Jump to content
Finansowa111

Wyrachowani klienci.

Recommended Posts

Finansowa111

Witajcie.

Jestem wściekła na klientów, nie szanujących naszego czasu, oraz pracy.

Czy również często trafiacie na ludzi, którym wszystko wytłumaczycie, doradzicie, przedstawicie ofertę,powiecie co jak zrobić by było dobrze;) poświęcając swój czas... gdzie oni dostając ofertę idą sobie do Banku... a on nas nie raczą nawet odebrać telefonu i podziękować za stracony czas?

Drugą grupą, też często spotykaną są klienci, którzy uważają,że wszystko się im należy i kredyt powinien być najlepiej za darmo(choć wielu z nich Bik pozostawia wiele do życzenia)

Mam dość aroganckich, wykorzystujących innych ludzi.

SZANUJCIE NASZ CZAS, NIE JESTEŚMY DARMOWĄ INFORMACJĄ....

 

Przepraszam, ale jestem okropnie zła;))))

Linki
Guest monkej

W każdej branży jest tak samo i jest to naturalna kolej rzeczy, nie wiem na co się złościć. ;)

mariuszd31

Dobrze wykonujesz swoja prace, wzielas wyplate?

Jest taki cytat:"Nająłeś się jak pies to szczekaj", do kogo masz pretensje?

A czasami kredyt jest za darmo - wiesz co to sankcja kredytu darmowego? Żart naturalnie.

Finansowa111

a zwracacie jakoś uwagę takim klientom?

mariuszd31

Nie wiem czemu ale taki ctat tu chyba pasuje :" Pracuj i modl sie"

Nie wprost to znaczy, chodz sobie do pracy odbieraj wypłate i zyj po pracy bez zastanawiania sie czy ktos krzywo spojrzal, od tego jestes jak jestes w pracy, pozdrawiam.

Guest monkej
Nie wiem czemu ale taki ctat tu chyba pasuje :" Pracuj i modl sie"

Nie wprost to znaczy, chodz sobie do pracy odbieraj wypłate i zyj po pracy bez zastanawiania sie czy ktos krzywo spojrzal, od tego jestes jak jestes w pracy, pozdrawiam.

 

Widać, że nie prowadziłeś nigdy własnej firmy. :)

 

- - - Uaktualniono - - -

 

a zwracacie jakoś uwagę takim klientom?

 

Ja to mam gdzieś a straciłem tysiące na klientach, którzy nie chcieli płacić, płacili po czasie, albo uciekali. Dlatego w tym co robię teraz, biorę 100% z góry. :)

Finansowa111

Będąc doradcą kredytowym, nie można niestety brać zapłaty z góry...

Guest monkej
Będąc doradcą kredytowym, nie można niestety brać zapłaty z góry...

 

Wiem, ale niczego nie zmienisz, załamywanie się tym też nic nie da. Nawet lekarze mają takie problemy, ludzie się rejestrują, nie przychodzą, a wizyty nie odwołają. Musiałabyś wysłać*cały kraj na przymusowe szkolenie. :)

PlanFinance.pl

Kredyty hipoteczne czy gotówkowe? Jeśli się dzieje to na masową skalę u Ciebie to problem tkwi w klientach i u Ciebie. Musisz spojrzeć krytycznie na to co robisz i gdzie masz słabe punkty. Następnie step by step starać sić je wyeliminować.

mariuszd31

Zawsze mozna zmienic prace nikt ci nie każe tego robic

Maciek86

Zawód pośrednika kredytowego to zawód wymagający bardzo dużego zaufania. Takie zaufanie buduje się przede wszystkim umiejętnie sprzedając klientowi swoją wiedzę. Każdy kredyt poprzedzony jest długimi rozmowami, tłumaczeniem niuansów, procedur, oferty i odpowiadaniem na pytania klienta. Jeśli klient na podstawie rozmowy zobaczy, że ma do czynienia z profesjonalistą i wytłumaczysz mu, dlaczego jest to ważne, żeby wniosek składał u Ciebie, to w 90% przypadków zdecyduje się na to. Oczywiście, że znajdą się klienci, którzy po uzyskaniu całej masy informacji dochodzą do wniosku, że w zasadzie sami sobie są w stanie poradzić sobie w danej sytuacji i tego nie przeskoczysz w żaden sposób. Trzeba skupiać się na klientach, którzy chcą Twojej pomocy, którym bardzo często ratujesz biznes, rodzinę a nawet w ekstremalnych sytuacjach życie.

 

PS. Znajomego w sklepie agd/rtv też zalewa krew, jak przychodzi klient, dotnie, zapyta, porobi zdjęcia, zabierze broszurki i pójdzie do domu szukać na ceneo tego produktu. Takie rzeczy zdarzają, się w każdym zawodzie.

Finansowa111

Witajcie, nie dzieje się to na jakaś masową skalę, lecz czasem mimo długiego kontaktu z klientem, pomocy w wyprostowaniu historii kredytowej itd. nagle on sobię idzie do banku. Denerwuje mnie to, ponieważ poświęcę dużo czasu, a ktoś ma to gdzieś. Co innego, gdyby zadzwonił i powiedział wprost, podziękował... Bardziej zależało mi na waszej odpowiedzi, czy wypada zwrócić uwagę takiemu klientowi?

Mr Tomek

zdarzają się takie przypadki

 

jak nie odbiera telefonu to i tak z nim nie porozmawiasz :D

 

Niestety taka jest specyfika naszego zawodu

kredytowyuse

Hm... tak jest w wielu zawodach (świadczących jakieś usługi).

np. lekarz, dietetyk, kosmetyczka, ma zaplanowany cały dzień wizyt, np siedem z czego przyjdzie mu 3 klientów a pozostała reszta nawet nie zadzwoni i nie odwoła terminu.

Dlatego dziś powoli się to zmienia i świadczący usługi zaliczkują terminy tzn. trzeba uiścić zaliczkę i dopiero wtedy jest "zaklepany" termin.

W przypadku kiedy klient się nie pojawia zaliczka przepada.

mook90

Świetny pomysł z tymi zaliczkami.

marek31
Świetny pomysł z tymi zaliczkami.

 

Pewnie. Tak jak opłaty w celu uruchomienia kredytu.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.