Jump to content
matador

Jak usunąć wpis w BIK

Recommended Posts

goguś

masz dobrą ocenę , problem z jedną ratą to nie problem , myślę że z kredytem mieszkaniowym nie powinnaś mieć najmniejszego problemu :wink:

 

ps. na dole masz dział z kredytami mieszkaniowymi , wypełnij schemat a zobaczysz że nie powinno być problemu :wink:

Linki
marcci

Witam

Czy wniosek o wycofanie pozwolenia na usunięcie danych należy złożyć tylko i wyłącznie w tym banku co się brało kredyt. Pytam się ponieważ osoba w banku która mi udzielała kredytu jest bardzo negatywnie nastawiona do takich rzeczy ponieważ udaje , że nie wie o co chodzi, ja jej tłumacze co i jak a ona , że nie słyszała o takim czymś. A zadzwoniłem przez pomyłkę do innego oddziału banku Pko i tam wyjaśniono mi , że bez problemu takie rzeczy robią.

I stąd moje pytanie czy nie mógł bym wysłać tam takiego wniosku??

 

POzdrawiam

MArcin

wojtows

Chciałbym zaciągnąć informacji na temat BIK-u, Jakieś dwa lata temu brałem sporą kwotę pieniędzy w kilku bankach na rozkręcenie działalności, niestety z powodów losowych nie wypaliło i przez pewien okres nie byłem zdolny spłacać rat. Po jakimś czasie wszystkie zadłużenia zostały spłacone, okres zaległości rat według raportu z BIK-u o który ostatnio poprosiłem wynosił nawet 120dni. Ale jak pisze wszystko zostało spłacone. Teraz mam pytanie czy istnieje możliwość usunięcia informacji z BIK-u lub tez innych takich biur informacji kredytowych. Mam teraz problemy z uzyskaniem nawet najmniejszego kredytu. Mam stałą pracę i dochód, sytuacja moje jest stabilna, proszę o ewentualną pomoc Pozdrawiam Wojciech Walczak

Ekspert_Kredytowy

A masz ten raport z BIKu?

Jeśli tak, czy możesz go podesłać na maila (skany)? Sprawdzimy, czy taki wpis uda się usunąć.

 

pozdrawiam

wojtows

Mam raport BIK jak podasz adres to prześlę skan.

 

Dzięki za chęć pomocy

Pozdrawiam

Ekspert_Kredytowy

biuro@czyszczenieBIK.pl

 

pozdrawiam

wojtows

już przesłałem Panu skan raportu

bodzar

Ja tez Wam wysłałem

proszę o informacje

hieena

Witam wszystkich.

Za glupoty mlodosci trzeba placic niestety.....ale wierze ze dam rade jakos wszystko odkrecic.

Sytuacja wyglada tak, mam w BIK'u wpisane - egzekucja, czyli najgorsze co moze byc. Dlug jest starszy niz 90 dni, niesplacony.

Staram sie o kredyt hipoteczny i niestety tu sie zaczynaja schody. Co moge zrobic?

Pani z agencji mieszkaniowej zasugerowala zeby wyslac pismo do banku o nieprzetwarzanie danych, ale czy to w jakikolwiek sposob pomoze?

Poza tym, okolo miesiac temu zlozylam wniosek o raport do Krajowego Rejestru Dluznikow, i "laczna kwota niesplaconych zobowiazan itd - 0.00PLN"....

Jak to mozliwe z KRD rozni sie informacjami od BIK?

Bede ogromnie wdzieczna za porady, dziekuje.

Ekspert_Kredytowy
Witam wszystkich.

Za glupoty mlodosci trzeba placic niestety.....ale wierze ze dam rade jakos wszystko odkrecic.

Sytuacja wyglada tak, mam w BIK'u wpisane - egzekucja, czyli najgorsze co moze byc. Dlug jest starszy niz 90 dni, niesplacony.

Staram sie o kredyt hipoteczny i niestety tu sie zaczynaja schody. Co moge zrobic?

Pani z agencji mieszkaniowej zasugerowala zeby wyslac pismo do banku o nieprzetwarzanie danych, ale czy to w jakikolwiek sposob pomoze?

Poza tym, okolo miesiac temu zlozylam wniosek o raport do Krajowego Rejestru Dluznikow, i "laczna kwota niesplaconych zobowiazan itd - 0.00PLN"....

Jak to mozliwe z KRD rozni sie informacjami od BIK?

Bede ogromnie wdzieczna za porady, dziekuje.

KRD jest bazą informacji Gospodarczych, BIK - Kredytowych(Bankowych oraz Spółdzielczych). Proponuję jeszcze sprawdzić Bankowy Rejestr.

Posiada Pan raport z BIKu?

Usunąć wpis można tylko w sytuacji całkowitej spłaty zobowiązania, nieprzetwarzanie danych na niewiele się zda.

 

pozdrawiam

hieena

Niestety nie posiadam raporu z BIK-u.

Czyli w mojej sytuacji, po pierwsze musze: postarac sie o raport z BIK, splacic zadluzenie i dopiero wtedy wyslac aplikacje o nieprzetwarzanie danych osobowych, czy tak?

 

Gdzie moge sprawdzic siebie w Bankowym Rejestrze Dluznikow?

I jeszcze jedno, jak dlugo takie informacje sa przechowywane przez banki?

Dziekuje za odpowiedz!

hieena

No wiec tak, wiem ze zadluzenie splacic musze chcac wyczyscic historie BIK. Wczoraj aplikacja o raport z BIK-u poszla, takze do Bankowego Rejestru.

Teraz pozostaje mi czekac.

Tylko dlaczego nie moglam byc taka "madra" kilka lat temu???? Czlowiek czasami na wlasne zyczenie sobie zycie komplikuje niestety :(

skiw

Witam serdecznie.

Mam problem z BIK, którego przyczyną jest spóźniona spłata niewielkiej kwoty na karcie kredytowej, jakieś trzy lata temu. Zadłużenie miało ponad 60 dni, a wynikło w zasadzie z nieuwagi i niepamięci. PKO BP ściągnęło sobie tą kwotę ze zwykłego konta ROR.

No i teraz nie mogę załatwić nawet głupich rat w żadnym banku, ponieważ opinia BIK jest nie taka, jak powinna. Nie mam pojęcia, gdzie taki wpis się znajduje, ponieważ brałem swój raport BIK (za pomocą iPKO), ocena punktowa jest dobra i nie znalazłem żadnego negatywnego wpisu. Czy BIK ma również jakieś inne raporty, tylko dla banków, których ja nie mogę zobaczyć?

 

Dodam, że wyraźnie powiedziano mi w banku, że w BIK jest windykacja karty.

Ekspert_Kredytowy

Witam, czy ma Pan możliwość przesłania mi tego raportu wraz z hasłem na adres biuro@usuwanieBIK.pl ? powiem Panu czy coś z tym fantem da się zrobić.

 

pozdrawiam

kalamama

Witam, moja sytuacjia wyglada nastepujaco wraz z mezem kozystamy z uslug expandera w ubiegly pon podpisywalismy papiery do bankow pko i geting po wstepnej weryfikacji zdolnosc jest i wszystko bylo by fajnie gdyby nie bik dodam ze jestem bardzo zalamana faktem ze sygma bank podala mnie za odsetki chodzi o 15 zl w bik dostalam kategorie e,maz ma super bo a papiery poszly w piatek do bankow z wyjasnienie o ten bik kredyt dodam jest splacony i zamkniety w pon powinnam dostac pismo z banku o zamknieciu kredytu ,nie wiem na co mamy sie nastawiac z mezem czy ktos moze mi powiedziec jak to widzi jest jeszcze jedna zecz ze ten raport co pokazala nam posredniczka o mojej zaleglosci nie pokazal sie w kwocie 15 tylko w kwocie calej raty czy tak powinno byc i jeszcze cos dzwonilam do sygmy o zapytanie o wyczuszczenie biku powiedzieli mi ze autoryzacje w biku robia raz w miesiacu i ze wyczyszcza to po 15 kwietnia czy powinnam do nich jeszcze cos napisac o prozbe wykreslenia czy zrobia to automatycznie??? :?:

Ekspert_Kredytowy

Witam,

 

proponuję wziąć od nich zaświadczenie, że zaległość ta jest już uregulowana i przedstawić to w tych bankach, do których składała Pani wnioski kredytowe.

Jeśli chodzi o Sygmę- ciężko od nich cokolwiek uzyskać, warto jeszcze napisać do nich pismo, aby im przypomnieć ;)

kalamama

witam

Wlasnie tak zamierzam zrobic a nawniosek o splacie i zamknieciu czekam mam nadzieje ze jutro go otrzymam,kilka krotnie dzwonilam do sygmy i za kazdym razem zapewniali mnie ze bank robi co miesieczna autoryzacjie w bik i ze 15 kwietnia usuna mnie z bik,hm jednak wole wyslac jeszce pismo tylko zabardzo nie wiem jak mam go napisac.Jeszcze jedno czy moge liczyc z mezem na ten kredyt czy jest jakas szansa ze analityk rozpatrzy go z kozyscia dla nas???Przeciesz to nie chodzi o jakas rate tylko odsetkowe 15 zloty o ktorych sygma nawet mnie nie poinformowala najbardzie boje sie ze ta kategoria -e jest bardzo zla i ze to przesadzi sprawe!!

