Pawel198905 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Witam jak w temacie mam pytanie odnośnie księgowania wpłat w Provident, zaciagnalem tydzień temu z żoną małe pożyczki w tej firmie w poniedzialek wysłałem przelewami natychmiastowymi całkowite spłaty obu pożyczek. Przelewy były napewno prawidłowe a obecnie po 3 dobach nadal nie widać tych wpłat po zalogowaniu do konta klienta ciągle jest postęp spłaty 0%. Czy komuś też tak długo księgowania wpłaty? Co z tym zrobić? Do nich jak dzwonię lub pisze to robią reklamacje która jest rozpatrywana do 30 dni a pierwsza rata ma termin za 14 dni więc. Poradzicie co z tym zrobić? Nie chce by mi jedyna chwilowka w życiu popsuła historię BIK tym bardziej że brałem to tylko dla zarobku z ebrokerpartner. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bogdan3311 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Provident ma system księgowania tak jakby księgowa raz w tygodniu przychodziła. Zaczekaj jeszcze, jeśli rachunek się zgadza to wpłata wskoczy z datą kiedy wplaciles 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pawel198905 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 czyli rozumiem że zdarza się że na księgowanie czeka się tydzień? maksymalnie? czy zdarza się jeszcze dłużej? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bogdan3311 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Mi tak ksiegowali o ile pamięć mnie nie myli, bo miałem nieprzyjemność być ich klientem do 5 dni. Zacofana firma. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pawel198905 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 No z żadną inną firmą takiego problemu chyba nie ma 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bogdan3311 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Nawet sprawdziłem na mailu. Wiadomość od Provident 27.03.17, że dziękują za wpłatę która właśnie odnotowali z dnia 23.03.17 Jest jeszcze parę firm, które działają w taki sposób. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pawel198905 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Ok dzięki trochę mnie to uspokoiło ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pawel198905 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Czy ktoś jeszcze miał taki przypadek długiego oczekiwania na zaksięgowanie? bo mija kolejny dzień a wpłaty nadal nie są zaksięgowane i co mogę zrobić w przypadku gdy wpłata nie zostanie zaksięgowana jeszcze przez kilka dni? reklamacja jak już pisałem została złożona ale zanim rozpatrzą to termin płatności minie... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Aenka111 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Ja mam Provident z oblsuga domowa ale dogadalam się z moim doradca że robię przelewy. I stąd wiem że mają księgowanie raz w tygodniu bo mi tak mówił i zawsze w środę dostaje od niego potwierdzenie że rata jest 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pawel198905 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 masakra co to za firma co księguje wpłaty raz w tygodniu oby u mnie również tak było 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Olka1980 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Pytałam o to księgowanie moja doradcę i Pani powiedziała dokładnie to samo. Jest 1 dzień w tyg kiedy księgują wpłaty. Była mowa o środku tygodnia środa lub czwartek. ------------------------------- dodano 3 minuty później ------------------------------- Natomiast A propos przelewów to moja doradca mówiła mi że po okresie pandemii kiedy nie było wizyt domowych, mają straszny bałagan w przelewach. Ja np wpłacałam nie na to konto na które powinnam bo pożyczka była zawieszona. Złożyłam wniosek o przeksięgiwanie w kwietniu. Do tej pory nie dostałam odpowiedzi i pieniądze nie zostały przeksięgowane. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pawel198905 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 to po co podają że księgują do 2 dni roboczych... wprowadzają klientów w błąd i narażają na niepotrzebny stres mam nadzieje że nic w biku mi nie narobią bo niedługo chcę się starać o kredyt hipoteczny... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pawel198905 Opublikowano 1 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Nadal brak księgowania minęło ponad tydzień. Wysłałem zawiadomienie do UOKiK. Czy ktoś mi powie czy jak np sprawa się rozwiąże np 2 tygodnie po terminie spłaty to nic o tym w BIK nie będę miał? Jak się uchronić żeby z automatu mi monitów nie wysyłali skoro wina leży po ich stronie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.