Jump to content
lorakmak

Zaległości Vivus i Kuki.

Recommended Posts

lorakmak
Posted (edited)

Witam.

Chciałbym się poradzić w sprawie moich zbliżających się problemow, przejdę od razu do rzeczy:

Mam w vivusie pożyczkę ok 7500 i w kuki ok 5000

W vivusie przedłużyłem na kolejne 30 wpłacając ok 700 zł a termin mija 8.06

W kuki mam termin do 6.06 jeszcze z opcja przedłużenia na kolejne 30 dni za 400 zł.

Niestety nie jestem w stanie ich spłacić na czas i w pełni, w ciągu dwóch następnych miesięcy mogę wpłacać co najwyżej po 1000 zł na każdą co miesiąc, później może już dużo więcej.

Czy jest możliwość ze przystaną na taka opcje jeśli będę się upierać ponieważ nie mam innej możliwości a kolejnych chwilówek nie chce zaciągać nawet jeśli mogę bo to pogorszy sytuacje.

Czytałem niektóre tematy już na forum i mam pytania co do przedłużania tych chwilówek, ponoć można odzyskać kwoty wpłacone z tytułu przedłużenia. Wiele razy brałem w vivusie chwilówki i czasem przedłużałem. 

Czy tą chwilówkę w kuki warto przedłużać czy lepiej od razu wpłacić ta kwotę na poczet kapitału i negocjować pozostałą cześć?

Co do starych umów z vivusem to mam historie przelewów z tytułem przedłużenia i mogę mieć te umowy z archiwum vivusa. Są to umowy które przedłużałem w roku 2016 jedna, dwie z 2018 i jedna z początku 2019. Jest to kwota w sumie ok 1500 zł  i plus przedłużenie aktualnej 700 zł.

To chyba tyle na tą chwile, więcej pytań może będzie w trakcie dyskusji jeśli chodzi o szczegóły.

Edited by lorakmak
Linki
lorakmak
Posted (edited)

jakas porada?

nie chce za kilka miesiecy obudzic sie z reka w nocniku. chce to rozegrac dobrze od poczatku

Edited by lorakmak
wietrzyk
1 minutę temu, lorakmak napisał:

jakas porada?

 

Nie dośc ,ze za darmo masz porady to jeszcze popędzasz?.

lorakmak
18 minut temu, wietrzyk napisał:

Nie dośc ,ze za darmo masz porady to jeszcze popędzasz?.

nie popedzam, poczekam, terminy sie zblizaja juz za tydzien poprostu sie troche stresuje co bedzie po przeczytaniu nektorych innych tematow

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • agapank86
      By agapank86
      Dzien dobry
      Dostałam maila od vivusa ze przygotowuja sie do sprzedaży długu, czy ktos wie kto od nich odkupuje wierzytelność?
       
    • mesmer69
      By mesmer69
      Witam.
       
      Chcialbym krotko opisac sytuacje, czy byl ktos w podobnej albo wie jak sprawa bedzie wygladala.
       
      Przez ostatnie okolo 4 miesiace, ze wzgledu na brak pracy mojej partnerki bralismy sporo chwilowek z Vivusa.
       
      Przez te 4 miesiace cala kwota to okolo 10,000 zl. Wszystko splacane na czas, pozyczka + prowizja.
       
      Przewazajaca ilosc tych pozyczek to byly kwoty 100 zl, na przyklad mogl byc gorszy tydzien gdzie pozyczek w kwotak 100 zl bylo na przyklad 15.
       
      Nigdy nie bralismy rowniez kwoty wiekszej niz 100-200 zl na raz. Partnerka w tym miesiacu dostala prace, wiec nasza przygoda z chwilowkami w tym momencie sie konczy
       
      Wczoraj jednak doszlo do sytuacji ktora dosc mnie stresuje. Przy braniu kolejnego 100 zl, widze ze na konto wplynelo 2300 zl + spora prowizja od tej kwoty widnieje na moim koncie Vivus. Jestem w 100% pewny ze bralem kwote 100. Ciezko tutaj tez popelnic blad gdyz zeby wziac 100 zl z telefonu trzeba przesunac pasek 5 razy w lewo i ustawic kwote wlasnie 100 zl.  Jutro bede dzwonil do biura obslogi zeby probowac to jakos odkrecic, odeslac im kwote a oni niech skasuja prowizje i przywroca konto do stanu przed ta 2300 pozyczka...
       
      Teraz moje pytanie brzmi, czy moge sie spotkac z odmowa ? Na przyklad :
      - Pan zaakceptowal kwote, nie da sie odwrocic
      - Nie ma mowy o bledzie technicznym
       
      Jezeli konsultanci odmowia mi odwrocenia tego (ja caly czas stawiam na blad techniczny), to czy moge cos wtedy zrobic? Zzec sie umowy lub jakas reklamacja? Mozliwe ze konsultanci po prostu to odwroca bez problemu, ze wzgledu na dobra historie klienta i terminowe wplaty, ale wolal bym wiedziec co robic w sytuacji kiedy to nie pojdzie po mojej mysli. Z gory dziekuje za odpowiedzi.
       
    • evita7
      By evita7
      Będę bardzo wdzięczna za poradę. Wzięłam dużą pożyczkę w Kuki (10 tys). Jestem ich stałą klientką, do tej pory brałam mniejsze kwoty i regularnie spłacałam bez żadnych opóźnień. Niestety tym razem sytuacja jest inna. Nie jestem w stanie wpłacić tej kwoty jednorazowo, przedłużenie o miesiąc kosztuje 1 tys zł, ale jeżeli przedłużę w tym miesiącu to na 100% zabraknie mi na spłatę całości w przyszłym. Co najlepiej zrobić w tym wypadku? Czy jeśli wpłacę powiedzmy 1500 zł jako "spłatę kapitału" zamiast "refinansowanie" a resztę dopłacę w przyszłym miesiącu, to coś zmieni? Czy dzwonić do nich i wnioskować o rozłożenie na raty? Szczerze mówiąc, raty by mnie uratowały, ale obiło mi się o uszy, że Kuki na to nie idzie. Termin spłaty miałam wczoraj (pierwszy, bez przedłużenia), więc muszę szybko podjąć decyzję.  
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.