paula00004 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Witam. Mam problem z bankiem Santander. Wystawił mi do BIKU opóźnienie po wyżej 30 dni z powodu wakacji kredytowych spowodowanych koronowirusem. W lipcu była złożona Reklamacja jak nam kazano zrobić i mówili że wszystko będzie załatwione. Dzisiaj mąż dzwonił jak długo mamy jeszcze czekać na wyczyszczenie BIKU a pani powiedziała że Reklamacja nie została uznana ponieważ nie mają Podstaw Prawnych do jej przyjęcia. Co dalej robić? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
lukaszb Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 9 godzin temu, paula00004 napisał: Witam. Mam problem z bankiem Santander. Wystawił mi do BIKU opóźnienie po wyżej 30 dni z powodu wakacji kredytowych spowodowanych koronowirusem. W lipcu była złożona Reklamacja jak nam kazano zrobić i mówili że wszystko będzie załatwione. Dzisiaj mąż dzwonił jak długo mamy jeszcze czekać na wyczyszczenie BIKU a pani powiedziała że Reklamacja nie została uznana ponieważ nie mają Podstaw Prawnych do jej przyjęcia. Co dalej robić? Na forum jest Dariusz (jego nick Ekspert_Kredytowy). Napisz do niego. Zajmuje się czyszczeniem BIK i jestem przekonany, że podpowie Ci jak ten temat ogarnąć. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
paula00004 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 W dniu 22.08.2020 o 06:59, lukaszb napisał: Na forum jest Dariusz (jego nick Ekspert_Kredytowy). Napisz do niego. Zajmuje się czyszczeniem BIK i jestem przekonany, że podpowie Ci jak ten temat ogarnąć. Dziękuje bardzo za namiar. Spróbuję napisać może coś się uda zrobić. Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.