Jump to content
erfau

Jak to ugryźć?

Recommended Posts

erfau

Witam wszystkich. Trafilem przypadkiem na to forum, poczytalem troche tematow, troche sie uspokoilem. Mam 26 lat, dlugi na ponad 200 tys zl. Mam umowe na czas nieokreslony od prawie 5lat, chwilowo jednak w pracy maly przestoj, stad spadek dochodow. Obecnie z trzech ostatnich miesiecy wychodzi mi srednia kolo 4800zl. W tamtym roku byla to nawet srednia w okolicach 6200. Mieszkam z rodzicami, takze moje koszty zycia nie sa za wysokie, kilkaset zl dorzucam sie rodzicom, dojazd do pracy itp. Narobilem glupot w swoim zyciu, wiem, ze przedemna dluga i zmudna droga, ale mysle, ze warto sie wziac w garsc, poswiecic te kilka lat na prace " za darmo ", aby z czasem odetchnac z ulga i korzystac z zycia.

 

Moja sytuacja na chwile obecna przedstawia sie tak ( tabelka na dole )

 

Dodatkowo mam tez pozyczki od bliskich mi osob:

- od jednej osoby lacznie 4 pozyczki na jakies 5-6 lat, laczna rata 550 zl

- druga pozyczka od rodzicow na 36 miesiecy po 450zl

 

Lacznie daje to dodatkowy tysiac, niestety te pozyczki musze splacac regularnie. 

 

Podsumowujac: 1110 (bnp) + 1400 (ing) + 320 (wonga) = 2830zl

po za bankiem: 1000zl

 

Lacznie jakies 3900 zl

Doliczajac jakies 1500zl lacznie na zycie daje to 5400. 

 

Jest to kwota, ktora mysle bede w stanie zarobic tylko zostaje ten nieszczesny vivus. Nie wiem jak do tego podejsc. Dodatkowo wyplate ktora przyjdzie za tydzie bedzie wyjatkowo niska, okolo 4200zl wiec calkiem mnie to udupia. 

 

Pobralem raporty z BIK, KRD, zerkne jeszcze w BIG i KRD. 

Opoznienia w BIKU jakies sa, zazwyczaj do 7dni, jedna sytuacja z aliorem byla gdzie opoznienie wynioslo kolo 40dni, ale to moja pomylka, po prostu zapomnialem przelac pieniadze na rate. 

BIK 51/100, sporo zapytan w ostatnim czasie

 

Teraz kilka pytan: 

1. Interesowalby mnie kredyt na jakies 12000, ktory pokryl by wonge ( w tej chwili przy wczesniejszej splacie do zamkniecia pozyczki potrzeba 6800 ) + vivus 4200. Czy w ogole jest szansa na jakikolwiek kredyt? 

2. Jakbyscie podeszli do tego vivusa? kontaktowac sie z nimi i probowac dogadac, placic 400zl za przedluzenie o miesiac? czy po prostu nie zaplacic w ogole bez zadnej reakcji ani informowania ich?

3. Mialem 18 chwilowek branych z vivusa, splacane wszsytkie terminowo i czesto przed czasem oraz 26x wonge, rowniez wszystko na czas. Czy moge starac sie o jakiekolwiek zwroty?

4. Czy jest mozliwosc abym skontaktowal sie z aliorem w sprawie usuniecia tych wpisow. Pozyczka dawno zamknieta, zreszta splacona przed czasem. Czy usuniecie wpisu mialoby wplyw na scoring ?

5. Czy moglby ktos fachowym okiem rzucic na moj raport BIK i powiedziec mi jak to wyglada ?

 

Pozdrawiam

 

 

kredo.png

Ktostuu

Możesz się przejść do banku i zapytać o przesunięcie rat kredytu o miesiąc. 

Napewno vivus i Wonga zalegają ci z prowizjami spory hajs. Musisz napisać o zwroty prowizji za wczesniejsza spłatę. Możliwe ze zamkniesz ta kasa vivusa. 

Możesz tez vivusa pominąć ale popsujesz sobie tym tylko BIK.

erfau

Własnie zapomnialem dodać, że zalatwilem w BNP obnizenie raty na 3 miesiace ( splata tylko odsetek ). Tym samym rata spadla z 1120 na jakies 380zl. A to juz sporo przez 3 miesiace. 

 

Co do chwilowek to wlasnie wyslalem maila do obu i poczekam na odpowiedz. Nie licze, ze uda sie cale 4200 splacic z tego, ale gdyby udalo sie chociaz ponad polowe to bylbym bardzo zadowolony.

 

Co do BIKU to raczej chcialbym go powoli podniesc niz sobie w nim bardziej zasyfic.

 

Mam jeszcze pytanie odnosnie kredytow bankowych. Wiele z nich zamykalem biorac kolejne na wieksza kwote. Wszystkie byly w ING. Z tego co sie orientuje to przy wczesniejszej splacie po prostu nie splacalem dalszych odsetek tylko sam kapital, ale nie przypominam sobie, zeby ktokolwiek mi zwracal jakies pieniadze z prowizji. Czy moge sie starac o zwrot prowizji ?

Ekspert_Kredytowy

Czy możesz mi podesłać swój raport z BIKu na maila biuro@czyszczenieBIK.pl podając link do tematu na forum?

 

O zwrot prowizji możesz się starać przy każdym kredycie/pożyczce, która została spłacona/skonsolidowana przed czasem wynikającym z umowy/harmonogramu. 

 

Inna kwestia to to, że Banki nie chcą wypłacać tych środków i sprawę trzeba kierować często do Sądu. 

 

Gdybyś był zainteresowany, mogę też przeanalizować i policzyć jaka kwota zwrotu Ci się należy i jak się zdecydujesz później, to mogę poprowadzić Cię przez cały proces (łącznie z reprezentacją w Sądzie). 

erfau

Wyslalem raport na maila.

erfau

Dwa miesiace wystarczylo, zeby wpasc w bagno z ktorego juz sie nie wygrzebie -.- wszystko przez pier***ony nalog...

Strata napedzala chec odzyskania pieniedzy, co doprowadzilo do tego, ze musze oddac 21000 chwilowek w niecaly miesiac... 

 

Mam kilka pytan:

 

1. Mieszkam w domu z rodzicami, czy jesli sie stad wyprowadze, to komornik ma prawo cos tu zajac, mimo, ze powiedzmy od kilku miesiecy mnie tutaj nie bedzie? 

2. Czy jest mozliwe, ze ktorykolwiek bank albo firma pozyczkowa bedzie wymagala splaty od moich bliskich?

 

 

bagnoooo.png

erfau

Chcialem usunac poprzedni wpis albo edytowac, bo glupie pytania zadalem ale nie umiem chyba :D wiec musi zostac :) ale tak to jest jak czlowiek nie ma stycznosci, a jedyne co kojarzy na temat komornikow to jakas akcja z UWAGI, gdzie komornik przyszedl i zabrac cos komus, bo po prostu dluznik mieszkal w tym samym domu hehe :D

 

co u mnie? gdzies 40 maili i jakies 100 telefonow z polski i zagranicy, z roznych numerow :) zadnego nie odebralem, jeden odebralem przez przypadek, z szybkiejgotowki, dzien po terminie, bo numer ktory dzwonil mial taka sama koncowke jak moj dobry kolega ( nie mialem zapisanego jego numeru ) czyli 334, odebralem, jeszcze podaje mi moje imie i nazwisko, ja sie smieje, ze tak to ja, myslalem ze kolezka ( ukrainiec ) sobie jaja robi :D dodatkowo gosc, ktory dzwonil tez chyba nie byl polakiem albo byl chory na umysle, bo dziwnie sie wypowiadal :) mniejsza z tym, powiedzialem, ze zapomnialem zaplacic, mowi czy dzis to ureguluje, mowie, ze tak i tutaj rozmowa sie skonczyla :) nie wplacilem ani grosza, bo nie mam i trudno :) poleconym z miloana przyszlo po niecalym tygodniu nakaz zaplaty do domu, narazie nikt inny nic nie wyslal :)

 

do konca wrzesnia planuje wyjechac zagranice do pracy, poinformuje rodzine, zeby zadnych poleconych na mnie nie odbierali, a to co przyjdzie zwyklym to spoko :)

 

stary nie jestem, widze, ze tutaj sporo osob jest tu osob duzo starszych odemnie, wiec mysle, ze warto powalczyc, zeby po trzydziestce zyc normalnie :)

 

