Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'bluecash'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Pomoc w zakresie kredytów hipotecznych
    • Kredyty mieszkaniowe
    • Hipoteczne kredyty konsolidacyjne i refinansowe
    • Kredyty hipoteczne - Opinie
  • Pomoc w zakresie pozostałych kredytów bankowych
    • Kredyty gotówkowe
    • Kredyty konsolidacyjne bez hipoteki
    • Kredyty gotówkowe - Opinie
    • Kredyty samochodowe
    • Karty kredytowe
  • Pomoc w zakresie pożyczek pozabankowych
    • Chwilówki
    • Pożyczki prywatne
    • Pożyczki - Opinie
  • Pomoc zadłużonym
    • Dla zadłużonych
    • Komornik, windykacja
    • BIK i BIG
  • Pomoc w zakresie produktów kredytowych dla firm
    • Kredyty dla firm
    • Leasing
    • Faktoring
  • Pomoc w zakresie pozostałych produktów finansowych
    • Konta bankowe
    • Forum inwestycyjne
    • Ubezpieczenia
  • Ogólna pomoc kredytowa
    • Forum prawne
    • Dyskusje Ogólne
  • Inne
    • Kredyty - reklama i ogłoszenia
    • Hydepark
    • Administrator

Blogs

  • Meritum's Blog
  • lukaszb's Blog
  • Ekspert_Kredytowy's Blog
  • Włodek 13's Blog
  • Maciek86's Blog
  • PFCG_Bydgoszcz's Blog
  • piotr m's Blog
  • kozerus's Blog
  • tezariusz's Blog
  • KFP_Bartek's Blog
  • antywindyka1's Blog
  • Bożena Myszczyszyn - kredyty hipoteczne
  • Finish's Blog
  • nie lubiani
  • Pierwsze kroki
  • swiety's Blog

Categories

  • Koszty okołokredytowe
  • Kredyt w euro
  • Okres kredytowania
  • Oprocentowanie
  • Opłaty i prowizje
  • Porównanie
  • Potrzebne dokumenty
  • Refinansowanie
  • Kredyt krok po kroku
  • Ubezpieczenia
  • Wcześniejsza spłata
  • Zabezpieczenie kredytu
  • Zakup nieruchomości
  • Kredyt we frankach
  • Zawieszenie spłaty
  • Zdolność kredytowa
  • Ranking
  • Rekomendacje KNF
  • Kredyt z dopłatami
  • Hipoteka
  • Mieszkanie dla Młodych
  • vBulletin Articles

