CorteeZ Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Witam. Mam problem. 14 maja złożyłem w oddziale dyspozycje zamknięcia karty kredytowej. Karta ma limit 1700 zł. Aktualnie na karcie znajduje się 60 zł więcej. Pani w oddziale powiedziała że muszę dopłacić 60 zł aby karta się zamknęła. Na infolinii mówią że muszę wygenerować wyciąg zerowy aby karta się zamknęła. Natomiast na czasie piszą, że mam nadpłatę 60 zł na karcie i to też nie dobrze. Mam zostawić sobie 7.99 na obsługę karty a resztę przelać na konto lub wydać. 27 dnia każdego miesiąca pobierane jest z karty 4.99 + 3.99 za jakieś pierdoły więc to też powinienem mieć na rachunku karty aby wygenerował się wyciąg zerowy ? Czuję że zamknięcie tej karty to będzie droga przez mękę, tym bardziej że nikt z konsultantów nie umie albo nie chce powiedzieć co mam zrobić aby karta została zamknięta po okresie wypowiedzenia... Pomocy.. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ekspert Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Ja bym zostawił więcej i złożył pisemną dyspozycje zamknięcia kk a nadpłatę prosisz o przelanie na nr rachunku. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.