Jump to content
kojot78

Najniższe marże na kredyty z dopłatami aktualnie ?

Recommended Posts

Swierzy

kojot78

w ktorym banku grupy GBW dostales kredyt z marza 1.45?? ja mam problem ze zlokalizowaniem takiej placowki - te ktore obdzwonilem maja marze na poziomie 3.5 :)

 

 

skonczyly sie dobre czasy w BPS'ach podniesli marze do 2.5%

kojot78

tak jak napisałem w oddziale Bydgoszcz. Ale mysle ze powinni miec taka sama oferte wszedzie.

Piszesz o grupie gbw. to jak sie nie myle bank gbw nalezy do grupy sgb.

Byc moze zmienila sie juz ta oferta. ?a moze pytales o zwykly mieszkaniowy a nie RNS? moze sa rozne oferty. pozdr.

Swierzy

w calej grupie bankow podobno maja dowolnosc odnosnie marzy, tylko glowne oddzialy banku mialy do niedawna marze 1.45, niestety od nowego roku idzie w gore :( na 2-2.5

kojot78

Więc złóż wniosek jutro ;) Pamiętam że informowano mnie że po złożeniu wniosku nie zmienią już marży. Co do grupy. ... Dowolność marży w grupie - SGB czy w różnych oddziałach banku GBW ? -> bo to byłoby dziwne.

marcin84

orientujecie się czy nowy rok przyniosł jakieś zmiany w kredytach z dopłatami w pko bp ?

simao
w calej grupie bankow podobno maja dowolnosc odnosnie marzy, tylko glowne oddzialy banku mialy do niedawna marze 1.45, niestety od nowego roku idzie w gore :( na 2-2.5

 

 

z informacji jakich ja uzyskałem podczas rozmowy telefonicznej dzwoniąc do jednego z oddziałów GBW to marże kredytów w ramach RnS od 1 stycznia 2010 kształtują się na poziomie od 1,45% do 2,45%. Z tymże by otrzymać 1,45% marżę trzeba dysponować 50% wkładem własnym. 2,45% to teraz standardowa oferta tego banku. Można jednak zejść do poziomu 2% decydując się na dwa inne produkty z oferty banku poza kredytem "Rodzina na swoim" - np. ROR, który i tak jest zawsze zakładany do obsługi kredytu plus jeszcze jeden produkt z oferty GBW.

darekk

dostałem taką propozycję z PKO BP

dom około 100 m

kwota 300 000

raty malejące

oprocentowanie 6,82%

prowizja 1%

wibor i marża 2,64%

ubezpieczneie 6810zł płatne jednorazowo

 

 

co o tym sądzicie?

michal_sz

Z ubezpieczeniem od utraty pracy (jakaś nietypowa składka - jeśli to właśnie to), kontem i kartą kredytową marża mogłaby być nieco niższa.

W Pekao marża od 2,4%.

Pozdrawiam

freakyfreaky

po pierwsze marża w każdym banku jest w tej opcji podwyższona

po drugie przez 8 lat nie można sobie nić zmieniać w kredycie (podwyższenie, przewalutowanie,itd) po 3 dopłata jest tylko przez 8 lat wiec jak ktoś weżmie na 30 to zapłaci dużo więcej niż w standardowej opcji

po 4 jak porównamy kredyt bez dopłaty np we CHF czy EUR to połowe mniejsze koszty

(jeszcze zależy od oferty banku ale taki

np BPH tak ma

przy rodzinie na swoim % 9,75 - zł,

a w dopasowanym CHF 3,75 %

i tak przykładowo rata w zł w

RNS 1850

z czego przez 8 lat z dopłata państwa 1470 zł a

w CHF rata 1480 przez cały okres bez ceregieli i do całości powierzchni ( pamiętajmy ze przy rodzinie na swoim państwo dopłaca tylko do 75 m2 powierzchni mieszkania i 140 m2 domu)

ja bym sie nie zdecydowała na taką opcję chociaż spełniam warunki

freakyfreaky
po pierwsze marża w każdym banku jest w tej opcji podwyższona

po drugie przez 8 lat nie można sobie nić zmieniać w kredycie (podwyższenie, przewalutowanie,itd) po 3 dopłata jest tylko przez 8 lat wiec jak ktoś weżmie na 30 to zapłaci dużo więcej niż w standardowej opcji

po 4 jak porównamy kredyt bez dopłaty np we CHF czy EUR to połowe mniejsze koszty

(jeszcze zależy od oferty banku ale taki

np BPH tak ma

przy rodzinie na swoim % 9,75 - zł,

a w dopasowanym CHF 3,75 %

i tak przykładowo rata w zł w

RNS 1850

z czego przez 8 lat z dopłata państwa 1470 zł a

w CHF rata 1480 przez cały okres bez ceregieli i do całości powierzchni ( pamiętajmy ze przy rodzinie na swoim państwo dopłaca tylko do 75 m2 powierzchni mieszkania i 140 m2 domu)

ja bym sie nie zdecydowała na taką opcję chociaż spełniam warunki

a tak w ogóle to tutaj można sonie porównać oferty złożyc zapytanie online i umówić się z doradcą to nic nie kosztuje

http://sprawdz-zdolnosc.systempartnerski.pl/kredyty_mieszkaniowe.html

kojot78

Masz rację, że banki po hamsku podwyższają marżę w RNS wychodząc z założenia że niech Państwo ścieli dodatkowo trochę na nasz zysk ;) -> pewnie ktoś czegoś "nie dopilnował" w ustawie ;)

 

Co do walutowych kredytów to ja wyznaję pogląd, że zadłużać należy się w walucie w której uzyskujemy dochody. Z prostego względu -> jeśli spłaciłem 5 czy 10 tysięcy mojego kredytu w PLN to już żadna siła mi tego nie zabierze. W walutowych przeciwnie. Pamiętacie jaki lament był jak nagle franki drgnęły? -> co by się stało gdyby naprawdę tąpnęły ?

Ale oczywiście w tej kwestii są dwie szkoły - jedni preferują walutę obcą inni PLN i nikt nie ma racji, wszyscy ścielą grubą kasę bankom ;)

pozdrawiam

 

P.S. podany link nie działa

Karoll

Niedawno bylem w PKOBP i przy 100tyś kredytu a wkladzie okolo 50 tyś na nieruch za 150tyś

w RNS na 25lat malzenstwo ok 4000tys netto.

oproc 7.15- duzo za duze.

490 przez 8 lat

715 pozostaly okres

te warunki wcale nie zachecaja.

magdawawa82

witajcie,

bylam dzis w pko sa na chmielnej w warszawie. Warunki jakie otrzymałam to:

PLN:

- kredyt standardowy - marża 2%, prowizja 0%

- kredyt RnS - marża 2,1%, powizja 0,5%

- mam tam konto

- zdolność kredytową policzyli mi niesamowicie wysoko!

 

kwota 340 tys/wartość nieruchomości 451 tys.

 

Byłam też w pko bp na sienkiewicza i tu spotkał mnie totalny zawód:

2,48 marża

1,7% - prowizja

czyli generalnie - słabizna

 

warunki w pko sa wydają się całkiem sensowne. Jutro sprawdzę jeszcze spółdzielcze banki, a może Wy macie jakie najnowsze oferty takowych?

kojot78

Sprawdź koniecznie te spółdzielcze - zwłaszcza GBW, Mazowiecki Bank Regionalny i Bank Polskiej Spółdzielczości.

W GBW nie jest już tak pięknie (1,45%marża) -> teraz ok 2%. Natomiast są jeszcze pozostałe warunki kredytu jak - > obowiązkowe ubezpieczenia - drogie, możliwość wcześniejszej spłaty bez opłat itp.

dekor

witam,

znam warunki GBW z ubiegłego roku, ale niestety wniosek składam dopiero teraz.

Mieszczę się w ramach: prowizja 2%, marża 2%.

Zastanawiam się jak działają banki, nie tylko GBW. Reagują na "rynek", czy też zarząd wprowadza sztywne warunki w styczniu i tak do następnego roku. Mam cichą nadzieję, że trochę im zależy na kliencie, tu wariant optymistyczny:od 1 marca prowizja 0%, a nie 2. Byłoby miło.

Przejrzałam moje oferty z końca ubiegłego roku, wszystkie się zmieniły,.... ale na gorsze.

Może jest jakiś mechanizm działania, np chcą zrobić plan i zachęcają na różne sposoby.

Może Wiecie????

PlanFinance.pl

Pomyśl o Lukas,oferta bardzo przyzwoita(marża 2,1-2,2,0 PLN prowizji + niedrogi cross-selling)

weronika2

w Lukasie teraz promocje maja na kredyty mieszkaniowe, jak masz u nich konto lub będziesz mial to kredyt bez prowizji marza ok 2,1% i w RnS taka sama oferta. Ja moge polecić kontakt do doradcy z Bemowa do Pani Sylwii swosek@lukas.com.pl 512-191-959

dekor

dzięki,

szczerze powiedziawszy nie szukałabym u nich z własnej inicjatywy.

jako bank są ok??

pozdawiam

dekor

No tak, mam już ofertę. Wygląda ok.

Jak sie nalicza sumę dopłat? przerabiałam kiedyś i niepamiętam.

poglądowy harmonogram lukasa - suma dopłat ok 75.000, a GBW ok 43.000.

wg rozpiski w lukas więcej dopłaty miesięcznie, ale pobiera dodatkowo ubez na życie i ubezp nieruchomości. efekt końcowy, czyli rata podobny.... dziwne?!

może jakaś mądra głowa wie o co chodzi, bo pewnie to sprawdzę, ale nie dzisiaj.....zmęczenie materiału.

A może poprostu: który korzystniejszy??

tmk52

Witam,

 

Proszę o odp. czy otrzymałem dobre warunki na kredyt z dopłatą w PKOBP (23.02.2010):

 

Kwota kredytu 250 tys.

Okres 30 lat

Raty stałe

prowizja wynosi 2%

Marża 2,45 %

Wkład własny 148 tys.

Rejon Poznania

 

Podobno zaostrzają warunki na RNS (nie liczą działki do wkładu własnego) proszę o potwierdzenie czy Wy tez tak macie.

 

Jako plan awaryjny Polbank(19.02.2010):

 

Kwota kredytu 250 tys.

Okres 30 lat

Raty stałe

Waluta: Euro

Marza 2,90 %

Prowizja 0,5 %

1,5 % za wcześniejszą spłatę przez cały okres kredytu

1,5 % podwyższenia marzy do czasu wpisu do hipoteki

kiper23

Bank PKO BP

 

Mieszkanie: 253 tys.

Kwota kredytu 224 tys.

Okres 25 lat

Raty stałe

prowizja wynosi 1,9%

Marża 2,2 %

Wkład własny 33 tys.

Rzeszów

 

Nie wiem czy to najlepsze warunki z tego banku, ale dzisiaj podpisaliśmy umowę.

janiol

witam...chcemy wziasc z mężem kredyt mieszkaniowy,bylismy orientowac sie o banku PKO ale z uwagi na to ze mam za krótko umowe o pracę bank brał pod uwage zdolność kredytowa męża. Pani mowiła że musi być zachowana zasada 6/36 czyli od podpisania umowy o prace musi minąć 6 miesięcy lecz do końca umowy nie może zostać mniej niż 36 miesięcy. Zastanawiamy się jak jest w banku pocztowym...może ktoś z was wie czy tam też musi być spełniony taki warunek 6/36 ? z góry dziekuje za rade i podpowiedzi :lol:

Zonkis

Witam, szukam najkorzystniejszego kredytu w programie rodzina na swoim.

Kredyt potrzebuję na mieszkanie na rynku wtórym o wartości 300tys zł.

50tys mam wkładu własnego, więc chcę wziąć kredyt na 250tys zł.

Proszę o podpowiedź który bank oferuję najlepsze warunki, albo jakie wy otrzymaliście warunki przy podobnych parametrach.

 

z góry dziekuje!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.