzo proszę o cierpliwość i oczekiwanie na rozwiązanie przesłanego zgłoszenia.

 

Dziękuję za współpracę."

 

Czyli okazuje się że mogą bezprawnie przetrzymywać nasze pieniądze nawet 14 dni.

 

Wyobrażacie to sobie?

 

---------- Post dodany o 17:48 ---------- Wcześniejszy post został napisany o 17:43 ----------

 

Witajcie, znowu temat BLUECASH jest na TOPIE. Zapytałem telefonicznie pracownika BLUECASH czy jeżeli wpłatę zrobię w okienku bankowym czy pieniądze dotrą. Konsultat telefonicznie poinformował mnie że jeżeli tytuł przelewu jest podany poprawnie to pieniądze na pewno dotrą. Więc wygenerowałem przelew na 2400zł, i poszedłem wpłacić w okienku BGŻ kwotę 2405zł, nadmieniam że poprawnie wpisałem tytuł wpłaty tj. wygenerowany KOD. Przelew był wykonany o godzinie 1036. Bluecash zapewnia że pieniądze będą w 5 minut. Niestety jest godzina 1640 a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Wykonałem kilka telefonów oraz napisałem kilka maili, jednak bluecash odpowiada w sposób lakoniczny mimo że precyzyjnie zadałem pytanie kiedy można się spodziewać wyjaśnienia sprawy i nawet przesłałem potwierdzenie wpłaty. Jestem wzburzony zachowaniem BLUECASH. Człowiek wybiera BLUECASH tylko wtedy gdy ma pilną potrzebę przelania szybko pieniędzy. Ale widzę że nie ja pierwszy naciąłem się przy przelewie większej sumy pieniędzy przez BLUECASH. Nie uzyskałem jak dotąd ani pieniędzy ani konkretnej informacji czy je wogóle dostanę. Na moje konkretne pytania otrzymuję lakoniczne odpowiedzi że sprawa przekazana do odpowiedniego działu i trzeba czekać. Ja jednak nie mogę czekać a pieniądze były mi potrzebne na samolot właśnie dzisiaj dlatego potrzebowałem zrobić szybki przelew na swoje konto by z niego zapłacić za bilet. Odradzam usługi BLUECASH. uważajcie na tą firmę bo u nich 5 minut może oznaczać nawet kilka dni ( jak wyczytałem z przykładów innych osób ) , kto wie kiedy ja otrzymam swoje pieniądze. Może za godzinę, za kilka dni a może za kilka tygodni ? A może wcale? Będę w tym wątku pisał co dalej w tej sprawie.

 

---------- Post dodany o 16:04 ---------- Wcześniejszy post został napisany o 15:44 ----------

 

Przed chwilą zagroziłem zgłoszeniem na Policję oraz ściganiem sądowym o odszkodowanie to bezczelnie napisali mi coś takiego:

"Witam serdecznie.

 

Uprzejmie informuję, iż zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni od momentu ich otrzymania przez nasze Centrum Pomocy, natomiast staramy się aby każde zgłoszenie zostało rozwiązane w możliwie najkrótszym czasie. W związku z powyższym bardzo proszę o cierpliwość i oczekiwanie na rozwiązanie przesłanego zgłoszenia.

 

Dziękuję za współpracę."

 

Czyli okazuje się że mogą bezprawnie przetrzymywać nasze pieniądze nawet 14 dni.

 

Wyobrażacie to sobie?

