Furibundus Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Witam Około pół roku temu poszedłem z moją mamą do banku Raiffeisen-Polbank aby zamknąć/zlikwidować jej kartę kredytową. Wcześniej spłaciliśmy całe zadłużenie. Obsługująca nas osoba zlikwidowała kartę w systemie, plastik przecięła nożyczkami i tyle koniec. Karta zniknęła po zalogowaniu się do banku przez internet. Był widoczny tylko zwykły rachunek bankowy nie związany z kartą. Karta nie była używana wcześniej przez długi okres czasu było na niej tylko zadłużenie dlatego nie było konieczności czekania 30 dni na pełne zamknięcie. Niedawno przyszło wezwanie do zapłaty na około 200 zł za kartę kredytową. Poszliśmy z mamą do banku i wyjaśniamy że zlikwidowaliśmy tą kartę przecież pół roku temu. Pani nam odpowiedziała, że tak zlikwidowaliśmy kartę kredytową ale nie zlikwidowaliśmy rachunku bankowego przypisanego do tej karty. No i odebrało mi mowę. Ten rachunek bankowy karty był przypisany do karty kredytowej jako techniczny numer aby można było na nią wpłacić pieniądze na przykład. Bez karty kredytowej do której był przypisany był całkowicie nieprzydatny do niczego a nawet niewidoczny w systemie dla mamy po zalogowaniu do banku. Uważam że powinien być automatycznie zlikwidowany razem z kartą bo bez niej jest jak "drzwi w szczerym polu" do niczego nie przydatny a nawet więcej bo nie można z niego nawet było korzystać. Sytuacja miała miejsce 10.05.2019 w oddziale na ul. Barlickiego w Bielsku-Białej. Proszę wytłumaczcie mi jeżeli się mylę bo może ja czegoś nie rozumiem ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.