Jump to content
Agnieszka ????

Zablokowanie profilu klienta.

Recommended Posts

Agnieszka ????

Dzisiaj zablokowali mi profil klienta w jednej i drugiej firmie co to oznacza ? Oczywiście mam już od grudnia cesję przejęło mnie Deltawise ale z nimi nie rozmawiam bo nie ma to sensu tam tylko automaty pracują i jeden tekst dziś czy jutro Pani zapłaci . Czy ktoś też tak ma lub miał ?

Linki
karolcia84

Ile byłaś po terminie jak Cię sprzedali do Delta?

Kola7

Tak, po sprzedaży blokują konta. Dotyczy to też innych firm.

mariuszd31

Proste nie splacilas nie ma z ciebie kasy to blokuja, po co trzymac na serwerze konto

Agnieszka ????
Ile byłaś po terminie jak Cię sprzedali do Delta?

Z pożyczki plus po 23 dniach Smart pożyczka po 29 dniach bardzo szybko koszmarna windykacja i przed cesją i po cesji nie rozmawiam z nimi bo nie ma sensu są ostatni na liście do spłaty czyli od września do grudnia powinnam się z nimi uporać .

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Proste nie splacilas nie ma z ciebie kasy to blokuja, po co trzymac na serwerze konto

Dziękuję za odpowiedzi no w sumie racja ale uważam że ja też mam jakieś prawa np. do przeglądu historii pożyczek w końcu to mój profil moje dane .

Kołpel79

Jestem 61 dni po terminie po cesji do Delta Ou i po wplatach częściowych.Na profilu pozyczka plus konto dalej widnieje ale nie mogę już refinansowac. Aventus i Deltawise to w zasadzie to samo ino różnica jest taka ze zmieniają się biurka i osoby przy tel.

wietrzyk

wydaje mi sie ,że Aventus ze smart pozyczki bardziej zjadliwie windykuje a z pozyczki plus spokojniej

Kołpel79

To źle Ci się wydaje.Windykują tak samo to cesja od jednego wierzyciela jakim jest Aventus. Telefony smsy i maile zawsze w tej samej kolejności i codziennie w sprawie Smart i plus.

wietrzyk

ja smart mam naprawde fatalną a pozyczka plus jeszcze sms cos tam proponuje ale mnie od początku ostro

Kołpel79

Profil na pozyczka plus również został u mnie zablokowany.

karolcia84

A ile jesteś po terminie? Ja mam za 3 dni spłatę i nie mam z czego więc pytam

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Sorki nie przeczytałam wcześniejszego wpisu 61 dni. A jakieś listy wysyłają?

Kołpel79

Ostatni list polecony był o cesji. Do tej pory nic.

karolcia84

A jakieś zwykłe wcześniej ?

 

- - - Uaktualniono - - -

 

A cesja po tych 61 dniach?

Kołpel79

Jak minął termin spłaty też wysłali polecony po 14 dniach jakoś.

 

- - - Uaktualniono - - -

 

Cesja była po 30 dniach chyba u wszystkich jest tak samo.

karolcia84

O.k. Dzięki.

mariuszd31

Ja 510 dni po i kruk sobie pokraczec moze, nie gadam oni nic nie robia

wietrzyk
Ja 510 dni po i kruk sobie pokraczec moze, nie gadam oni nic nie robia
no są szczęśliwcy na tym forum ,ja czuję ,że u mnie ruszą szybko do sądu niestety a swoją drogą nie powinni blokować profilu bo człowiek może chcieć dojść do historii itd ,nie pamiętam ale np alegotówka to nawet jak nie blokuje to nie ma na profilu ani śladu po pozyczkach tzn wziętych kiedyś
lukaszb
Dzisiaj zablokowali mi profil klienta w jednej i drugiej firmie co to oznacza ? Oczywiście mam już od grudnia cesję przejęło mnie Deltawise ale z nimi nie rozmawiam bo nie ma to sensu tam tylko automaty pracują i jeden tekst dziś czy jutro Pani zapłaci . Czy ktoś też tak ma lub miał ?
Trzeba uważać. Zdarza się, że Klient wchodzi, myśli że po akceptacji profil zostanie odblokowany, a okazuje się, że właśnie zawarł kolejną umowę. Albo widziałem przypadki, że ktoś się zalogował, a tam były prawidłowe papiery do pobrania. Nie będę podawał firm, ale są takie przypadki.
Megi93

Mi zablokowali na pożyczce plus...

wietrzyk

ja tak miałam wchodze na znana firme bo sprawdzam jeszcze archiwa itd nie mam profilu zablokowanego ale ,żeby przejsc dalej musiałam zaakceptowac ,tyle ,że mam na maila dowód kiedy mi przysłali te nową sprawdze czy sa rózne jak sa to potem będzie dowód ,że matacząchyba lendon zrobił mi numer ,wchodzę na profil ,muszę potwierdzić ,żeby dostac się do moich danych ( archiwalnych pożyczek) a tu bach umowa na maila.Ale jakby co to sa przeciez daty (na mailach ) i widać kiedy przesłano.

