projektom Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 (edytowane) Witam. Spółka z o.o. utworzona we wrześniu 2017 chce nabyć w formie kredytu lub leasingu nowy samochód KIA OPTIMA Kombi 1,6 TGDI w wersji wyposażenia GT Line z pakietem technologicznym i panoramicznym dachem. Wiodąca działalność to biuro projektowe. PKD 71.12.Z Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne. Od kiedy istnieje firma: 09.2017 (wcześniej prowadzona działalność jednoosobowa od 04.2000 do 09.2017 i spółka przejęła wszelkie umowy ale nie na zasadzie aportu, więc jest to zupełnie nowy podmiot) Wiek przedsiębiorcy: prezes zarządu 42 lata, wspólnicy 42, 34 lata. Jeden członek zarządu. Przedmiot leasingu (rodzaj, marka, model): samochód osobowy KIA OPTIMA Kombi 1,6 TGDI GT Line + pakiet technologiczny + panoramiczny dach Rok produkcji: 2019 Nowy czy używany: nowy Kto będzie dostawcą (autoryzowany sprzedawca, komis, inna firma, osoba prywatna): autoryzowany sprzedawca Wartość netto przedmiotu leasingu: 120800 zł netto Czy będzie wystawiona faktura z pełnym VATem czy VAT marża: pełny VAT Preferowany okres leasingu: 36, 48 lub 60 miesięcy Preferowana wielkość opłaty wstępnej: 0 do 10% Preferowana wielkość wykupu:10 do 20% Przeterminowane zobowiązania: Spółka nie korzystała jeszcze z kredytu ani leasingu. Sytuacja w US i ZUS czysta bez zaległości. Konto bankowe bez debetu, linii kredytowej. Kod pocztowy siedziby spółki: 41-706 Ruda Śląska. Edytowane 6 Marca 2019 przez projektom Zmiany w treści 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ekspert Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Witam, poniżej załączam ofertę Alior Leasing- zapraszam do kontaktu, bezpłatnie przeprocesuje dla Ciebie wniosek. Wszystkie oferty są podane w kwotach netto. Nazwa leasingodawcy: Alior Leasing Leasing operacyjny/leasing finansowy operacyjny Wartość finansowania: 120 800 zł Opłata wstępna 10% 12 080 zł Wartość wykupu 10% - 12 080zł Okres - 36 miesięcy Rata 36 x 2954 zł Koszt całkowity 108,04% Okres 48 miesięcy Rata 48 x 2275 zł Koszt całkowity 110,40% Okres 60 miesięcy Rata 60x 1867 zł Koszt całkowity 112,77% Zabezpieczenie finansowania: brak Produkty dodatkowe wymagane: brak Produkty dodatkowe opcjonalne: GAP, Ochrona Prawna, OC/AC, NWW Koszty rejestracji: brak Brak limitu kilometrów, Brak opłaty za wycenę pojazdu Zryczałtowana opłata roczna 195 netto. Pozdrawiam, Orzechowski Dariusz 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
projektom Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Skoro wartość wykupu 20% to powinno być 24160 zł chyba... proszę o korektę oferty... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ekspert Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 10% wkład własny. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
projektom Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Jakie dokumenty należy przygotować aby rozpocząć składanie wniosku? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
projektom Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 12 godzin temu, matbar napisał: Kogo dotyczy to pytanie? Osób, które składały oferty... Czyli Ekspert i matbar 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
projektom Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 11 minut temu, matbar napisał: Do wypełnienia wniosek leasingowy: Wymagane dokumenty: - dokument tożsamości reprezentanta/ów(dowód osobisty), - aktualny dokument potwierdzający rejestrację działalności gospodarczej, - REGON, - NIP, - ewentualne pełnomocnictwo szczegółowe (potwierdzone notarialnie) do reprezentowania, podpisywania umów, zaciągania zobowiązań, wystawiania weksla - inne wymagane przez Dział Ryzyka SCM. Suma aktywów Kapitał zakładowy Pozdrawiam Dzięki za info. Pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie jest wymagane, jeśli wnioskujący jest jedynym członkiem zarządu (prezesem)? To wymóg ustawowy czy tylko wynikające z regulaminu danego leasingodawcy? Dokumenty inne wymagane przez Dział Ryzyka - takich dokumentów dział ryzyka może wymieniać w nieskończoność... Interesuje mnie konkretnie jakie dokumenty będą potrzebne. Nie chciałbym, żeby procedura przeciągała się w nieskończoność. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
projektom Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Godzinę temu, matbar napisał: Jeśli jest Pan jedynym członkiem zarządu - prezes. Zapewne może Pan sam podpisywać takie umowy. Wszystko będzie napisane w Pana KRSie. Przy 10% wpłacie własnej potrzebuję od Pana informacje nt przychodów, dochodów. Ewentualnie PIT za 2018. Z doświadczenia wiem, że rzadko są wymagane inne dokumenty. mb W pierwszym poście napisałem, że spółka z o.o. zamierza nabyć pojazd. Nie mam PIT tylko CIT... rozumiem, że to wystarczy... Czy w przypadku spółek brany jest pod uwagę głównie przychód czy dochód? Wiadomo, że spółkę zakłada się m.in. po to, żeby optymalizować działalność pod względem podatkowym, więc kosztów w spółce też jest dużo, stąd i dochód nie jest jakiś wielki... Przy jakiej wpłacie dokumenty dochodowe nie są wymagane? Czy brak historii kredytowej spółki może działać niekorzystnie? W KRS w Dziale 2 jest zapis dot. reprezentacji podmiotu : DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
projektom Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 33 minuty temu, matbar napisał: Tak to wystarczy. W spółkach jak i 1 osobowych działalnościach jest podawany przychód i dochód. 10% powinno wystarczyć żeby nie były wymagane żadne dokumenty finansowe. Brak historii nie powinien mieć większego wpływu. Jeśli w KRS jest taka informacja to wystarczą tylko Pana podpisy. Pozdrawiam Mogę ewentualnie przedstawić jeszcze umowy i zlecenia wykonywane aktualnie i w przyszłości (widnieją kwoty wartości zleceń) jeśli to coś pomoże... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.