PS. Was tez szuka Ewa Nowak ? :D zaginiona przyjaciolka :D  

67341363_336947847220557_3291266089266184192_n.png

erfau

Mala aktualizacja

 

miloan - 5 dni po opoznieniu nadali wezwanie do zaplaty ( polecony )

lendon - 10 dni po terminie, pismo z LEX ACTUM z wezwaniem do zaplaty ( polecony )

hapi pozyczka - 11 dni po terminie, ponaglenie do zaplaty od CREDITEXPRESS INKASO ( zwyklym listem )

 

po za tym masa maili i telefonow, ale ich nie odbieram, nie wiem czy dobrze robie, no ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)

 

mariuszd31

miloan mnie sprzedał i duze szanse mam na obrone w sądzie

erfau
6 godzin temu, mariuszd31 napisał:

miloan mnie sprzedał i duze szanse mam na obrone w sądzie

powodzenia, u mnie za wczesnie jeszcze ale pewnie czeka mnie to samo :)

Dododo

Czlowieku widze ze fakt przegrania grubo ponad 200 tys zl cie bardziej bawi niz smuci.Dopoki nie rozpoczniesz i nie ukonczysz terapii nigdyvl z tego bagna nie wyjdziesz a co zarobisz za granica w dzien przegrasz.Zacznij dzialac bo przegrasz zycie zupelnie.I najpierw leczenie a potem praca za granica 

erfau
2 minuty temu, Dododo napisał:

Czlowieku widze ze fakt przegrania grubo ponad 200 tys zl cie bardziej bawi niz smuci.Dopoki nie rozpoczniesz i nie ukonczysz terapii nigdyvl z tego bagna nie wyjdziesz a co zarobisz za granica w dzien przegrasz.Zacznij dzialac bo przegrasz zycie zupelnie.I najpierw leczenie a potem praca za granica 

 

nie bawi :) po prostu wiem, ze siedzenie i plakanie nic nie da, a tylko dziala destrukcyjnie na zdrowie, nastroj i chec do walki :) doskonale sobie zdaje sprawe z konsekwencji, z tego w jakie bagno sie wladowalem, ale nie zamierzam siedziec i plakac i nie spac po nocach, albo czekac na cud i wygrana w lotka :) 

 

aczkolwiek dziekuje za konstruktywna krytyke, masz prawo do swojego zdania :)

Dododo

W porzadku.Mowie tylko ze sam bez pomocy psychologicznej masz nikle szanse na powodzenie

mariuszd31

Zawsze lepiej grać w sąd jak nie karty, adrenalina podobna.

erfau
4 godziny temu, mariuszd31 napisał:

Zawsze lepiej grać w sąd jak nie karty, adrenalina podobna.

Z sądem nie mialem do czynienia wiec sie nie wypowiem :) aczkolwiek daze do tego, aby zadna z ww rzeczy nie przynosila mi adrenaliny :)

mariuszd31

A tam, nie wiesz co dobre.

erfau

Mam pytanie odnosnie pozyczki ratalnej w Hapi. Wzialem kolo 12000, 36 rat po 707zl, wychodzi kolo 25500 lacznie. 

 

I wiadomo, ze przy szybszej splacie, laczna kwota do splaty jest nizsza. Ale jesli przestalbym splacac i zlozyli by pozew do sadu, to jaka kwota by byla do zaplaty ? 25500 ? 

lukaszb
2 godziny temu, erfau napisał:

Mam pytanie odnosnie pozyczki ratalnej w Hapi. Wzialem kolo 12000, 36 rat po 707zl, wychodzi kolo 25500 lacznie. 

 

I wiadomo, ze przy szybszej splacie, laczna kwota do splaty jest nizsza. Ale jesli przestalbym splacac i zlozyli by pozew do sadu, to jaka kwota by byla do zaplaty ? 25500 ? 

Ile spłaciłeś?

erfau
2 minuty temu, lukaszb napisał:

Ile spłaciłeś?

Nic, pytam czysto hipotetycznie. Czy w razie gdybym nie splacal w ogole, albo przestal splacac po 2-5 ratach, to pozywaja mnie na taka kosmiczna kwote? przeciez tu jest wiecej kosztow niz pozyczonego kapitalu :)

lukaszb
4 minuty temu, erfau napisał:

Nic, pytam czysto hipotetycznie. Czy w razie gdybym nie splacal w ogole, albo przestal splacac po 2-5 ratach, to pozywaja mnie na taka kosmiczna kwote? przeciez tu jest wiecej kosztow niz pozyczonego kapitalu :)

To gdybanie i zgaduj zgadula. Możliwe że nic a możliwe, sąd zasądzi kapitał. Albo kapitał i część kosztów (choć to rzadziej) plus odsetki.

erfau
2 minuty temu, lukaszb napisał:

To gdybanie i zgaduj zgadula. Możliwe że nic a możliwe, sąd zasądzi kapitał. Albo kapitał i część kosztów (choć to rzadziej) plus odsetki.