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 2 results

  1. Firma realizująca "błyskawiczne przelewy", w założeniu przelewy międzybankowe mają iść 15 sekund. Płaci się za to 5 zł. Zależało mi na błyskawicznym dostarczeniu gotówki do adresata, dlatego w poniedziałek (tj. 2 dni temu) o 14:30 dokonałem przelewu. Po godzinie adresat poinformował mnie, że nie ma w dalszym ciągu pieniędzy. W związku z tym skontaktowałem się z tą firmą. Mimo problemów z dodzwonieniem się, zostałem przeproszony, poinformowany o problemach technicznych i poproszony o chwilę cierpliwości. Ja tej cierpliwości nie miałem, bo przelew musiał dotrzeć błyskawicznie. Mijały kolejne godziny, telefony nic nie dawały, na maile przestali odpisywać. Wczoraj we wtorek, zapytałem wprost czy są ********ami i gdzie obracają moimi pieniędzmi. W dalszym ciągu wmawiano mi, że jest problem techniczny. Zażądałem, by w takim wypadku skoro nie mogą zrealizować przelewu, by zwrócili mi pieniądze na konto. Nie chodzi o drobny przelew. Minęła kolejna doba. Serce mi już siada. Firma zwyczajnie mnie okradła. Nawet jeśli zwróci pieniądze po czasie, to jest to bezzasadne przywłaszczenie pieniędzy, które jest karalne. Nie wierzę w żadne problemy techniczne. Ostrzegam przed tą firmą. Ja mam już gigantyczne problemy przez nich, gdyż adresat przelewu nie daje mi spokoju, a ja nie mam skąd mu zapłacić. Oczywiście nie dziwię się mu, że nie wierzy że pieniądze gdzieś zawisnęły w próżni. Zgłaszam sprawę na policję. Czy są jakieś instytucje finansowe gdzie mogę zgłosić ten fakt, by ostrzec inne osoby przed taką traumą, jaką ja aktualnie przechodzę?
  2. Witam, Na rynku już spory czas temu pojawił się serwis oferujący usługę polegającą na wykonywaniu przelewów międzybankowych w ciągu 15 min (czasem i kilku sekund) > mowa tutaj o bluecash .pl i niestety w moim wypadku nie jest to ani 15 min, ani godzina, i nie wiem ile jeszcze czasu będę na przelew oczekiwał - szczegóły: Znajomy wykonał przelew za pomocą tego serwisu na kwotę 2500 zł w piątek tj. 20.12.2013 (Jego bank - ING, mój - Inteligo), podał dane zgodne z tytułem przelewu wygenerowane przez system bluecash, otrzymał po chwili na maila potwierdzenie zarejestrowania wpłaty na koncie BlueCash. Czekam 30 min, czekam godzinę i nic. Na ich infolinię dodzwonić się nie idzie, pisma reklamacyjne wysłane - kontaktu zero. W dniu wczorajszym udało mi się dodzwonić za 13tym razem chyba i otrzymałem informację, że środki faktycznie u nich są zaksięgowane, ale mają problem techniczny ze swoim systemem transakcyjnym. Konsultant powiedział mi, że czasem to się zdarza, że trwa to do kilkunastu godzin (w co wierzyć mi się nie chce) - na moje pytanie czy środki dostanę przed świętami tj. 24.12 takiej gwarancji mi dać nie mógł (paranoja jakaś). Znalazłem też jedną osobę, która ma podobny problem i na przelew czeka od tygodnia!! Problem podobno dotyczy tylko przelewów na PKO BP / Inteligo w związku z czym spytałem, czy w takim razie mogą po prostu cofnąć ten przelew do nadawcy i dostałem odpowiedź że nie, ponieważ przelew w ICH SYSTEMIE został już zlecony i nie ma takiej możliwości i teraz moje pytania / wątpliwości: - skoro mają problem techniczny, to powinni postawić informatyków / administratorów na nogi i likwidować takie usterki w mig, a jeżeli już wiedzieli przed zleceniem takiego przelewu że mają spore opóźnienia to w ogóle nie powinni dawać możliwości aby zlecić realizację takiej usługi do banku PKO / Inteligo - jak to jest możliwe, że zleceniodawca nie ma możliwości wycofania przelewu skoro usługa nie jest zrealizowana należycie? Czy w takim wypadku bluecash może powiedzieć, że przelew im zginął i mogą te środki jeszcze przetrzymywać np. tydzień? Czy nie są w takiej sytuacji do zwrotu ustawowych odsetek za przetrzymanie nieswoich środków? - środki które miałem otrzymać były potrzebne do uzbierania większej kwoty na inwestycję której termin minął mi wczoraj (ponieważ musiałem je jakoś zdobyć, to kwotę tę wybrałem z karty kredytowej ponosząc przy tym niestety prowizję 3% a przy tej kwocie to dość sporo - czy mogę na jakiejkolwiek podstawie prawnej żądać zadośćuczynienia od bluecash?) - na pewno napiszę odpowiednie pismo do UOiK a także do KNF ponieważ firma ta księguje i obraca sporą ilością przelewów i wychodzi na to, że jeżeli np. miałaby ona zadłużenie to komornik zajmując jej konta tak naprawdę zajmuje wszystkie środki konsumentów korzystających w danym momencie z usługi szybkiego przelewu (może to coś da, może nie), ale nie popuszczę tym razem. Chętnie wysłucham jakiś rad lub ewentualnie informacji, na jakie podstawy prawne mogę się ewentualnie powołać (moim celem jest jedynie podjęcie takich kroków, aby innym użytkownikom dać ostrzeżenie, lub też żeby firma ta zmieniła procedury żeby takie sytuacje się nie powtarzały). Nie może być tak, że oferując usługę (wcale nie tanią), która ma powodować przekazanie środków z jednego banku do drugiego w b. szybkim czasie Usługodawca może sobie robić co chce tj. przetrzymać środki, nie podawać terminu zakończenia usługi, nie pozwalać na wycofanie środków przed realizacją usługi (z ICH winy) itd. Pozdrawiam,
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.