To_Nie_Ja Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Jaka paranoja. Mojej żonie skradziono kartę do bankomatu z mBanku. Gdy się zorientowała od razu wykonała telefon na infolinię w celu jej zablokowania. Pani na infolinii okazała sie czystym AUTOMATEM (nie no żartuje, była realna, ale w ogóle nie szło się z nią dogadać). okazało się, że bez TELEKODU nic nie zdziałasz, a żona zakładała konto dawno temu i nie pamiętała tego, pfi paranoja, naprawdę. W czasie w którym przebiegała ta "rozmowa" ******** przecież mógł nabić kolejne złote na paypassie, no czysta głupota.... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
OlkaBe Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 procedury bezpieczeństwa, chyba jednak warto troche poczekać zanim potencjalny ********aczek mógłby sie pod nas podszyc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
talarek Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 No ale przy blokadzie taka weryfikacja? Że co, mąż może żonie na złość zablokować kartę, żeby nie wydawała? Bo że aktywacja na telekod, to rozumiem... Ale żeby zablokować... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Damian Hyjek Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Procedury, procedury, procedury. Pani na infolinii ma przełożonego, który słucha rozmów i rozlicza z ich poziomu pod względem merytorycznym. Nikt z tych osób nie zastanawia się czy to ma sens. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
adammo Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Dokładnie. Tak musi być i koniec. I wszystkich muszą traktować jednakowo, do wszystkich mówić te same teksty. No i pilnować procedur. A że to głupie? Trudno. Wniosek taki, że trzeba ustawić jakiś banalny (dla nas) telekod. Też zakłądałem konto kilka lat temu, ale go pamiętam. Chyba ;) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
OlkaBe Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Ja również zastanawiam się czy pamiętam ten swój telekod 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gietewu Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Ja nie pamiętam swojego telekodu :S 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
OlkaBe Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Chyba najlepiej po prostu zadzwonić i podać się jako nowy klient, wtedy połączysz się z konsultanetem, a ten przekieruje cie juz do właściwego ;) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
KierownikFinansowy Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 To nic w porównaniu do tego, że infolinia BOS Banku działa w dni powszednie do godziny 22 a w weekendy bodajże do 19. Co pozniej? CZekasz az sprawca okradnie Cie prawie do zera w ciągu nocy. Pozniej mozesz zablokować kartę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Damian Hyjek Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Zawsze możesz zablokować swoją kartę z poziomu konta internetowego. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
RobertS Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 To nic w porównaniu do tego, że infolinia BOS Banku działa w dni powszednie do godziny 22 a w weekendy bodajże do 19. a jakie to ma znaczenie? wystarczy zadzwonić na specjalny numer (+48) 828 828 828 i zastrzeżesz każdą kartę wydaną przez polski bank tutaj macie więcej na ten temat: ZBP: Utraciłeś kartę? Dzwoń pod jeden numer 828 828 828! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
KierownikFinansowy Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Nieraz spotkałem się z sytuacją, że pod takim numerem potwierdzili zablokowanie karty, a następnego dnia były kolejne transakcje. Baa....nawet w PKO ostatnio była taka sytuacja. Oczywiście reklamacja i zwrot kasy, ale sam fakt. Lepiej blokować karty w danym banku, z którego jest karta, a nie pod numerem uniwersalnym. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
RobertS Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 kiedy się z taką sytuacją spotkałeś? jeżeli bankowa infolinia nie działa to będziesz czekał do rana albo do poniedziałku? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
KierownikFinansowy Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 3 miesiące temu w PKO, kilku krotnie w ING. Nie mów, ze jest to dla Ciebie nowość...dla mnie to standard. Pozniej trzeba czekac na rozpatrzenie reklamacji. Pomijam juz fakt, ze najczęściej po blokadzie karty mozna przeprowadzać płatności zblizeniowe. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
RobertS Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 ze 2-3x mi się zdarzyło zastrzegać karty, zawsze nagrywam rozmowę, bo wiem, że to ważne, ale za każdym razem karta była blokowana natychmiast więc nie miałem czego reklamować 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
KierownikFinansowy Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Albo Ty miałeś szczęście, albo ja i rodzina pecha 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
RobertS Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 miałem za to kilka zdarzeń, że obciążono mnie czymś z czego nie korzystałem np. barek w hotelu, ale wystarczył jeden telefon do banku i kasa wracała na konto pod tym względem karty citi są bezkonkurencyjne 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
KierownikFinansowy Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Nigdy nie byłem użytkownikiem kart City, ale zapamiętam tę rekomendację. Dzięki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.