Jump to content
Cubasa

Dobra Pozyczka - PKF Skarbiec - Opinie

Recommended Posts

agulka

Czy ktos mial doczynienia z firmą prim credit z krakowa?

Włodek 13

A ile chcesz wziąsć od nich?

Guest
Witam

Ktos mial z tą firmą do czynienia?

 

"Dobra Pożyczka" firma PKF Skarbiec

 

Moja matka bierze u nich kredyt pod hipotekę konsolidacyjny jestem ciekawe jakie sa wasze opinie o tej "dobrej pozyczce".

ja miałam z nimi doczynienia naciągnęli mnie i jest sprawa w sadzie i na policji ja zbieram ludzi ktorzy brali u nich pożyczkę i zostali oszukani także niech mama szybko zrezygnuje z tej pożyczki bo nic nie dostanie to nie sa zarty tylko prawda prosze o kontakt zemna to powiem wiecej 514285549

Edyta1

W umowie jest zawarty zapis że kredytobiorcy zostanie przyznany kredyt jak będą spełnione warunki a mianowicie ;

 

-okazanie zaświadczenia o wysokości zarobków z zakładu pracy , Pit z zeszłego roku lub wyciągi z konta z kilku miesięcy

- nieskazitelny BIK

- zdolność kredytowa pozwoli na zaciągnięcie owej pożyczki/kredytu

- wymagane zabezpieczenia lub żyranci

- wpłata która jest dokonywana przed uzyskaniem kredytu nie jest zwracana jeśli kredytobiorca owych warunków nie spełnia ale uiszcza ją na własne ryzyko

 

Osoby mające opóźnienia w ratach nie mają szans na kredyt w tych instytucjach .

martynanowosik

Akwizytor firmy SKARBIEC? Za kłamstwa w necie płacą ci forsą która ukradli potencjalnym "klientom"?

a ludzie czytają i naiwnie wierzą takim akwizytorom.... ech.

Guest

Opinie, opinie... Nie widzę sensu dodawać swojej, bo każdy napisał to co wiedział. I właśnie tym osobom pragnąłbym podziękować za przestrogę, chociaż na swój "chłopski rozum" też miałem wątpliwości co do tej korporacji, no bo w końcu jak ktoś ma kilka tysięcy na opłatę, to raczej nie potrzebuje pilnie gotówki (zakładając oczywiście że nie jest przedsiębiorcą pragnącym rozszeszyć biznes). W moim przypadku było to tak, że reklamę zobaczyłem w gazecie. Jako że wraz z narzeczoną mamy dwa "spore" kredyty (łączne raty 1100 zł), to chcieliśmy "zamienić" je na jeden duży, z mniejszą ratą i zapasem gotówki, żeby wyremontować mieszkanie i wpłacić cosik na lokate...

 

Oczywiście dodzwonić się nie dało, więc wraz z narzeczoną wybraliśmy się do biura. Na miejscu podpisaliśmy wniosek o kredyt na 75 tys. na 10 lat. Przedstawiłem swoje dochody- nie ma problemu. Pani mi tlumaczy, że rata jest tak niska, ponieważ kredyt nie jest ubezpieczony, tylko wymagani są (w moim przypadku) poręczyciele. Wstępnie się zgodzilem, bo wiedziałem, że dwoch na dwóch kumpli można raczej liczyć, a trzecim zostanie narzeczona. Dostałem wzór umowy i podniesiony na duchu wróciłem do domu...

 

Koledzy nie zawiedli, tylko jednak w ramach "ograniczonego zaufania" zaproponowałem im po 5 tys. zł w depozyt przez cały okres pożyczki, proponując, że wpłacą na lokatę, a po tych 10 latach odsetki będą dla nich (plus jakieś małe dowody wdzięczności ode mnie za zaufanie). W domu przeczytałem wzór umowy. Pierwsze co mnie rozczarowało, to poręczyciele, którzy muszą mieć umowe na czas nieokreślony. Na palcach jednej ręki mogę wyliczyć takich swoich znajomych, bo kto w dzisiejszych czasach dostaję taką umowę? No ale nic to, pani mówiła, że w zasadzie to poręczyciele muszą tylko "mieć pracę", więc uznałem, że umowa po prostu zawyża wymagania, i ten problem da sie przeskoczyć. Drugą rzeczą która obudziła we mnie lekką podejrzliwość, była wzmianka o własnie tej nieszczęsnej opłacie przygotowawczej. No ale i w tym przypadku pomyślałem naiwnie, że to też pewnie do zapłaty po otrzymaniu pieniędzy.