Rozumiem, wlasnie tak sobie gdybam :) planuje splacac, ale zobaczymy co to wyjdzie

erfau

Przychodzę z małą aktualizacją i kilkoma pytaniami..

 

Na początku września wyjeżdżam do pracy do Holandii. 

 

1. Czy komornik może zając wynagrodzenie z konta walutowego w ING ? Co z sytuacją gdy wypłata jest co tydzień ? 

2. Czy lepiej założyć konto Revolut i tam odbierać wynagrodzenie ? Korzysta ktoś ogólnie zagranicą z tego ? 

3. Planuje to wszystko normalnie pospłacać, ale z racji tego, że nie wiem czego sie na początku spodziewać w Holandii na poczatku, nie wiem jakie kwoty będę mógł przeznaczyc na spłatę. Mam 2600 bankowych + 1000 pozyczek prywatnych i to jest moj priorytet. Myślę, że na chwilówki uda sie przezznaczyc okolo 1000-2000 zł miesiecznie. Jak to rozbić ? Czy czekać aż Hapi wypowie mi umowe i wtedy pieniadze, ktore by szly na rate w hapi przeznaczac na inne chwilowki ?

4. Czy lepiej jest ustanowić pełnomocnika do odbioru poczty ( kogos z rodzicow ) czy nikogo nie dawac, zeby wszysstkie listy wracaly spowrotem z racji tego, ze nie mieszkam tutaj ?

Jak rozumiem, jesli przyjdzie nakaz z EPU i rodzic odbierze, to musze wniesc sprzeciw pisemnie, co bedzie troche klopotliwe jesli bede 1000km od domu. 

5. Czy wymeldować się w Polsce ?

 

Planuje wyjazd na dlugi okres, nie wiem czy kiedykolwiek wroce do PL, dlatego chcialbym wiedziec jak najlepiej do tego podejsc.

 

Pozdrawiam

 

dlugi1908.thumb.png.8cfbd92e36024cfb59446240ff9b4db2.png

lukaszb
7 minut temu, erfau napisał:

1. Czy komornik może zając wynagrodzenie z konta walutowego w ING ? Co z sytuacją gdy wypłata jest co tydzień ? 

Może i to do pełnej wysokości na rachunku walutowym. Z tym tylko, że do komornika to Ty masz jeeeeeeeszcze daleko. Zanim w ogóle będą Cię pozywać minie wiele miesięcy, żeby nie powiedzieć lat. Później sąd, a w sądzie to też się zleży. Pewnie część spraw wygrasz, a na te które przegrasz zdążysz się przygotować finansowo. 

 

7 minut temu, erfau napisał:

3. Planuje to wszystko normalnie pospłacać, ale z racji tego, że nie wiem czego sie na początku spodziewać w Holandii na poczatku, nie wiem jakie kwoty będę mógł przeznaczyc na spłatę. Mam 2600 bankowych + 1000 pozyczek prywatnych i to jest moj priorytet. Myślę, że na chwilówki uda sie przezznaczyc okolo 1000-2000 zł miesiecznie. Jak to rozbić ? Czy czekać aż Hapi wypowie mi umowe i wtedy pieniadze, ktore by szly na rate w hapi przeznaczac na inne chwilowki ?

Spłacaj jedną do zera, drugą do zera, trzecią do zera. Pilnuj banków. Gdyby coś trafiło do sądów broń się koniecznie. Osobiście uważam, że warto czekać na sąd gdy są cesje. Większość tych spraw w sądach upada.

 

7 minut temu, erfau napisał:

4. Czy lepiej jest ustanowić pełnomocnika do odbioru poczty ( kogos z rodzicow ) czy nikogo nie dawac, zeby wszysstkie listy wracaly spowrotem z racji tego, ze nie mieszkam tutaj ?

Koniecznie ktoś musi odbierać korespondencję. Żeby się nie okazało, że coś z sądu przyjdzie (nie tylko z EPU), a Ty o sprawie nic nie  będziesz wiedział i będzie płacz bo wpadł komornik. Zatem ktoś korespondencję musi odbierać, a sprzeciwy możesz wnosić z kraju UE, ew ustanowić w sprawie pełnomocnika do którego będzie szła cała korespondencja.

