Jump to content
damina11

Windykacja Armada - wysyłanie sms z groźbami, straszenie wizytami.

Recommended Posts

epsilon

Dostałam dziś sms z Armady, że dostali moją "kartotekę" z Ferratum celem przygotowania wizyty terenowej. Za jakieś dwie godziny zadzwonił automat. Swoją drogą śmiesznie brzmi ta "kartoteka :D

Kilka godzin później zadzwoniła pani spytała czy to ja i chciała moją datę urodzenia. Odmówiłam. Powiedziała, że ona dzwoni by umówić wizytę terenową więc jej odpowiedziałam, że jeśli Ferratum ma podstawy prawne to niech idzie do sądu a jak nie to niech mi d..y i że jak jeszcze raz zadzwoni, zostawi karteczkę czy usłyszę o nich od sąsiada zgłoszę na Policję. Pani ciągle próbowała mnie przekrzyczeć, że tylko umówić wizytę. Powiedziałam nie i się rozłączyłam. Tylko tel odłożyłam znowu dzwoni więc odebrałam i powiedziałam, że powiedziałam wszystko co miałam do powiedzenia i więcej ma nie dzwonić, znowu się rozłączyłam. Zadzwoniła trzeci raz odebrałam i odłożyłam tel. Skoro nie słucha co się do niej mówi niech dogada się z powietrzem.

Za godzinę sms, że do jutra czekają na potwierdzenie wpłaty.

Do jutra to ja mam czas by siebie w 100% przekonać by to zgłosić bo na tę chwilę jestem pewna w 99%

Linki
daniel85

dzisiaj zadzwonilem do widykacji armada ,odebrala baba ,ktroa odrazu na wstepnie do mnie z morda ,czemu nie oddalem naleznosci ferratum bank w wysokosci okolo 4400zl ,powiedzielm jeje ze nie mam takiej kasy. wczoraj wysallaem 250zl ,dalej sie drze,ze ja to nie obchodzi ze wyslaelm 250zl ,mialem cala kwote spalcic wyzej wymieniona. powiedziala ze na moj adres zameldowania jada dwoch pracownikow terenowych.jutro beda. ja jej tlumacze ze ja tam nie maieszkam tylko mam meldunek,a ona dalej swoje to sie okaze czy nikogo tam nie ma. niewiem co robic.

epsilon

Nic. Znajdź temat o armadzie, przeczytaj i idź na spacer.

czarna12

Daniel85 epsilon dobrze Ci radzi,wierz mi kilka miesięcy temu zanim tu trafiłam tez tak reagowałam jak Ty a może jeszcze gorzej i ...jedna z pierwszych osób która mi pomogła to była epsilon a później odezwał się inni.Czytaj to forum od podstaw,ja zanim sie tu zalogowałam to przez miesiac czytałam po nocach wszystkie wątki naprawdę wszystkie.To była moja nadzieja na życie ,bo to był taki okres ze nie chciałam żyć. Pewnie,jeszcze nieraz będziesz miał wszystkiego dość ale inaczej będziesz na to patrzył. Naprawdę pocżytaj wszystko o windykacji bo nie ma to znaczenia czy to Armada czy jakaś inna ,oni wszyscy działają tak samo czyli chcą kasy bo mają od tego prowizje,taka praca.

daniel85

ja mam ich juz dosc,zerro normalnej rozmowy ,nic nie mozna wyjasnic,tylo strasznie zastrasznie ,krzyki w telefonie,a to ze ktos nie pracował prawie 5 miesiecy to nieobchodzi ich :-(

epsilon

Odwróć rolę. Ty zacznij krzyczeć :) Tobie pomoże bo sobie ulżysz a ich to zdrzaźni .

 

A ja nie kazałam Ci do nich dzwonić. Przynajmniej ja nie dzwonię jak czegoś chcą to niech sami dzwonią. Poza tym odmawiam podania daty urodzenia czy PESELU.

 

A wiesz, że tak myślałam, ze jak ta z Armady zadzwoni do mnie jeszcze raz to ją o coś podobnego spytam :D Czy rodzice jej nie kochali, że teraz wybrała taką pracę lub czy przyjmując się do pracy musiała przedstawić zaświadczenie o wrodzonym debiliźmie czy nabyła to w trakcie szkolenia. Mam fantazję więc coś wymyślę :D

 

A i przedwczoraj wysłałam im e-maila, że nie posiadam żadnego długu a jeśli jeszcze raz do mnie zadzwonią, wyślą smsa czy e-maila nie daj Boże podrzucą komuś karteczki czy zadzwonią do sąsiadów zgłoszę do prokuratury.

Następnego dnia dostaję e-maila, że by mogli ze mną rozmawiać to muszę podać PESEL. Miałam napisać, że w celu weryfikacji by mi lala przysłała ( tak trzeba było do kasyn) skan obu stron dowodu, zdjęcie z dowodem przy twarzy, rachunek za media i wyciąg z konta to wtedy jak zweryfikuję to może podam PESEL ale koniec końców poszłam na łatwiznę i kazałam zapoznać się z art. 191.2 kodeksu karnego.

Dziś cisza :D

daniel85

nie mam juz ochoty do nich dzwonic szkoda mi kasy na te barany ,czuje ze w dziedzinstwie byli skrzywdzeni dlatego tak reaguja na dlugi ludzi

czarna12

Tak jak Ci pisałam to ich praca. Nic nie zrobisz musisz się na to uodpornic bo będą Cię nekac...nic na to nie poradzisz ,jeśli chcesz mieć komfort psychiczny zmień numer tel ja tak zrobiłam, pewnie ze nie czuje się z tym ok ale,funkcjonuje i żyje Rozpisz swoje zobowiązania ,poczytaj wszystko wątki i czekaj napewno odezwać się madrzejsi odemnie z poradą. Nie jesteś sam

daniel85

wlasnie czytam o fimie armada to co czytam,ze jezeli nie masz na spłate calosci to sprobuj chodz czesc spalcic i zadzwonic do nich i sie dogadac co do spłaty dalszej kwoty. a to co uslyaszlem przez telefon to nie mialo nic z tym co jest napisane na tej stronie ich. widze ze robia co chca

czarna12

Proszę Cie...ciągle się boisz czyli będą Cię cały czas zastraszacząć. ..pomysł i tak jak pisałam jeśli masz czas przeczytaj wczesniejsze posty

daniel85

cały czas je czytam ,

czarna12

I wiesz mi pomimo to zr jestem tu dluze niż ty to tez cały czas czytam...nawet coniektore po 1000sieczny raz!!!

czarna12

Wierz mi albo ludziom którzy tu są dluzej

daniel85

czytajac te psty ,zaczynam wierzyc juz tobie czy innym

czarna12

Daniel85 ja czy większość to dluznicy,jedni wyszli z tego inni w tym tkwią albo krótko albo dłużej. Ja jestem jeszcze na początku ale są ludzie do których się zwrocisz to Ci pomogą.

To są profesjonalisci,jest na forum lukaszb,lucianbochome i androkost dluznik który z tego bagna wyszedł. Oni posłużą Ci profesjonalna porada reszta tak jak ja służę bardziej psychiczną pomocą ,chociaż są lepsi odemnie i ich sluchaj

daniel85

dziekuje bardzo czarna12 ,tak po twojim pisaniu zemna juz sie troszke uspokoilem juz tak nie panikuje :-)

czarna12

Będzie dobrze...

daniel85

no na pewno musi byc, trzeba jakos przez to przebrnac :-)

lucjanbohme
powiedziala ze na moj adres zameldowania jada dwoch pracownikow terenowych.jutro beda. ja jej tlumacze ze ja tam nie maieszkam tylko mam meldunek,a ona dalej swoje to sie okaze czy nikogo tam nie ma. niewiem co robic.
To ja ci powiem co masz robić: masz wystygnąć, wyluzować i wstać z kolan. Dopóki będziesz na klęcząco w strachu z nimi rozmawiać, dopóty cały czas będą cię szmacić. Taka taktyka ich.