 

No i po weekendzie do nich dzwonię. Kilkanaście połączeń nieodebranych przez dwa dni, postanowiłem wybrać się z moją dziewczyną ponownie do biura. W międzyczasie przemysleliśmy sprawę, i postanowiliśmy zwiększyć kwotę i okres kredytu, do 100 tys. na 15 lat. (depozyty dla kolegów, a ponadto postanowiliśmy pomóc finansowo mojej mamie). W biurze dowiedziałem się, że 75.tys. mi przyznano, więc bez ogródek zapytałem o 100 tys. Pani stwierdziła, że musi jeszcze raz wysłac wniosek (co jest zrozumiałe), ale też nie powinno być problemów. Po czym zapytała, czy czytałem umowę, i czy wszystko jest dla mnie jasne. Odpowiedziałem ze raczej tak, po czym jak gdyby nigdy nic powiedziała o tej opłacie, i że w moim przypadku to będzie 3750 zł (75 tys.) lub 5000 zł, jesli dostanę na sto tys. Zapytalem, czy można to wpłacić po otrzymaniu pieniędzy. Odpowiedź "hm, raczej tak sie nie da" itp. Nie powiedzialem wtedy pożyczce "nie", bo, po pierwsze, nie odmawiam wprost ludziom którzy poświęcili mi czas , no a po drugie uznałem, że wpłacanie kasy (zwłaszcza tak dużej) mijało się z celem. Podziękowałem, pani powiedziała ze do mnie zadzwoni. No i czekam na telefon, żeby jej grzecznie, acz stanowczo odpowiedzieć "nie", odpowiednio to argumentując (nie podając oczywiście "skąd" wiem, co by tu agitatorów nie nasyłali...)

 

W domu jeszcze troszkę nad tym myślałem, ale uznałem, że zebranie 5000 zł jest w tym momencie dla mnie niewykonalne. Ponadto dziewczyna zasugerowała mi sprawdzic opinię o tej firmię, i tak trafiłem tutaj, wiedząc, że na "firmowym" forum strony Skarbca raczej nie trafię na obiektywne komentarze...

 

Reasumując, wchodzę do tego tematu i czytam. Pierwsze wrażenie po kilku postach i kilku filmikach- szok! Podczas oglądania filmików co i rusz patrzeliśmy się z dziewczyną na siebie, cedząc brzydkie słowo na "s" oznaczające "synów prostytuki w liczbie mnogiej", i ciesząc się że nie skorzystaliśmy z oferty. Co prawda podejrzewałem że cos tu nie gra, ale nie sądziłem, że firma bedzie tak bezczelna. Oczywiście wierzę wiekszości tutaj wypowiadających sie osób (którym też dziękuje i szczerze współczuję, sam nie jestem "fetyszystą" czytania wszystkiego i wszędzie, więc nie mam prawa nikogo osądzać), no bo, podając trywialną metaforę- kiedy 15 dzieci w klasie mówi, że jedno dziecko śmierdzi, a dwoje dzieci twierdzi cos innego, to komu uwierzycie?... Na swoje szczęscie nic nie wpłacałem, chociaż po troszkę myślałem nad zdobyciem tych 5000 zł., ale teraz jestem już zupełnie ostrzeżony...

 

Firma mogłaby chociaż zachować pozory wiarygodności, i raz na 5 razy wypłacić pożyczkę, właśnie dlatego pisałem o bezczelności...

 

No i chciałem przeprosić za przydługiego posta, po prostu mam taki narracyjny styl pisania. Jeszcze raz dziękuję i zyczę powodzenia w walce z tą firmą.

Guest

Bardzo przyjemnnie czytało mi się opinie pana Maestrorcs, jak zresztą wszystich pozostałych, właśnie miałam wypełnić wniosek, po czym coś mnie podkusiło (a raczej natknęło) by zajrzeć na tę stronę. Bardzo współczuję wszystkim poszkodowanym, sama mam ciężką sytuację finansową i myślałam że dobra pożyczka będzie moim wybawieniem. A byłaby gwoździem do trumny. Jak dobrze że są takie strony i jak dobrze że ludzie dzielą się z innymi swoimi doświadczeniami. Dziękuję Wam bardzo za to że chronicie innych, bo mnie uchroniliście przed popełnieniem takiego błędu. Trzymam kciuki za wszytkich którzy wpłacili tym osz...m pieniądze, mam nadzieję że uda Wam się je odzyskać!!! Szkoda tylko Waszych nerw i zdrowia które straciliście przez tych naciągaczy.

Guest
Witam

Ktos mial z tą firmą do czynienia?

 

"Dobra Pożyczka" firma PKF Skarbiec

 

Moja matka bierze u nich kredyt pod hipotekę konsolidacyjny jestem ciekawe jakie sa wasze opinie o tej "dobrej pozyczce".

prosze niebrac to sa osz..ci ludzie uciekajcie odnich ja chcem założyć sprawe szukAM OSÓB KTÓRE MI POMOGĄ Z NIMI WALCZYC O SWOJE BARDZO PROSZE JEŻELI KTOŚ JUZ ZAPLACIL IM PIENIADZE TO NIECH SZYBKO SIE WYCOFA I ZERWIE Z NIMI UMOWE PROSZE SIE ZEMNA KONTAKTOWAC TO MUJ NR 514285549 TO JEST ALARM DO WSZYSTKICH UCIEKAJCIE Z TAMTAD I ZRYWAJCIE Z NIMI UMOWE I KONTAKTUJCIE SIE ZEMNA RAZEM ICH POKONAMY I ODZYSKAMY NASZ KASE

Guest

LUDZIE KOCHANI TO JEST PRAWDA TO SA OSZ... JESTEM W TAKIEJ SAMEJ SYTUACJI ALE SIE NIE PODDAJE BĘDĘ WALCZYĆ O SWOJE I POTRZEBUJE CHĘTNYCH DO POMOCY BARDZO PROSZE O KONTAKT ZEMNĄ JEŻELI SĄ CHĘTNI TO MÓJ NR TEL ........514285549 PILNE SZUKAM CHĘTNYCH

goguś
LUDZIE KOCHANI TO JEST PRAWDA TO SA OSZ... JESTEM W TAKIEJ SAMEJ SYTUACJI ALE SIE NIE PODDAJE BĘDĘ WALCZYĆ O SWOJE I POTRZEBUJE CHĘTNYCH DO POMOCY BARDZO PROSZE O KONTAKT ZEMNĄ JEŻELI SĄ CHĘTNI TO MÓJ NR TEL ........514285549 PILNE SZUKAM CHĘTNYCH

 

czy TY przypadkiem pod tym linkiem nie pytałeś o dobrą pożyczkę ??

 

tematy1/kredyt-w-dobra-pozyczka-chca-4tys-zl-przed-podpisaniem-umowy-co-mam-robic-vt18439.htm

Guest

Witam,

 

Nie wiem, czy tak wypada, ale... dziękuję. Właśnie w poniedziałek miałam zamiar wybrać się do nich i podpisać umowę. Wiadomo, że po pożyczkę tylko wtedy, kiedy kasa potrzebna - poszukam gdzie indziej. Chciałam obniżyć ratę obecnego kredytu i jeszcze coś dobrać, no ale dobrze, że coś mnie podkusiło, by sprawdzić tę instytucję w sieci.

 

Jeszcze raz dziękuję za to forum, za wszystkie wypowiedzi na nim. Mam nadzieję, że oszukanym uda się odzyskać pieniądze. A wiem, że odzyskanie jakiegokolwiek długu jest trudne - sama założyłam pewnej osobie sprawę o odzyskanie długu i niby wyrok na moją korzyść, komornik zaczął działać, ale i tak nie ma pewności, czy dług odzyskam, bo dłużnik (firma) może nie być wypłacalny.

 

Jak nie kochać naszego kraju?

 

Pozdrawiam

kasia21

niby tak dobrze się ludzie wypowiadają że jest ok firma, żę szybko i bez formalności a tu niemiła niespodzianka i tyle. :evil:

krzychot

Witam

Parę miesięcy temu prosiłem na forum o pomoc w sprawie odzyskania pieniędzy od PKF Skarbiec.Taką pomoc otrzymałem od kancelarii ADSUM ze Szczecina.Proszę nie słuchac tych którzy twierdzą ,że ta firma to oszuści.Z czystym sumieniem mogę polecic pana mecenasa ,który zajął się naprawdę profesjonalnie moją sprawą i odzyskane pieniądze miałem po niedługim czasie na koncie. A nie była to mała suma. Firma godna polecenia!!! Pozdrawiam...

Guest

Moje pytanie jest krótkie:co robi i gdzie jest POLSKI WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI,że taka działa legalnie na terenie całego kraju?!-A sponsorują ją biedni,uczciwi ludzie.Ja pożyczyłem pieniądze w PROWIDENCIE i bez wachania opłaciłem wstępną opłatę(ok.2.500) a teraz chodzę jak obłąkany i zgłosiłem na policję jako,gdzie po przesłuchaniu zaliczono to do wyłudzenia i oszustwa.Sprawa niedługo w sądzie.

Włodek 13

Tak sądziełem.

 

Wchodząc tu założyłbym sie o wszystkie swoje długi ze taki temat po raz setny tutaj przeczytam.

Guest
....,tyle ze o tym nie bylo mowy przy spisywaniu umowy!!!:(naprawde uwazajcie ....Sabina

 

hehehe nic nie było mówione no ale gdzies musiało byc napsiane jak się nie czyta tego co się podpisuje to później są tego efekty a że takich ludzi jest pełno że zamiast czytać oglądają umowy to i klientów tej firmie nie brakuje takie jest moje zdanie

 

Ważne sa zapisy umowy a nie ustne wyjasnienia sprzedawcy!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

więc nie miejscie do nich pretensji tylko do siebie że zachowaliście sie jak dziecko - bo jak dziecko zobaczy lizaka albo coś słodkiego to od razu pakuje do buźi nie patrząc czy to jest dobre czy nie , a wracając do tej firmy to jak można dawac komus pieniądze nie sprawdzając firmy

 

Skoro oni są tacy uczciwi to czemu nie informują przed. A oto odpowiedz mają płacone od umów szkoda tych ludzi sam bym się nadział gdyby nie ta strona. Bardzo dziekuje.G-SIX

Malgoska85

....zgadza sie jest napisane ze do zawarcia umowy zabezpieczeniem musi byc weksel i jeszcze jeden...ale ani slowa o tym ze jesli chce sie zyrantow musza oni zarabiac 3 ty na reke... a pozatym papiery przyhodza dopiero po miesiacu i wtedy juz nic nie da sie zrobic...zreszta i tak by pieniedzy nie oddali, to w takiej sprawie zostaje tylko wziasc sprawy w swoje rece. Ja sie u nich nabralam..dlatego uwazajcie i nie wplacajcie zadnych wczesniejszych przedplat...a takich jest duzo, niby przedplata, niby oplata transfera itp. a kasy jak nie ma tak nie ma

Guest

Witam .ja właśnie chcę wziąć u nich pożyczkę i teraz co czytam to nie wiem .Też mi mówili że muszę wpłacić 1250,00zł.kauci .a pieniadze na koncie dopiero dostanę w przeciągu dwóch tygodni .To trochę dziwne .Proszę o jakąś szybką rade.

