Jump to content
Kamil1919

Problem z chwilówkami.

Recommended Posts

Kamil1919

Witam mam na imię Kamil .Nie będę oszukiwal ,jestem dłużnikiem.Zawsze zastanawialem się ile rzeczy moglem zmienić ,aby nie dopuścić do swoich długów.Jest mi  bardzo ciężko i przykro z tego powodu.Pomyślałem sobie zalegam pieniądze tym zlodziejom którzy nas  codzienne nękają telefonami ,sms,e-mail.Stwierdziłem stało się ,trzeba walczyć nie podawać się!!!Ale zastanawia mnie jedno pytanie?Jak sobie radziecie z tymi chwilówkami na codzień ?Macie myśli ,że ktoś z widykacji terenowej do was przyjdzie,że zadzwonią do waszego pracodawcy? .Jestem na tym forum od nie dawna .Dużo rzeczy sie dowiedziałem.Ale dużo rzeczy nie wiem .Jak spłacać chwilowki?.Po ile spłacać do każdej chwilowki.Ktoś powie spłacać od najmniejszej.Nie lepiej spłacić ta największa bo niższe będą koszty w sądzie.Brakuje na tym forum ludzi ktorzy wygrali walkę z chwilówkami.Chciałbym aby w końcu ktoś się wypowiedział jak osiągnął sukces żeby wyjść z tych dlogow poz.😏

Linki
Lady Liberty
1 godzinę temu, Kamil1919 napisał:

Brakuje na tym forum ludzi ktorzy wygrali walkę z chwilówkami.Chciałbym aby w końcu ktoś się wypowiedział jak osiągnął sukces żeby wyjść z tych dlogow poz.😏

ŻARTUJESZ ??? To kim są forumowicze ??? Ludźmi którzy walczą, są na drodze do wolności a z pewnością są świadomi a nie jak kiedyś.Raz wpaść w kupę każdy może ale kolejny raz to głupota ! I wygrywają i się cieszą opisując tu wygrane...POCZYTAJ.

Uważasz że teraz każdy będzie mielił 1000 raz to samo, czytaj forum i NAJWAŻNIEJSZE...miej w ...pie terenowych i wszelkie sms-y od tych firemek.Ty masz być mądrym Panem swojego życia, mądry ale nie przemądrzałym ale też że wystraszonym bo narobisz głupot a błędy ZAWSZE są kosztowne.

Mam człowieka z ok 20-25 sprawami i przegrał 1 /Poli Invest / i to pierwszą bo tak BARDZO PRAGNĄŁ zeznawać jako świadek...JUŻ WIĘCEJ NIE CHCIAŁ ale apelowaliśmy aby zyskać na czasie i miał 1 rok spokoju.Ponad 10 innych ma wygrane prawomocnie, 5 kolejnych jest obecnie w Sądzie a 4 pozostałe milczą jeśli chodzi o Sąd tylko piszą bzdury w zwykłych listach.Po wygranej 1 z firm/fundusz zrobiła cesję zwrotną do pierwotnego wierzyciela /chyba SMS Kredyt /. Wygrywa się tylko sam nie popsuj możliwości wygrania.  

centuria

ja od ok pół roku żyłam jak w amoku a wszystkie moje pieniądze szły na refinansowania. skutek jest taki że wydawałam 4-5tys miesięcznie w błoto a zadłużenie zamiast maleć rosło bo żeby dotrzymać terminów z czasem musiałam brać kolejne chwilówki. 

może się to komuś wydać śmieszne albo głupie, ale zaczęłam odmawiać nowennę do Matki Boskiej Rozwiązującej Węzły i po pierwsze przestałam się denerwować, po drugie zamiast wydać na refinansowania kolejne kilka tysięcy kupiłam towar dla firmy, po trzecie zupełnie przypadkiem znalazłam to forum i okazuje się że nie tylko istnieje wyjście z sytuacji ale jeszcze są ludzie którzy wiedzą jak można sobie pomóc. na pewno będę starać się odzyskać te refinansowania. nie miałam pojęcia że coś takiego w ogóle jest możliwe! 

NikolaK

Centuria czy mogłabym prosić o kontakt

centuria

pisz na priv :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Topics

    • Problem z długami.

      Czesc mam 29lat i zadluzenia na okolo 150tys. Niedawno straciłem prace, a poszukiwania nowej takiej ktora pozwoli mi splacac wszystkie raty graniczy z cudem.  Ogolnie zadluzylem sie bo wciaglem sie w hazard zaklady bukmacherskie, i tak szlo jeden kredyt drugi, trzeci, czwarty na male kwoty az sie uzbieralo.  Jedyne z czego sie ciesze, to fakt ze udalo mi sie skonczyc z hazardem z dnia na dzien, jak uswiadomilem sobie co takiego zrobilem i w jakie problemy sie wpłatalem.  Ogol

      in Dla zadłużonych

    • Jaka strategia z chwilówkami?

      Witam.  Mam pytanie, chciałabym aby ktoś mi pomógł. Które pożyczki najpierw spłacać? Strategia pierwsza do zera następna do zera itd..  Proszę o podpowiedź która pierwsza, która druga itp. Chcę uniknąć sprawy w sądzie itp.  Kwota jaką mogę przeznaczyć na nie to 1300 zł.  Zaplo po terminie dwie raty po 586 zł. - kwota do spłaty 7800. Provident rata po terminie-rata 566zl.- kwota do spłaty 3600. Super grosz 3 raty po terminie-rata 277zl.kwota do spłaty 5200.windykuje

      in Dla zadłużonych

    • Problem z długami.

      witam mam spore długi , pewnie jedne z największych na tym forum dług alior bank 150000 wydany nakaz zapłaty - już jest komornik 2 inne bankowe i ok 20 chwiówek i PC- wzielam 2 pożyczki na 10000 i 20000 a żądają 80000- oni to już masakra ja to wszystko się zliczy to ok 350000 przymierzałam się wiele razy do kancelari prawnej P.Łukasza ale  mam już komornika którey zajmuje mi połowe wynagrodzenia i nie mam kasy aby opłacac kancelarię a tym bardziej raty które by mi oni po

      in Dla zadłużonych

    • Nie wiem jak sobie poradzić z chwilówkami.

      Witam, proszę o pomoc już nie wiem jak sobie poradzić z chwilówkami mam pożyczki w kilku firmach po terminie i nie wiem co robić. Dzwonią wysyłają sms i emalie boję się windykacji terenowej. Pożyczki mam w Vivus, Extraportfel, net credit, kuki, zylion, alegotówka, miloan, wandoo,szybka gotówka, moneyman, pożyczka plus, eksassa, limekredyt, viasms i Lendon. Nie mogę spać i jeść ledwo to wytrzymuje. Proszę o pomoc.

      in Dla zadłużonych

    • Problem z chwilówkami.

      Cześć wszystkim, jestem tu nowa mam na imię Natalia i 30 lat w tym roku, jestem osobą pracującą na umowę o pracę na czas nie określony zarabiam 3036 zł na rękę i tak jak wszyscy zaplątałam się w spiralę chwilówek mam do spłaty w kilku firmach 45 tys., najbardziej to przedłużanie wpędziło mnie w długi, aby przedłużyć jedną brałam następną. Na razie mam w jednej 17 dni po terminie, inne 10 dni, 2 dni...…Proszę was o informacje czy te które przedłużałam np. w Kuki, lendon, extrapoetfel,  po prawie

      in Dla zadłużonych

  • Similar Content

    • Naukowiec
      By Naukowiec
      Witam,
      Mam pewien problem wszedlem w pętle i chcialbym wyjsc poki jeszcze nie ma chyba tragedi sytuacja wyglada tak:
      Zarobki 2250zl netto umowa do konca maja 2020 roku.
      Vivus:
      2400zl
      Do splaty za 10 dni.
       
      Happi Pozyczka:
      Do splaty 970 zl
      Raty po 380 zl (3 raty zostaly)
      Ferratum Bank
      Do splaty 860 zl
      Raty po 280zl za miesiac
       
      Wonga:
      Do splaty 800zl
      Raty po 103zl
       
      Miloan:
      Do splaty 500zl za miesiac
       
      Pozyczka plus
      Do splaty 250 zl za miesiac
       
       
      Najbardziej obawiam się tego vivusa, myslalem nad przedluzeniem o miesiac za 200zl a pozniej sie dogadywac... bo niestety obecna wyplate wziąłem na splate poprzednich zobowiazan ktore sa juz zamkniete.
       
       
       
       
    • Piotrczak
      By Piotrczak
      Witam serdecznie. Pisze tutaj ze sprawą którą borykam się już długi czas lecz niestety strach i brak pieniędzy nie pozwolił mi nic w tym kierunku zrobić
       
      Po 1 podkreślę że poszukuje osoby która poprowadziła by mnie jak sie z tym uborykac poniewaz ciezko samemu sie tym zająć. 
       
      Posiadam dług w Alior banku 60 000, dziś dostałem przesyłkę od komornika że wszczęto postępowanie, oczywiscie tez chcialbym to komus ukazac zeby wytlumaczyl mi co z tym robic.
       
      Nie wspomne o chwilówkach na równowartość 30 000
       
      Chciałbym coś w tym kierunku zrobić, posiadam dochody na umowe o prace 3000 netto, zadnego majatku.
       
      Proszę o pomoc, oczywiscie moge zaplacic, za nakierowanie oraz rade finansowa, nie ptorafie juz sobie z tym poradzić psychicznie wiec chyba czas z tym cos ruszyć, lepiej chyba pozno niz wcale.
       
       
    • Janusz59
      By Janusz59
      Razem z żoną mamy po 40 tyś w chwilówka żaden bank nie chce zrobić konsolidacji.
      Oprócz chwilówek mamy kredyty w Aliorze, Nest Banku, PKOBP oraz Santaner i kredyt hipoteczny
      zarabami ok 11 tys zł
      Czy jest ktoś co by pomógł nam wyjść z tej pętli??
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.