Pepeo

Już 9ta godzina mija, Bluecash nadal nie przelał mi moich pieniędzy. Mało tego Pani w banku BGŻ sprawdziła i potwierdziła że moja wpłata na 100 procent znajduje się na koncie firmy BLUE MEDIA. Zatelfonowałem ponownie i pracownik BLUE MEDIA stwierdził ( w kółko ta sama śpiewka ) że jest to problem techniczny który został zgłoszony do działu technicznego. Gdy poprosiłem o numer telefonu do działu technicznego lub email, stwierdził Pan w słuchawce że nie ma prawa mi podać tych danych, nie ma prawa mi podać również danych do swoich przełożonych. Jedno wielkie kuriozum. Odpisali mi w mailu że mają prawo rozpatrywać moją reklamację nawet 14 dni. I z pewnością tak będą robili ponieważ zagroziłem im zgłoszeniem na Policję, więc za pewne teraz będą robili mi na złość i będę przetrzymywali MOJE PIENIĄDZE. Jest to absolutne wyłudzenie pieniędzy i bezprawne przetrzymywanie MOICH pieniędzy. Ani konsultant BLUECASH ani mailowo nikt konkretnie nie był w stanie mi odpowiedzieć kiedy otrzymam moje 2400zł. Cóż dalej czekam na moje własne pieniądze. I przestrzegam WAS przed przelewaniem pieniędzy gdy jesteście w pilnej potrzebie przelania szybko gotówki do innego banku przez BLUECASH. 3 razy przelew przejdzie w 5 minut, a w najważniejszej dla Was chwili ( przez nich nie wyleciałem z Polski ) BLUECASH przetrzyma Wasze pieniądze i będzie przez 2 tygodnie zwalał winę na błąd techniczny.

kim0606

Ja też ostatnio czekałam na przelew wykonany ok 17 - otrzymałam przed południem następnego dnia.Jak na te standardy, za które nadawca płaci to trochę za długo, bo w ramach mojego konta taki przelew wykonuję za darmo i jest w tym samym czasie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Topics

    • Czy grozi nam utrata mieszkania, przez długi matki?

      Witam, problem jest następujący: moja matka, emerytka z niewielkim dochodem, wpadła w pętlę zadłużenia. Ma mnóstwo kredytów, ogólnie na ok. 40-50 tys. Do zapłaty 2100 zł rat miesięcznie. Są to kredyty w bankach, parabankach i wszystkie możliwe chwilówki. Typowa spirala zadłużenia. W tej chwili nie ma już z czego spłacać, nastąpił zator finansowy. Nic o tych długach przez wszystkie lata nie wiedziałam, dopiero gdy doszła do ściany, powiedziała mi o nich. Boję się o mieszkanie. Przepisała je na mn

      in Dla zadłużonych

    • Podpisać ugodę czy nie?

      Witam, miałem dwa telefony na abonament i niestety nie mogłem opłacić kilka razy abonamentu. Razem wyszło 5 tys za telefon i sprawa trafiła do getback i for net. Od kad moja sytuacja się poprawiła spłacam swoje zadłużenie telefonów nie odbieram. Dla getback mam 800 zł jeszcze i ostatnio odebrałem telefon i zaproponowali mi ugodę, ze jak podpisze to zamiast 800 będzie 500 i się zastanawiam czy to nie jakiś haczyk?

      in Dla zadłużonych

    • Czy SKOK Stefczyka widzi chwilówki w raporcie?

      Czy jest szansa na uzyskanie kredytu w SKOK Stefczyka w sytuacji, gdy posiada się zobowiązania pozabankowe widoczne w BIK? Mam wpisy we wszystkich bazach gospodarczych, więc szukam różnych rozwiązań. Mam zdolność kredytową i w miarę dobrą punktację, ale przez te wpisy nie mam czego szukać w bankach. Jesteśmy (wspólnie z mężem) klientami Stefczyka od kilku lat.

      in Dla zadłużonych

    • Czy ktoś wyszedł ze spirali zadłużenia? Jak tak to jak? Tylko chwilówki.

      Witam Duzi czytam o zadluzeniach w chwilowkach sama tez jestem po uszy zadluzona ake nie trafilam wśród komentarzy aby ktos napisal ze wow udalo sie 😊trwali dlugo ake dalam rade z pomocą  , ? Jak tak to w jaki sposob?

      in Chwilówki

    • Yes Finance - czy ktoś z nimi wygrał?

      Tak jak w temacie. Czy ktoś z nimi wygrał? Mam u nich kilka refinansowan które pokrywają zadłużenie. Podali mnie do EPU.   

      in Komornik, windykacja

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.