Jump to content
katis221

Rozłożenie chwilówek na raty Visset, Tanikredyt, SMS365, Alfakredyt, Soho.

Recommended Posts

katis221

Dzień dobry,

posiadam pożyczki w firmach jak w temacie. Bardzo proszę o informację czy komuś z państwa udało się rozłożyć chwilówki na raty w powyższych firmach, jeśli tak, to proszę o wskazówki jak to zrobić. Próbowałam ustalić telefonicznie możliwość spłaty w ratach, ale niestety wszystkie firmy odmówiły. Bardzo proszę o pomoc.

ProstyCzłowiek

Akurat owe firmy są bardzo uparte w tej kwestii :)

katis221

Właśnie zauważyłam, ale myślałam, że może komuś udało się uzyskać porozumienie.

kasia0243

Mi sie udało z visset ale to po ok 60 dni. Po spłacie i naciskania sie udało, sma364 oddało do Kaczmarski inkasso, tani kredyt po 30 dniach do lindorff masakra z nimi alfakredyt niechęć narazie milczą, Filarum tez nie chce

katis221

Rozumiem, dziękuję bardzo za odpowiedź.

Izab_31

U mnie nie było problemu z Visset. Rozłożyli na 12 rat.

katis221

Musiała Pani napisać jakieś pismo? Po jakim czasie rozłożyli Pani na raty i jeśli można zapytać to na ile? Pozdrawiam

Izab_31

Pożyczyłam 1250 zł. Rozłożyli mi na 12 rat po 178 zł. Do tego doliczyli 280 zł opłat windykacyjnych.

Do tej pory spłaciłam im ponad 1400 zł i nie zobaczą już ani złotówki.

Rozłożyli mi po 30 dniach zaległości. Napisałam im emaila.

katis221

Dziękuję za odpowiedź. Cieszę się, że się Pani udało, mam nadzieję, że i mnie się uda.

karin555

Mnie alfa po 14tu dnich rozlozyli na raty filarum po 60 nic do nich nie pisałam o rozłożenie mam jeszcze na glowie tani kredyt a tu już chyba mi tak łatwo nie pójdzie

damianprz

A może dobrym pomysłem jest wziąć nowe pożyczki w firmach które dają takie pożyczki na raty.

Wtedy spłacić chwilówki i później spłacać sobie raty.

Ja miałem kilka odmów, ale dostałem w Wonga (4000 zł) na 6 miesięcy, w Providencie (3000 zł) na 12 miesięcy i wczoraj Solven zaoferował mi 3300 zł na 12 miesięcy

kasia0243

A mi alfakredyt wogole nie chce rozlozyc prosiłam pisałam pisma powiedzieli Ze nie rozkładają, Filarum teZ sie nie zgodziło tylko w pilnych przypadlach tylko

damianprz
A mi alfakredyt wogole nie chce rozlozyc prosiłam pisałam pisma powiedzieli Ze nie rozkładają, Filarum teZ sie nie zgodziło tylko w pilnych przypadlach tylko

 

OK a spróbuj wziąć w providencie, solvenie lub wonga coś na raty

Spłacisz te które musisz już teraz spłacić a tamte nowe spłacisz w ratach

kasia0243

Właśnie jest problem ze juz nie wezmę bo wpis w krd

damianprz

do KRD wpisują po jakim czasie od niespłacenia raty?

kasia0243

60 dni jak masz nie spłacone to wpisuja

dzuma24

Ja mam w vivusie prawie 80 dni po terminie i ostanio mi napisali ze moga mnie wpisac do bigu a jeszcze tego nie zrobili. Ale splacam jakies kwoty na poczet.

kasia0243

I nie oddali do firmy windykacyjnej jeszcze? Bo mnie juz dali?

dzuma24

Nie caly czas oni mi pisza

dymek
60 dni jak masz nie spłacone to wpisuja

 

ja mam 26 dni po terminie, wpłacam im ile mogę. Wczoraj dzwonili że po 30 dniach mnie wpiszą jak nie spłacę lub nie przedłużę, to jak to jest?

kasia0243

60 dni dopiero kogą wpisać i to misza zawiadomic

dymek
Mi sie udało z visset ale to po ok 60 dni. Po spłacie i naciskania sie udało, sma364 oddało do Kaczmarski inkasso, tani kredyt po 30 dniach do lindorff masakra z nimi alfakredyt niechęć narazie milczą, Filarum tez nie chce

 

ten lindorff tak ciezko z nimi się dogadać? mam ok700 a jest prawie 60 dni

 

wczoraj miałem telefon z taniego że do piątku mam uregulować , jak nie to oddaja do zewnętrznej

karin555

Kasia 0234 jak u Ciebie potoczyła się sprawa z takim kredytem i windykacja u nich?

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Sory nie z takim a tanim kredytem

kasia0243

Wiesz ze cisza jest a u Ciebie?

Agnieszka sl
Kasia 0234 jak u Ciebie potoczyła się sprawa z takim kredytem i windykacja u nich?

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Sory nie z takim a tanim kredytem

 

A spłaciłas cos tani kredyt czy tylko przedłuzałas

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Similar Content

    • Mareczek5432
      By Mareczek5432
      Cześć wszystkim jestem tu nowy, czy ktoś się może orientuje jak wygląda odstąpienie od umowy w VISSET "Klient biznesowy"?
      Czy ma tu zastosowanie ustawa o Kredycie Konsumenckim "Art. 53. 1. Konsument ma prawo, bez podania przyczyny, do odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy."?
    • rafimaster
      By rafimaster
      Witam. mam pytanie. w kwietniu 2014 roku wziąłem pożyczkę w firmie visset w kwocie 500zł na 30 dni. nie spłaciłem tego w terminie z powodów finansowych i później zapomniałem o niej. niecały rok temu firma "przypomniała sobie o mnie " gdyż  zacząłem dostawać  raz w tygodniu email z przypomneniem o spłącie pożyczki, + raz w miesiącu odzywa się przedstawiciel terenowy, który zostawia pisemne upomnienia. Dkaczego dopiero po 4 latach od daty pożyczki ??!! dziś mija prawie 6 lat od zaciągnięcia pożyczki . Moje pytanie jest takie, czy moge się ubiegać o przedawnienie chwilówki ?  firma poza małymi upomnieniami nie robi nic, a teoretycznie dług wynosi juz ponad 3tyś zł. czy firma moze tak upominać sie w nieskonczonosc ??
    • karolcia84
      By karolcia84
      Czy ktoś z Was miał może sprawę w Sądzie Rejonowym z Visset? Jak szybko pozywają?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.