Jump to content
Andrzejno

uwaga na Santander Consumer Bank

Recommended Posts

Andrzejno

Witam,

 

X lat temu zakupiłem na raty aparat słuchowy, wydawało się, ze całą spłata przebiega prawidłowo, bez zadnych zakłóceń niestety tak się nie dzieje. Podczas epidemii w takich trudnych sytuacjach wysłałem ostatnią ratę do tego Banku, w wyznaczonym terminie. Wydawało się ok, ale po jednym dniu dostałem telefon z Banku o zaległości. Okazało się, ze trochę na inne konto wpadło. Czyli to było konto na telefon komórkowy, na który też pobrałem kredyt z tego samego Banku, dlatego taki błąd zrobiłem, ale udało się wyjaśnić sprawę, cały mój błąd. Zresztą takie błędy się każdemu mogą przydarzyć. Poprosiłem pracownika Banku o przeksiegowanie danej ostatniej kwoty za aparat słuchowy. Wydawało się , ze wszystko przebiegnie zgodnie z planem.  I znów na drugi dzień dostaję telefon z Banku o zaległosci za aparat słuchowy. Nie wiem jak tak można postępować wobec takich sytuacji, ale na infoliniach kompletnie mają niekompensowanych pracowników. Za każdym razem przedstawiają mi inne warunku (kwotę do zapłaty, której jeszce nie uregulowałem. A potwierdzenie wpłaty jest.

Zatem czyżby faktycznie tyle czasu trwało przeksiegowanie, niż tradycyjny przelew pieniędzy od razu bezpośrednio na konto? ZA każdym razem co innego słyszę od pracownika Banku.

 

Ponoć miało być tylko przeksięgowanie danej kwoty na moją prośbę, a tu az tyle czasu trzeba czekać, czyli jak zostałem poinformowany to ok. miesiąca. Czyż to nie skandal? Tyle czasu przeksiegowanie trwa? I winę ponosi nie Bank, tylko ich zdaniem klient, za zwykłą pomyłkę w kontach, ale ten sam Bank. Wystarczy przeksiegowanie, a tu takie nękania tym bardziej osoby niepełnosprawnej. Czy to jest dopuszczalne. Z winy Banku, za to że tak długo trwa przeksiegowanie, nękające telefony, już reklamacje pisałem w tej sprawie, że nie odpowiadam za opóźnienia z winy Banku. Wszystko było wpłacone w terminie

Stanley
6 godzin temu, Andrzejno napisał:

Ponoć miało być tylko przeksięgowanie danej kwoty na moją prośbę,

Niestety w bankach na infoliniach często pracują ludzie z ,, łapanki ,, np. studenci etc. Błąd był po Twojej stronie, a tzw. konta techniczne są dla konkretnego kredytu. Jeśli telefon był spłacony, to pytanie czy to konto jeszcze istnieje ? A jeśli telefon nie był spłacony, to wpłata została zaksięgowana na poczet kolejnej raty. Myślę, że zamiast tyle pisać w necie, warto ubrać buty i przejść się do tego banku. Jeśli nie ma w Twoim mieście, to wysłać list polecony z prośbą o przeksięgowanie. Bo z takich niby bzdur może Pan/i narobić sobie bałaganu w BIK-u.

Andrzejno

nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś, bo wydaje mi się, że źle, konto na telefon nadal istnieje, a nic mi nie wiadomo, że muszę się udać do Banku, wystarczy przelew. W BIKu i tak mam przechlapane i tak mam opinię negatywną, z długami nie tylko ja mam, zwłaszcza w tym okresie.

Ja uważam jednak co innego, ze winą jest taki bałagan w Banku, a nie błąd po mojej stronie, to każdemu się może zdarzyć, a infolinia, no, cóż sami niedoświadczeni, ciągle nic nie wiedzą. Są opinię na ich temat, ja tak samo mam opinię na temat Santander Consumer Bank, zresztą nie tylko na ten jeden. Z dala od pożyczek!!!!!!

Do śmierci można to spłacać, wiecznie im będzie za mało i wiecznie obciążony klient

Stanley
2 godziny temu, Andrzejno napisał:

Do śmierci można to spłacać, wiecznie im będzie za mało i wiecznie obciążony klient

Doskonale zrozumiałem. Porównując wpłacasz podwójnie za prąd, zamiast za prąd i gaz. A ten sam właściciel, czyli Spółka Skarbu Państwa. Myślisz, że ich to interesuje ? To nie jest bałagan, tylko Twoja pomyłka i Ty ją musisz wyjaśnić. Jeśli chcesz, bo masz zaksięgowaną wpłatę dodatkową za telefon, a brak za aparat. Najprościej jakbyś miał środki to wpłacić za aparat, a telefon odbić [ dopłacić ] przy kolejnej racie. 

Mam wielu klientów mega zadowolonych z Santander, bo mają niezłą przyznawalność. Co do spłaty do śmierci......czytałeś umowę ?

 

Nie łam się, dasz radę.

Andrzejno

ja znam wielu klientów mega niezadowolonych, są ludzie w różnych sytuacjach, obecny stan bezrobocia, trudności z nabyciem, a ty mi tu nawijasz jakieś dodatkowe wplaty, które już dokonałem, wystarczy poczekać na przeksiegowanie. To nie moja wina, i przestan  wypisywać jakieś niedorzeczy, bo ja wiem, jaka była rozmowa z pracownikami banku przez telefon, a to, że taka infolinią.......

Stanley
2 godziny temu, Andrzejno napisał:

To nie moja wina, i przestan  wypisywać

1. Faktycznie, dokonałeś wpłaty na niewłaściwe konto i to wina Banku. Gratuluje dedukcji.

2. Forum służy do wymiany poglądów, czego widać nie rozumiesz, skoro nakazujesz mi zaprzestania pisania.

Sentinel75
7 godzin temu, Andrzejno napisał:

ja znam wielu klientów mega niezadowolonych, są ludzie w różnych sytuacjach, obecny stan bezrobocia, trudności z nabyciem, a ty mi tu nawijasz jakieś dodatkowe wplaty, które już dokonałem, wystarczy poczekać na przeksiegowanie. To nie moja wina, i przestan  wypisywać jakieś niedorzeczy, bo ja wiem, jaka była rozmowa z pracownikami banku przez telefon, a to, że taka infolinią.......

popełniłeś błąd (zdarza się), porozmawiać z pracownikami infolinii oczywiście można (jaki jest tego rezultat sam widzisz) dlatego preferowaną formą kontaktu z bankiem jest forma pisemna; opisz sytuację, poproś o przeksięgowanie wpłaty + zanieś dokument do swojej placówki lub wyślij pismo na adres banku, będą musieli się do niego pisemnie odnieść, w razie jakiś problemów, sporu nikt nie powie, że "nie rozmawiał, że źle zrozumiał" etc...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.