Armada i terenowi? Prędzej niedźwiedź z cyrku na rowerze do ciebie przyjedzie.

Dorti1985
To ja ci powiem co masz robić: masz wystygnąć, wyluzować i wstać z kolan. Dopóki będziesz na klęcząco w strachu z nimi rozmawiać, dopóty cały czas będą cię szmacić. Taka taktyka ich.

Armada i terenowi? Prędzej niedźwiedź z cyrku na rowerze do ciebie przyjedzie.

 

Ale we Wrocławiu ponoć jeżdżą? Chyba każdy choć trochę się ich obawia.

czarna12

Podoba mi się tekst ze Myszka Miki może jeszcze przyjechać ,wiec może kaczorem. .Donaldem można ją postrasżyć, ale tak na poważnie to nie zawsze ja też mam do śmiechu, może ta pogoda wieje ,sypie śnieg i ogólnie wszystko do d....

epsilon

No to poszło w świat

:D001.jpg

mariuszd31

w sumie zal mi tej firmy

inna firma wynajmuje, mi ciagle mowia ze nie ma mowy o ratach i tyle

a kase pewnie ciagna od tamtych, straszenie i zero naprawde zero dobrej woli dogadania sie

grabien
w sumie zal mi tej firmy

 

Z jakiego powodu Ci żal?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Topics

    • Windykacja Creditexpress Inkasso.

      Czy ktoś miał do czynienia z wyżej wymienioną firmą zewnętrzną? Windykują za vivusa od 2 dni. Mają terenową?

      in Dla zadłużonych

    • Windykacja Ferratum Bank.

      Witam,    W skrócie opiszę dzisiejszą sytuację. W Ferratum Bank miałam pożyczkę w sumie na 2600 zł. Kapitał spłacony z nawiązką. Nie spłacam dalej, bo na chwilę obecną mam ważniejsze wydatki. Nie dam rady po prostu. Nie kontaktowałam się z Ferratum, ani nie odbierałam od nich telefonów. Dzisiaj zadzwoniła jakąś babka od nich i nie wiedząc, że to oni odebrałam, bo czekam na ważny telefon. Na pytanie czy kobieta rozmawia z właścicielem odpowiedziałam, że nie (może głupie, ale nie miałam

      in Chwilówki

    • Windykacja Kuki.

      Hej:) Czy ktoś z Was Szanowni miał jakąkolwiek styczność z zewnętrzną windykacją KUKI, ewentualnie komu sprzedają dług?

      in Dla zadłużonych

    • Windykacja Kaczmarski Inkasso - wizyta terenowa?

      Witam serdecznie. Mój termin pożyczki VIVUS upłynął 55dni temu. Jestem zadłużony na 3217zł. 18.10.2017 wpłaciłem przedłużenie w wysokości 360zł.   W grudniu wydzwaniał do mnie Vivus, zlewałem ich ponieważ w lutym będe miał pieniądze na spłatę pożyczki. Od drugiego stycznia dostaję maile i smsy od Kaczmarski Inakasso. Pierwszy sms z numerem rachunku na spłatę, potem kolejne 4 smsy z prośbą o pilną wpłatę.   W dniu dzisiejszym dostałem SMS "Kaczmarski Inkasso prosi o kontakt w celu us

      in Komornik, windykacja

    • Windykacja Lime Kredyt.

      Witam Powinela mi sie noga i mam 28 dniowa zaleglosc w lime kredyt z tego co widze to oddali juz do creditekspresinkaso i strasza ze zaraz oddadza do sadu i wejdzie komornik czy oni tak szybko podaja do sadu?

      in Chwilówki

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.