Ekspert_Kredytowy

Nie potrafię jednoznacznie Ci odpowiedzieć na to, czy bank przyzna kredyt, ale tak jak wspomniałem, opisz swoją sytuację doradcy i przedstaw zaświadczenie o spłacie.

 

Pismo - napisz, że nie wiedziałaś, że powstało zadłużenie i prosisz ich o wykreślenie tego wpisu z BIKu.

 

pozdrawiam

kalamama

Tak zrobilam nasza doradczyni dolaczyla do wnioskow takie moje oswiatczenie gdzie wszystko opisalam,dzis tez napisalam do sygmy oswiatczenie o wykreslenie mnie z bik i o przestaniu przetwazania moich danych.Dzwonilismy tez do nasze doradczyni jutro mamy miec jakies wstepne wiadomosci boszee tak sie boje :cry:ze te 15 zl odsetek zapszepasci wszystko.

brzydkiekaczatko

Witam!

Mam pytanie dotyczące BIK. Stoję przed faktem zapłaty ostatniej raty w Sygma Bank.Niestety na samym początku miałem zaległość w racie 69 dni. Czy jest jakaś możliwość aby moja historia przestała być widoczna po ostatniej wpłacie raty?

Włodek 13
Witam

Mam nastepujace pytanie : Czy mozliwe jest usuniecie histori w BIK .Moja status brzmi kredyt spłacony w 2007 rku za pomoca windykacji.

Pisałem do Banku z prosba o wykreslenie ale stwierdzili ze nie usuna zgodnie z artykułem o prztwarzaniu danych przez banki.Czy ktos mi jest w stanie pomóc usunąc ten wpis?

Pozdrawiam i dziekuje

 

 

czyszczeniebik.pl odwiedzic strone. Samemu mozna tylko pisac pisma do banków.

 

Tymi sprawami zajmuja sie prawnicy ale jak to robią?.....nawet jak zaplacisz to sie nie dowiesz.

brzydkiekaczatko
Witam!

Mam pytanie dotyczące BIK. Stoję przed faktem zapłaty ostatniej raty w Sygma Bank.Niestety na samym początku miałem zaległość w racie 69 dni. Czy jest jakaś możliwość aby moja historia przestała być widoczna po ostatniej wpłacie raty?

Czy nikt nie ma żadnych podpowiedzi jak to zrobić? Wiem pisać pisma do Banku, ale kiedy? Zaraz po uregulowaniu czy poczekać 30dni?

kalamama

Witam,

wczorak dowiedzialam sie ze getin zaakceptowal wyjasnienie ktore zlorzylam odnosnie -biku,hm wiec chyba jest szansa ale zlozymy z mezem jeszce wniosek do eurobanku wiem ze sa bardzo liberalni i maja fajna oferte hm ale dalej zyje w stresie chciala bym zeby juz bylo wszystko jasne :cry:

a co do sygmy pisz i wysylaj te dranie nie maja skrupulow i tylko zeroja na biednych nie

zorientowan ych ludziach ja czekam juz 2-tyg na zaswiadczenie o splacie i nic napisalam im rowniez ze cofam zgode o przetwarzaniu danych osobowych tobie zycze zrobic to rowniez i kontroluj odsetki a jesli masz odnich karte kredytowa to tez napisz o jej rezygnacji bo jesli chodzi o te ich karty to tez mozna sobie g...a na robic powodzenia!

brzydkiekaczatko

No tak tylko, czy jest sens pisania o cofnięcie zgody jak miałem opóźnienie w spłacie powyżej 60dni... Oczywiście o zaświadczenie o spłacie kredytu będę pisał.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Topics

    • JAK PSYCHICZNIE PORADZIĆ SOBIE Z DŁUGAMI przekraczającymi nasze siły?

      Witam, jak większość tu zaglądających posiadam ogromne długi i co gorsze moje zarobki nie są wystarczające na ich spłacanie. Moja sytuacja w porównaniu z innymi nie jest jakaś wyjątkowa i nie z takiego względu zakładam nowy temat. Uważam jednak, że brakuje na forum dyskusji o radzeniu sobie z długami nie w sensie finansowym, a bardziej psychicznym... Zatem przykro mi jeśli ktoś wszedł tu z nadzieją na jakieś rozwiązanie jak pozbyć się swoich długów oraz proszę o nie umieszczanie złośliw

      in Dla zadłużonych

    • Czy wpis w BR jest juz usuniety?

