Jump to content
kafisto99

Automatyczne przedłużenie w Vivus.

Recommended Posts

kafisto99

Witam wszystkich ponownie mam 4,700 do spłaty w vivusie wpłaciłem 500 ale z automatu mi przedłużyli termin chociaż w tytule przelewu napisałem jak należy mogę wiedzieć dlaczego tak się stało? Pozdrawiam:)

garbon121

Napisz do nich maila żeby pieniądze poszły na spłatę a nie refinansowanie. Też miałem taką sytuację i pomogło.

Szmaragdowan
1 godzinę temu, kafisto99 napisał:

Witam wszystkich ponownie mam 4,700 do spłaty w vivusie wpłaciłem 500 ale z automatu mi przedłużyli termin chociaż w tytule przelewu napisałem jak należy mogę wiedzieć dlaczego tak się stało? Pozdrawiam:)

Napisz, ze w tytule przelewu nie ma informacji o refinansowaniu i ze to byla wplata na kapital i maja przeksiegowac. 

madBeT
2 godziny temu, kafisto99 napisał:

Witam wszystkich ponownie mam 4,700 do spłaty w vivusie wpłaciłem 500 ale z automatu mi przedłużyli termin chociaż w tytule przelewu napisałem jak należy mogę wiedzieć dlaczego tak się stało? Pozdrawiam:)

To skur....  czują ze idzie kryzys to kombinują jak się da, pewnie takich osób jak ty są tysiące i nie każdy sprawdza 

kafisto99

Wysłałem im maila i zaksięgowali prawidłowo dzięki bardzo!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • Oddluzony
      By Oddluzony
      Witam, mam dość pilne pytanie. Czy jeśli w Vivusie miałem 2dni opóźnienia przy przedłużeniu chwilówki oraz będę mieć kilka - max 4 dni opóźnienia przy finalnej spłacie to czy dostanę ponowną pożyczkę? Wcześniej brałem już w Vivusie pożyczkę 2x i zawsze była oddawana w terminie, a Vivus słynie z natychmiastowej przyznawalności.  Z góry dziękuję za odpowiedzi, nie ukrywam, że jest to dla mnie dość istotne. Pozdrawiam. 
    • athizus
      By athizus
      Dobry wieczór forumowicze przyszedł czas i na mnie zmądrzeć żeby nie spłacać chwilówek kolejnymi, więc poniżej chwilówki które mam i wiem że nie będę w stanie ich spłacić z różnych powodów i kilka pytań co do nich 
      1) Vivus - 7560 - termin spłaty 21.03.2020 (już przedłużona)
      2) Extraportfel - 2500 - do 30.03.2020
      3) VIA SMS - 5120.51
       
      Kredyt konsolidacyjny odpada iż na moment obecny przenosiłem się do innej miejscowości w celu zmiany pracy i niestety muszę czekać do momentu otwarcia firmy że względów wirusa .
       
      Moje pytania:
      1) czy ktos z wyżej wymienionych chwilówek nachodzi i nęka z wizytą w domu  żeby spłacić 
      2) zakładam że będę nękać telefonami i mailami czy obierać te telefony i odpisywać na maile i idzie się dogadać z nimi 
      3) jeżeli nie idzie się dogadać z nimi to co mam zrobić ? Czy jeżeli będę wpłacać tyle ile mogę będzie ok ?
      4) kiedy wysyłają listy i czy przyjdzie on na adres korespondencyjny czy zameldowania i czy idzie zmienić żeby przychodziły na adres korespondencyjny ?
      5) po jakim czasie oddają sprawę do sądu badz innych instytucji?
       
      Serdecznie dziękuję za odpowiedz?
    • mare91
      By mare91
      Witam
      Przejrzałem forum i mam nadzieję, że znajdę tu pomoc. Mam problem ze spłatą pożyczek. 
       
      Moje pożyczki:
      1. Hapi - pożyczone 1300 PLN/ do zapłaty 1700 PLN w 4ch ratach --- opłacone 2,5 raty/ do spłaty zostało 600 PLN - ostatnia rata powinna być zapłacona 24.02.2020 opóźnienie
      2. Vivus - pożyczone 700 PLN/ do zapłaty 850 PLN bez rat --- opłacone 0/ do spłaty zostało 850 PLN - termin spłaty 22.01.2020 opóźnienie - przekazanie do windykacji Intrum 
      3. Wonga - pożyczone 4500 PLN/ do zapłaty 6470 PLN w  12 ratach --- opłacone 1,5 raty/ do spłaty zostało 5700 PLN  - ostatnia OPŁACONA rata - 22.11.2019, raty mam co miesiąc, ostatnia rata zaplanowana w pożyczce - 22.10.2020 - przekazanie do windykacji Intrum - opóźnienie
       
      MÓJ PLAN:
      Wybieram jedną pożyczkę, spłacam ją i wtedy przechodzę do następnej. Nie odbieram telefonów. 
      1. Hapi - spłacę całość do 20.03.2020
      2. Vivus - chcę podzielić na dwie wpłaty - jedną 27.03.2020 i drugą 3.04.2020, tym samym zamknę pożyczkę. 
      3. Wonga - tu jest najgorzej, gdyż pierwszą jakąkolwiek wpłatę mogę zrobić 30.04.2020, dopiero 12.06.2020 będę mógł powrócić do regularnych spłat zgodnie z harmonogramem. Dostałem list polecony, nie mogę go jednak odebrać. List najprawdopodobniej dotyczy wypowiedzenia umowy. Ze względu na pandemię koronowirusa nie mogę pojawić się w tym mieście, gdy mieszkam po drugiej stronie Polski.

      Moje pytania:
      1. Czy napisać maila do wszystkich pożyczek o tym, że jestem zadłużony nie tylko w jednym miejscu? 
      2. Czy zawrzeć w mailu, żeby nikt nie wszedł mi na konto, dzięki temu wszystko spłacę?
      3. Co zrobić z Wongą? Czy są w stanie poczekać jeszcze 3 miesiące na dojście do sytuacji, gdzie będę mógł spłacać tę pożyczkę na bieżąco? 
      4. Co myślicie o takim planie? Czy poczekają? Odbierać? Pisać?
       
      Za wszystkie uwagi dziękuje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

X Najczęściej wybierane kredyty konsolidacyjne: