Jump to content
Martyna1

Windykacja Profi Credit.

Recommended Posts

Martyna1

Zalegam w Profi Credit 2 raty dziśaj był telefon do mojej pracy nie na komórkę ale na służbowy tak krzyczał pan przez słuchawke żebym natychmiast odała pieniądze bo jak jestem niodpowiedzialna to przyjdą do pracy i ich to nie obchodzi że za takie sprawy prywatne może nawet dojść do zwolnienia nie zdążyłam nawet powiedzieć dwóch słow pan się wyłączył ponieważ przeszłam nidawno zawał serca tak się częsłam że nie mogłam dojść do siebie ze stresu tak się bałam o siebie czy takie praktyki mogą być stosowane przez windykatorów jak się bronic miał ktoś z nimi doczynienia

 

Linki
Taxi.Driver

Idz z tym na policje. Nie wolno takich rzeczy robic. Tym bardziej nachodzic w pracy. Cwaniaki kombinuja jak moga zeby tylko ludzi przycisnac. Nastepnym razem go nagraj jak jest taki mocny. Jak mu policja zacznie deptac po pietach to sie inaczej zacznie zachowywac.

Martyna1

dziękuje ale mówią że może przyjść do pracy nikt mu tego nie zabroni

lukaszb
dziękuje ale mówią że może przyjść do pracy nikt mu tego nie zabroni

 

Bo nikt mu nie zabroni. To prawda. Wolny kraj. Ale Ty możesz na to odpowiednio zareagować.

 

Przeczytaj sobie kilka wskazówek nt windykacji:

 

-> http://www.forum-kredytowe.pl/f145/windykator-nie-komornik-78481.html

 

-> http://www.forum-kredytowe.pl/f145/co-moze-windykator-jakie-dluznik-ma-prawa-79416.html

lucjanbohme
dziękuje ale mówią że może przyjść do pracy nikt mu tego nie zabroni
Wówczas w obecności świadków mówisz że nie życzysz sobie obecności tego pana tutaj, bo cię nachodzi. Jeśli zacznie opowiadać o jakichś długach itp. - jest ugotowany, są świadkowie.

Przede wszystkim przestań się denerwować.

Fgth
Wówczas w obecności świadków mówisz że nie życzysz sobie obecności tego pana tutaj, bo cię nachodzi. Jeśli zacznie opowiadać o jakichś długach itp. - jest ugotowany, są świadkowie.

Przede wszystkim przestań się denerwować.

 

u mnie byl przed chwila....Arogancki typek.Jeszcze mowi mi o sasiadach ze moga sie dowiedziec a on ma to gdzies

kasia0243

Hej a u mnie był pan od profi Credit w sobote ale mnie nie było wiedz zadzwoniłam był w porządku powiedziałam mu ze chcem aby sprawa poszła do sadu i nie bede spłacać gadał mi ze jak splace pozyczke cała to mi zwrócą koszt ubezpieczenia napewno bo juz nie jestem osobie zwrócili ciekawe... Powiedziałam mu ze duzo osób wygrało w sadzie ze wystarcY na internecie poczytać i ze maja problem bo maja sprawe w prokuraturze, umówiliśmy sie ze będziemy przez telefon sie kontaktować ze sobą ale nadwyraz był bardzo miły az dziwne to było.

agam14

Ile miałyście zaległych rat w profi?

Fgth
Ile miałyście zaległych rat w profi?

 

ja 3 raty .na profilu juz mam oznaczone POZWANA i do splaty ponad 10000zl

Fgth
A ile wzięłaś?

 

4000zl w lutym

kasia0243

Przed ustawa ja wzięłam 4000 tysiące tez ale wpłaciłam 1900 wiec 2100 mi zostało do spłaty kapitału a obi chcą odemnie 9800 niech zapomna

Fgth
Przed ustawa ja wzięłam 4000 tysiące tez ale wpłaciłam 1900 wiec 2100 mi zostało do spłaty kapitału a obi chcą odemnie 9800 niech zapomna

 

ja 3 raty splacilam kazda po 448zl..... A był ktos u Ciebie?!

kasia0243

Był Pan z proficredit z windykacji ale mnie było zostawił kartkę zadzwoniłam do niego i powiedziałam ze nie bede spłacać.

Fgth
Był Pan z proficredit z windykacji ale mnie było zostawił kartkę zadzwoniłam do niego i powiedziałam ze nie bede spłacać.

 

Ile po terminie miałaś??

kasia0243

2 raty jak sie nir myle

Fgth

Ja w tym miesiącu 3a możesz zalogować się na swój profil?!

kasia0243

Mam ze nie oddane do windykacji?

Fgth
Mam ze nie oddane do windykacji?

 

Ja miałam zawsze Ile zalegam a teraz napis pozwana i kwota ponad 10000zl

kasia0243

No to ja mam to samo wlasnie

Fgth
No to ja mam to samo wlasnie

 

A dostałaś jakiś polecony?! Bo facet coś mówił czy dostałam już list i ze umowa ma być wypowiedziana niby

kasia0243

Ja dostałam list we worek a facet bul w sobote a cos ci proponował?

Fgth
Ja dostałam list we worek a facet bul w sobote a cos ci proponował?

 

Spłatę w tydzień ponad 1300zł....

Taxi.Driver

Niczego nie robcie i bron boze nie podpisujcie zadnych ugod. Czekajcie az sprawa trafi do sadu. Jak przyjdzie jeden z drugim to trzeba takiego typa wystawic za drzwi. Niech spada do siebie. Jezeli bedzie cos trzeszczal pod drzwiami postraszyc policja a najlepiej nagrac zeby miec jakis dowod. Nie dajcie sie zastraszac. Mnie tez odwiedzali, tyle ze ja sobie w kasze nie dalem dmuchac (2 m wzorstu) i jak jeden z takich dotal kopa to juz nikt nie przyjechal. A w sadzie grosza nie zaplacilem. Splacilem tylko kapital pozyczki lacznie.

Fgth

dostalam dzis list polecony z wypowiedzeniem umowy z 30-dniowym zachowaniem terminu na splate....najlepsze umowne odsetki dzienne 26.39zl...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Topics

    • Windykacja Cross Finanse.

      Witam, Po raz pierwszy u mnie pojawil sie Pan z windykacji, nikogo nie zastal. W skrzynce byla koperta a w niej dowod wplaty z pelnymi danymi i wizytowka. Czy to nie jest przekroczenie uprawnien, bo parabanki chyba tajemnica bankowa nie obowiazuje? Czy mozna sie bronic przed takim zachowaniem?

      in Komornik, windykacja

    • Windykacja terenowa.

      Witam. Zalegam ze spłatą pożyczki w " Pożyczka plus " juz 19 dni, lecz nie jest to jedyne miejsce gdzie zwlekam z zapłatą. Jest to kwota łącznie 883zł. Dziś dostałam sms, że po godzine 16:00 mogę spodziewać się windykacji terenowej, na końcu smsa widniał nr własnie do pożyczka plus. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Na dzien dzisiejszy nie mam nawet grosza przy sobie. Od razu po otrzymaniu wynagrodzenia płacę co mogę i gdzie udało mi się dogadać raty. Domownicy nie są poinformowani o tym, że mogę

      in Komornik, windykacja

    • Straszenie Profi Credit.

      Proszę o opinie osób które splacily kapitał w Profi z nadwyżka jest nekany telefonami smsami grozbami. Nie złamali mnie psychicznie grzecznie odpowiadam że nie mam o czym z nimi rozmawiać czekam na sad. Jakie jeszcze mają praktyki co robić gdy zjawia się w domu???

      in Chwilówki

    • Windykacja Raiffeisenpolbank.

      Jak u nich wygląda windykacja? Do kogo oddają? Po jednej nie spłaconej racie można się kogoś spodziewać?

      in Dla zadłużonych

    • Windykacja Infos - ktoś zna?

      Witam czy mieliście może do czynienia z firmą windykacyjna infos?jak działają i czy potrafią pokazac się w domu?

      in Dla zadłużonych

  • Similar Content

    • Grosiczka
      By Grosiczka
      Witam, piszę w dwóch sprawach. Miałam zaległość w proficredit, spłaciłam całość tydzień temu, a w dalszym ciągu nie otrzymałam potwierdzenia, podejrzewam że za chwilę odezwa się w sprawie zapłaty weksla. Wg windykatora nie poszedł on do sądu. Ja nawet nie otrzymałam od niego sygnatury sprawy i nawet to ja poinformowalam go że w panelu mam zapisaną informację o tym, że pożyczka została pozwana.
       
      2. Eques debitum 2
      Wg nich pozew skierowany w marcu, ja nie mam dokumentów. Wymyślili dodatkowe koszta sądowe z czego dorzucili extra około 2 tysiące. Cały czas czekam na rozpiskę za co zapłaciłam plus sygnaturę akt i cisza... Od tygodnia się domagam a po 2 dniach po pierwszym telefonie dostałam informację że sprawa poszła do sądu. Coś z poślizgiem ten SMS...
      Czy mogę sama zgłosić się do sądu i uzyskać takie informacje?
       
       
      Proszę mi powiedzieć, co mam robić.
    • martyna840
      By martyna840
      Cześć,
       
      Prośba o pomoc, pewnie już taki wątek gdzieś był ale tyle tego że ciężko się doczytać.
       
      Mam pożyczki w proficredit,ferratum, provident.
      Jak wygląda u nich kwestia wcześniejszej spłaty?
    • iza14523
      By iza14523
      Dzień Dobry, 
       
      W dniu dzisiejszym otrzymałam wyrok zaoczny w sprawie Profi Credit od którego przysługuje 2 tygodnie na złożenie sprzeciwu.Kwota znacznie przewyższona. Czy jest na Forum z Państwa ktoś, kto jest w stanie mi pomóc? Jeśli tak - bardzo proszę o kontakt. 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.