Znajdź zawartość
Wyświetlanie wyników dla tagów 'provident-wczesniejsza-splata' .
-
Dzień dobry, Mam pożyczkę w Providencie ( dość świeżą). Spłaciłam na razie 3 raty tygodniowe. Pożyczka była na kwotę 17 000 PLN, do spłaty 40 000 PLN. Chciałabym pozbyć sie długu i: 1. Albo spłacić całość ( providnet daje "rabat" za wcześniejszą spłąte i zwrot prowizji i odsetek - nie wiem jeszcze jaki - będę wiedzieć w poniedziałek) 2. Spłacić już kapitał i czekać co się dalej wydarzy, tylko z doświadczenia wiem, że oni pożyczki nie uznają za zamkniętą, będą naliczać odsetki itd) Czy istnieje jakaś formalna droga, żeby podważyć tę pożyczkę i uznać ją za nieważną i spłacić tylko kapitał? Czy można wystąpić o uniewaznienie na przykład tego zobowiązania? Czy jest jakaś firma co się tym zajmuje i mogłaby komercyjnie pomóc? Mam jeszcze jednego providenta ( już spłaconego) - wiem że istnieje coś takiego jak SKD. Czy to za mały kaliber by się w to bawić? Pozdrawiam, Magda
- 1 odpowiedź
-
- provident
- pozyczka-w-provident
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Spłata dwóch umów w Providencie, czy zwrot prowizji możliwy?
anonimowy95 opublikował(a) temat w Chwilówki
Dzień dobry, czy ktoś mógłby na to spojrzeć i powiedzieć, czy należy mi się zwrot prowizji od providenta za wcześniejszą spłatę? A jeśli tak, to w jakiej wysokości? Pierwsza pożyczka: Pożyczkę spłaciłem 08.05.2021, łącznie na poczet pożyczki wpłaciłem 13072,59 zł Druga pożyczka: Pożyczkę spłaciłem 10.05, łącznie na poczet pożyczki wpłaciłem 8964,64 zł. Będę bardzo wdzięczny za wyliczenie, o jaką kwotę do zwrotu mogę się (i czy w ogóle) ubiegać, na mój chłopski rozum pożyczki zostały spłacone mniej więcej w połowie harmonogramu. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam! -
Witam. Napisałam do prowident o zwrot z pożyczek cytuję tytuł email napisanego '' W związku z całkowitą wcześniejszą spłatą zobowiązania kredytowego nr : 1. UM/072016/00008070 z dnia 27.07.2016 r. 2. UM/032017/00042578 z dnia 31.03.2017r. 3. UM/062017/00061187 z dnia 30.06.2017r. 4. UM/092017/00077886 z dnia 21.09.2017 r. 5. UM/112017/00091695 z dnia 26.11.2017 r. Wnioskuję oraz żądam zwrotu kosztów początkowych tj. prowizji, opłat administracyjnych, z tytułu skróconego okresu obowiązywania umowy kredytowej. Jako podstawę powyższego wniosku wskazuje: 49 ust. ustawy o kredycie konsumenckim Wspólna interpretacja powyższego artykułu przyjętą przez Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK z dnia 16.05.2016r. Wnioskuję, aby proporcjonalny zwrot kosztów początkowych tj. prowizji, opłat administracyjnych, z tytułu skróconego okresu obowiązywania umowy kredytowej, był wyliczany zgodnie z interpretacją przyjętą przez Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK. Zwrotu proszę dokonać na mój nr rachunku: Bank........ Bardzo proszę o przesłanie na mój adres email pisemnej odpowiedzi na powyższą reklamację. W sytuacji gdy moją prośba nie zostanie spełniona jestem zdecydowany poinformować oraz prosić o interwencję organy państwowe tj. Rzecznika Finansowego, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Komisję Nadzoru Finansowego. Z poważaniem ..... Odpisali mi że zapoznają się że sprawa i odpowiedzą. Teraz moje pytanie brzmi 1. Jeśli nie odpowiedzą wogole to co wtedy mam robić? Oraz następne pytanie.. Do jednej z pożyczek napisałam wniosek o sankcje kredytu darmowego dnia 15 lipca do kiedy mają mi dać odpowiedź? Jeśli nie dadzą odpowiedzi to co mam im napisać? Bo wtedy sankcja zostanie uznana z mocy prawa. Czy może być coś takiego załączam ponizej '' Zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2270 t.j. z późn. zm.) o Rzeczniku Finansowym, podmiot rynku finansowego ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na reklamację. W przypadku braku odpowiedzi bądź niedochowaniem jej terminu (termin ustawowy 30 dni) reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta. W związku z powyższym zwracam się z informacją do spółki , iż że wzgledu na brak odpowiedzi od państwa o sankcji kredytu darmowego z dnia zostaje ona Uznana z mocy prawa na podstawie art. 8 ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego. W związku z czym moje oświadczenie o sankcji kredytu darmowego jest przyjęte zgodnie z moją wolą. Kapitał pożyczki został spłacony. W związku z czym proszę o wysłanie mi na adres email zaświadczenia, że pożyczka została spłacona. Posiadam email o sankcji kredytu darmowego wysłany do państwa dnia o godz oraz potwierdzenie od państwa maila z dnia o godz. mojej wiadomosci. W związku z nie dochowaniem terminu odpowiedzi na oświadczenie. Proszę o niezwłoczne zamknięcie mojej pożyczki oraz jak najszybsze przesłanie zaświadczenia o jej całkowitej spłacie i zwrot nadplaconych środków. W związku z czym oczekuje jaknajszybszej odpowiedzi na adres email do 3 dni tj. do jeśli jej nie otrzymam wystąpie do Rzecznika Finansowego z wnioskiem o podjęcie stosownych działań wobec państwa spółki. '' Bardzo proszę o odpowiedzi.
-
Provident - odzyskanie pieniędzy przy wcześniejszej spłacie.
misia9001 opublikował(a) temat w Dla zadłużonych
Witam, Napisałam, reklamacje do providenta dot. Zwrotu pieniążków za prowizje, które ode mnie pobrali przy wcześniejszych pożyczkach. Dostałam odpowiedz, ze należy mi się ok 1600 zł zwrotu, ale oni to wciągają na poczet tej pożyczki, która aktualnie u nich mam. Ok! Tylko czy jeśli sprawa jest na etapie sądowym, tez mogą to zrobić ? pozdrawiam