Liroy3485

Witam. Chce odświeżyć temat. Ja pozyczkaplus jestem 62 dni po terminie i mam zablokowane konto. Od dziś właśnie .

robię regularne wpłaty. 8100 już mam tylko  albo i aż 3400 nie całe..do spłaty. Pytanie do Kołpel79. Po jakim czasie od zablokowania sprawa trafiła do epu? Dodam że dzwoniłem pod numer podany na zablokowany profilu to dalej wind. Pozyczka plus i spłata dziś albo w przyszłym tyg sąd i 1000 zł kosztów. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Topics

    • Ustawa antylichwiarska co oznacza dla klienta

      Co oznacza ta ustawa. Mam pożyczkę w zaplo i prowizja jest rowna kapitałowi tj. wzialem 10tys a muszę oddac 23tys jak to sie ma do tej ustawy?

      in Pożyczki prywatne

    • Przetwarzanie danych bez zgody klienta w BIK

      Witam, ostatnio Santander Bank Polska wypowiedział mi kartę kredytową. Przeterminowanie wynosiło powyżej 60 dni, bank wysłał pismo informujące o zamiarze przetwarzania danych 18.04, listem zwykłym. Kartę spłaciłem w całości dnia 17.05 (w 29 dniu po nadaniu listu), korzystając z bankowości internetowej Santander (opcja spłata całkowita karty) - mam na to dowód w postaci historii rachunku. Jednak po tej operacji karta była widoczna jeszcze przez cały weekend i poniedziałek. W poniedziałek był

      in BIK i BIG

    • Vivus logowanie do panelu klienta

      Witam wszystkich. Chciałabym się dowiedzieć czy ktoś z was miał sytuacje w której vivus zablokował możliwość logowania się do profilu klienta. Tłumacza to tym ze nie maja w tej chwili oferty pożyczki i dlatego zablokowali możliwość logowania. Dziękuje za każda informacje

      in Chwilówki

    • Czy chwilówki zawsze blokują konta na profilu klienta?

      Bardzo dużo tu takich wpisów czytałam. Kiedy to się zaczyna dziać? Moje konta nie są po blokowane - jeszcze ...

      in Chwilówki

    • Kredyt dla dziewczyny, dobry profil klienta(50+ tyś)

      Witajcie! Poszukuję finansowania dla dziewczyny. Kredyt gotówkowy, na okres możliwe jak najdłuższy - zależy nam na najniższej racie. Sprawdzana oferta w aliorze (profil A) - więcej zapytań z ostatniego czasu nie było, jedyne zobowiązanie to rata 150zł - pójdzie do konsolidacji (ok 3 tyś zł) Dziewczyna jest zatrudniona jako Kierownik salonu, w Sp. z o.o (znanej,duża sieć z ubraniami) 4470zł brutto od 17 listopada 2017 - pełne wynagrodzenie przelewane na konto, oraz kwota jest na umowie.

      in Kredyty gotówkowe

  • Similar Content

    • Vitaliska
      By Vitaliska
      Kwota do spłaty 2500. Raz refinansowana...
      Widzę na profilu że naliczyli niewielkie odsetki.
      Boję się. Nie mam kasy by spłacić a refinansować 571 zł nie ma sensu...
      Co robić?
    • SMUTNAMINA
      By SMUTNAMINA
      dziś otrzymałam wezwanie Aventus Group SP. zoo dział windykacji egzekucji należności kto to jest?
    • kezotan
      By kezotan
      Witam.
       
      14 Stycznia wziąłem chwilówkę w Pożyczka Plus, 27 stycznia złożyłem wypowiedzenie. Wg. umowy od złożenia odstąpienia mam 30 dni na spłatę-czyli do 26 lutego.
      Od 13 lutego, otrzymuje maile, smsy od działu windykacji, naliczają odsetki i piszą, że wysłali poleconym przedsądowe wezwanie do zapłaty.
       
      Jako, że termin mija 26 lutego to zamierzam jutro spłacić, tylko nie wiem, czy spłacać kwotę zaciągniętego kredytu, czy z odsetkami, niby niewiele, bo kilkanaście złotych ale jednak niezgodnie z umową. I czy jak nie zapłacę tych odsetek to nie będą później rosły i nie skończy się na jakich procedurach windykacyjnych?
       
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.