Malgoska85

Witam...nie radzilabym u nich brac tej pozyczki, latwo mi mowic teraz po wszystkim ale mnie tez ostrzegali ( i to Panie w banku Getin) ze to sa oszusci a jednak podpisalam umowe i wplaciclam zalicze a jednak nie dostalam pieniazkow. Zabieraja 5% od sumy pozyczki a pozyczki jak nie ma tak nie ma...zabezpieczeniem jest weksel oraz jeszcze jeden. Dwoch zyrantow ok ale jakie pobory ...prawie 3 tys na reke miesiecznie, juz to do namyslu ze gdzie ktos posiada takie pobory, oczywiscie nie powiedza ci tego przy podpisaniu umowy...to dopiero przyjdzie ci po miesiacu napisane na papierze, zreszta to samo ze trzeba cos wplacac jest juz nie tak gode zastanowienia... czytaj inne posty tam jest wszystko napisane.... sparzylam sie razi teraz oferty gdzie zadaja zaliczek, oplat za transfer, itp. omijam z daleka i tobie tez tak radze :) Pozdrawiam Cieplutko

goguś
Witam .ja właśnie chcę wziąć u nich pożyczkę i teraz co czytam to nie wiem .Też mi mówili że muszę wpłacić 1250,00zł.kauci .a pieniadze na koncie dopiero dostanę w przeciągu dwóch tygodni .To trochę dziwne .Proszę o jakąś szybką rade.

 

to weź w czym problem :wink:

 

ps. a 13 stron wstecz przeczytał ??

Malgoska85

Chyba nie .. ale jak chce to niech zaryzykuje, chociaz osobiscie to teraz bym nie ryzykowala :)

Ekspert_Kredytowy
Witam .ja właśnie chcę wziąć u nich pożyczkę i teraz co czytam to nie wiem .Też mi mówili że muszę wpłacić 1250,00zł.kauci .a pieniadze na koncie dopiero dostanę w przeciągu dwóch tygodni .To trochę dziwne .Proszę o jakąś szybką rade.

 

to weź w czym problem :wink:

 

ps. a 13 stron wstecz przeczytał ??[/quote:10su4251]

Jak widać trzynastka nam nie sprzyja, skoro musi być 14 strona na której będziemy przestrzegać, ostrzegać a i tak znajdzie się taki ktoś, kto będzie chciał im dać zarobić. Niby nie ma na raty, a na opłatę kilku tysięcy znajdzie. Nie lepiej byłoby za te pieniądze spłacić sobie jakąś kartę kredytową?

matt4

witam

 

Cyz sa wogole jakies uczciwe firmy tego typu zeby mozna bylo im w pelni zaufac?

 

Dodam jeszcze o co mi dokladnie chodzi:

Ojciec potrzebuje pozyczki hipotecznej w kwocie ok 200.000zl nie jest w biku ani nie zalega nigdzie ale ma za mala zdolnosc kredytowa, zabezpieczeniem moglby byc dom ubezpieczony na 400.000 (jego wartosc sporo wieksza) oraz plac i chya 2Ha pola.

goguś

takich firm jakich szukasz nie ma , praktycznie tylko banki i skoki , brak zdolności szukajcie kogoś do kredytu

Włodek 13

Wogóle to ile ojciec ma lat?......bo to zalezy od dlugosci kredytowania i wysokosci raty...

 

Poza tym dochody?.Wartosc hipoteki jeszcze nie była i nie bedzie kluczem do otrzymania kredytu.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Similar Content

    • izolnik
      By izolnik
      czy ktos korzystał z oferty tej firmy??
      udzielaja kredytu, pod weksel in blanco i chca 5% od wartości
      minimum mozna wnioskowac 25 tyś.
      jestem tak zdesperowana ze chyba skorzystam mam czas do piatku na podpisanie umowy.
      blagam niech ktos cos poradzi
    • michalopc
      By michalopc
      Witam chciałbym dowiedzieć się więcej o tej firmie DOBRA POŻYCZKA gotówkowa bez BIKu. Ponieważ chciałem wziąć tam pożyczkę dość sporą okazuję się że jest to bardzo proste podpisuje się umowę i wszystko, ale do tego trzeba zapłacić ze środków własnych prowizje która wynosi 5% kwoty którą chcesz uzyskać np. kredyt w wysokości 100000 tys. trzeba wpłacić 5000tys. a kredyt będzie przelany za jakiś czas na konto to wszystko załatwia się w 5min. Ja nie jestem tego wszystkiego pewien gdyż jest zbyt łatwo.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.