 

7 minut temu, erfau napisał:

5. Czy wymeldować się w Polsce ?

Możesz, choć nie musisz.

erfau
1 minutę temu, lukaszb napisał:

Może i to do pełnej wysokości na rachunku walutowym. Z tym tylko, że do komornika to Ty masz jeeeeeeeszcze daleko.

ja wiem, ale tez sobie zdaje sprawę, ze splacajac chwilowki po 1000 czy 1500, zajmie mi to 2-3 lata..

 

4 minuty temu, lukaszb napisał:

Koniecznie ktoś musi odbierać korespondencję. Żeby się nie okazało, że coś z sądu przyjdzie (nie tylko z EPU), a Ty o sprawie nic nie  będziesz wiedział i będzie płacz bo wpadł komornik. Zatem ktoś korespondencję musi odbierać, a sprzeciwy możesz wnosić z kraju UE, ew ustanowić w sprawie pełnomocnika do którego będzie szła cała korespondencja.

Czy Pana firma zajmuje się takim pełnomocnictwem? Pytam przyszłościowo, bo narazie nic się nie dzieję. 

 

5 minut temu, lukaszb napisał:

Możesz, choć nie musisz.

Ale czy ma to jakieś plusy bądź minusy? Czy to bez znaczenia?

lukaszb
7 minut temu, erfau napisał:

ja wiem, ale tez sobie zdaje sprawę, ze splacajac chwilowki po 1000 czy 1500, zajmie mi to 2-3 lata..

Mniej więcej tyle najmniej masz do komornika o ile w ogóle cokolwiek do komornika trafi.

 

7 minut temu, erfau napisał:

Czy Pana firma zajmuje się takim pełnomocnictwem? Pytam przyszłościowo, bo narazie nic się nie dzieję. 

Tak, jesteśmy dużą kancelarią prawną. Zajmujemy się tylko oddłużaniem.

 

7 minut temu, erfau napisał:

Ale czy ma to jakieś plusy bądź minusy? Czy to bez znaczenia?

Plus jest taki, że gdyby komornik pojawił się u rodziców to mogą zawsze powiedzieć, że syn tu nie mieszka, wymeldował się, nie ma z nim kontaktu.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Similar Content

    • hopeless29
      By hopeless29
      Dzień dobry, 
      Kilka razy myślałem o konsolidacji jednak nie byłem do końca przekonany czy warto. W obecnej sytuacji (dzięki koronko) zarobki z ponad 3000 spadły do 80% pensji i braku dodatków co da zawrotne 1900. Skorzystać jeszcze na kwocie poprzednich wypłat i coś z tym zrobić? Nadmienię, że potrzebuje około 10 tys na samochód, bo stary już na wykończeniu. Oto sytuacja z marca. 
       
      Kwoty 3 ostatnio otrzymanych wynagrodzeń/świadczeń: 3398, 3131, 2662
      Rozbicie dochodu na podstawę i dodatki/premie - kwotowo (jeśli występuje) 3250 brutto + zmienne premie i dodatki
      Źródło uzyskiwania dochodów umowa o prace na czas nieokreślony
      Łączny okres zatrudnienia u obecnego pracodawcy - od kiedy i do kiedy trwa od 04/2016
      Nazwa banku, do którego wpływa wynagrodzenie Santander
      Wiek kredytobiorcy/kredytobiorców 29
      Województwo zamieszkania Małopolskie
      Aktualna kwota kredytów pozostałych do spłaty 43 tys santander + 4tys chwilówka + niedawno spłacona na kwote 760. 
      Aktualna kwota miesięcznych zobowiązań kredytowych 1280
      Historia w BIK(czy były kredyty i czy były poprawnie obsługiwane, punktacja w BIK) tak, dokumentacje moge pobrać. 
      Gdzie były składane wnioski kredytowe w ostatnich 3 miesiącach Santander
       
      Aktualne obciążenia kredytowe
       
      Bank 1
      1) Nazwa Banku santander
      2) Czy kredyt spłacany jest od min. 6 miesięcy? Tak
      3) Kwota pozostała do spłaty 17249
      4) Wysokość raty 491
       
      Bank 2
      1) Nazwa Banku santander
      2) Czy kredyt spłacany jest od min. 6 miesięcy? Tak
      3) Kwota pozostała do spłaty 3576
      4) Wysokość raty 97
       
       
      Bank 3
      1) Nazwa Banku santander
      2) Czy kredyt spłacany jest od min. 6 miesięcy? Tak
      3) Kwota pozostała do spłaty 3476
      4) Wysokość raty 85
       
       
      Bank 4
      1) Nazwa Banku santander
      2) Czy kredyt spłacany jest od min. 6 miesięcy? Nie
      3) Kwota pozostała do spłaty 16172
      4) Wysokość raty 251
       
       
      Bank 5
      1) Nazwa Banku santander
      2) Czy kredyt spłacany jest od min. 6 miesięcy? Nie
      3) Kwota pozostała do spłaty 2717
      4) Wysokość raty 68
       
       
      Bank 6
      1) Nazwa Banku chwilowka mondeo
      2) Czy kredyt spłacany jest od min. 6 miesięcy? Tak
      3) Kwota pozostała do spłaty 4498
      4) Wysokość raty 224
       
      W mondeo zostało 3800, podobnie nieco spadło w bankach. Brak zapytań, brak opóźnień. Jak to rozegrać, żeby na tym wyjść korzystnie? Konsolidacja? Jeśli tak to czego? Umowa nieokreślony od 2016. Nie było by problemu gdyby nie wirusik niestety, teraz jeszcze musze zmienic auto. Za 2 tygodnie mam wracać na pełny etat ale to nadal będzie wypłata w okolicach 2.5 tys. Dziękuje serdecznie za porady. 
    • Mamita
      By Mamita
      Mąż ma kredyt w santander.. 
      Nie ma żadnych zaległości ani windykacji czy komornika. Natomiast aby dostał dodatkowy kredyt w tym banku potrzebny jest mój podpis.. (żona) 
      Tylko że ja mam komorników w tym również za kredyt w tym samym banku. 
      Pytanie brzmi czy może to źle wpłynąć na decyzję o kredycie dla męża  czy poprostu ja nie jestem weryfikowana a chodzi tylko i wyłącznie o podpis małżonki? 
    • local
      By local
      Witam,
       
      Czy mógłbym prosić o wyliczenie raty kredytu na mieszkanie. Proszę o kalkulację dla 25 oraz 30 lat
       
      1.Waluta kredytu -  PLN  
      2.Pożądana długość okresu kredytowania -   300 msc
      3.Wysokość kredytu -  540 000 zl
      4.Wkład własny - 70 000 zl 
      5.Wartość nieruchomości - 610 000 zl
      6.Rynek pierwotny / rynek wtórny* -  wtórny
      7.Rodzaj nieruchomości / rodzaj własności -  mieszkanie / mieszkanie własnościowe
      8.Powierzchnia użytkowa nieruchomości - 64m2
      9.Lokalizacja nieruchomości (województwo / miasto) Łódzkie / łódź 
      10.Obecny stan zaawansowania inwestycji - mieszkanie w pełni wyposażone
      11.Łączna liczba osób w gospodarstwie domowym - 1
      12.Wiek kredytobiorcy / kredytobiorców - 25
      13.Aktualne obciążenia kredytowe (limity, karty kredytowe,chwilówki, wysokość rat)
      kredyt studencki - 500zl
      karta kredytowa limit 7500 zl zawsze splacana na czas
       
      14.Historia w BIK - 81 pkt 
      15.Umowa o pracę: Średni dochód netto na rodzinę z 3 miesięcy - 10800zl
      16.Umowa o pracę: Średni dochód netto na rodzinę z 6 miesięcy - 10550zl
      17.Umowa zlecenie / o dzieło:Średni wpływ na rachunek na rodzinę z 6 miesięcy -----
      18.Umowa zlecenie / o dzieło:Średni wpływ na rachunek na rodzinę z 12 miesięcy -----
      19.Działalność gospodarcza** -  nie
       
      20.Okres trwania obecnego dochodu w tył*** - 1rok
      21.Okres trwania obecnego dochodu w przód*** - umowa na czas nieokreślony 
      22.Wykonywany zawód - Informatyk
      23.Bank w którym posiadane jest konto -  ING 
      24.Wpływ z wynagrodzenia na konto (tak / nie) -  tak
      25.Inne istotne informacje - brak
       
      Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

X Najczęściej wybierane kredyty konsolidacyjne: