andy89 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Dokonałem spłaty zadłużenia w Vivus w ramach konsolidacji. Inna chwilówka została zamknięta od razu. Jeśli chodzi o Vivus to cały czas jest. Najprawdopodobniej opóźnienie wynika z tego, że w tytule przelewu bank nie wpisał nr pożyczki. Z tego mi się udało dowiedzieć na pewno w tytule przelewu było moje imię i nazwisko. Wysłałem do Vivus maila z taką informacją. Czy oni to w końcu rozliczą czy będzie jakieś potwierdzenie z banku? Jeśli chodzi o bank to jako, że takie potwierdzenie jest czynnością niestandardową to jego koszt wynosi 50 zł. W ostateczności mogę zapłacić ale oczywiście chciałbym uniknąć takiej konieczności. Skoro przelew poszedł to czy VIVUS w końcu będzie w stanie ustalić, że to przelew na spłatę mojej pożyczki mimo braku jej nr w tytule przelewu? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shallwedance Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Poczekaj od nich na odpowiedź. Jeśli napisałeś, że została spłacona z kredytu konsolidacyjnego i w przelewie nie było nr pożyczki albo klienta tylko Twoje imię i nazwisko to powinni to zweryfikować i rozliczyć. A najlepiej to przedzwoń do nich zamiast czekać aż odpiszą, powiedz im co i jak i może na bieżąco to zrobią podczas rozmowy. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.