      Jak w temacie. Czy ten wpis jest juz usuniety? Pozdrawiam

      in BIK i BIG

    • Windykacja Kuki - jak to u nich wygląda?

      Jak to wygląda u nich, jestem 20 dni po terminie ;) 2600 zł do spłaty....

      in Chwilówki

    • Wielokrotnie przedłużane chwilówki? Jak do tego podejść?

      Mam jakąś wielokrotnie przedłużaną chwilówkę z przed 2 lat, że X dokonanych wpłat + wpłata na umowę ratalną pokryłyby w całości 2x kapitał. Chwilówka czasem odzywa się na maila, że chce całą kwotę. Chwilówka przetwarza się również w BIK, BIG, KRD.   Pisać do nich pismo z prośbą o zaprzestanie przetwarzania i zrzeknięcie się roszczenia? Jeśli się nie zgodzą, co dalej? Chwilówka wisi w rejestrach i tylko szkodzi mi, a do sądu im się chyba nie spieszy.

      in Chwilówki

    • Wpis w ZBP i problem z kredytem.

      Witam. Prowadzę działalność jednoosobową od 11 miesiecy I niestety przez to  że posiadam wpis w ZBP mam problem z uzyskaniem kredytu. W tym roku średni miesięczny dochód (nie przychód)póki co wynosi około 3000 (za miesiąc będzie wynosił około 4500). Niestety, aby się utrzymać korzystałam z chwilowek I potrzebuje je skonsolidowac. Bik i krd ok.

      in Dla zadłużonych

  • Similar Content

    • Jola52
      By Jola52
      Mam wpis w BIK do lutego2020 .Bank odmówił o zaprzestanie przetwarzania informacji o stanowiących tajemnicę bankową przez BIK.I dlatego nie mogę wziąć żadnego  kredytu na spłatę pożyczek pozabankowych.Juz nie daje rady nie starcza na życie .Proszę o pomoc
    • Kardina
      By Kardina
      Witam, interesuje mnie kredyt jak najszybciej na kwotę ok. 30000zł , bądź konsolidację moich zobowiązań plus dodatkowe 30000zł. Czas mnie nagli, ponieważ potrzebuje na remont. Moim problemem jest spłacony już całkowicie kredyt w Providencie na którym widnieje opóźnienie, oraz spora liczba zapytań. Aktualnie status w BIKU bez opóźnień. Santander Bank odrzucił wniosek ze względu na zapytania. 
      Kwota kredytu - 30 000 zł
      Okres kredytowania - 10 lat
      Kwoty 3 ostatnio otrzymanych wynagrodzeń/świadczeń: 2600 zł netto miesięcznie
      Rozbicie dochodu na podstawę i dodatki/premie - kwotowo (jeśli występuje): 2600 podstawa
      Źródło uzyskiwania dochodów - umowa o pracę na czas nieokreślony
      Łączny okres zatrudnienia u obecnego pracodawcy - od kiedy i do kiedy trwa - od 1.10.2018 na czas nieokreślony
      Nazwa banku, do którego wpływa wynagrodzenie - pko bp
      Wiek kredytobiorcy/kredytobiorców - 21
      Województwo zamieszkania - śląskie
      Aktualna kwota kredytów pozostałych do spłaty - karta kredytowa citi handlowy 13 500zł, limit w ror pko bp 10 600zł, dwa drobne kredyty w pko bp na łączną kwotę 2000zł
      Aktualna kwota miesięcznych zobowiązań kredytowych - 150zł (raty kredytów)
      Historia w BIK(czy były kredyty i czy były poprawnie obsługiwane, punktacja w BIK) - były chwilówki spłacona bez opóźnień i provident spłacony 71 dni opóźnienia
      Gdzie były składane wnioski kredytowe wostatnich 3 miesiącach - pko bp (oferta na 42 000, po weryfikacji zostało na 7 100), mbank, alior bank, santander, ing
    • Kardina
      By Kardina
      Witam, starałam się o kredyt w santanderze na kwotę 47000zl miała to być konsolidacja, niestety bank odrzucił wniosek, ponieważ widział zbyt dużo zapytań w bik (11). Z tego co wiem zdolność jest. W którym banku nie zwracają takiej uwagi na zapytania kredytowe?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.