Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ugoda-pko-bp' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Pomoc w zakresie kredytów hipotecznych
    • Kredyty mieszkaniowe
    • Bezpieczny Kredyt 2%
    • Hipoteczne kredyty konsolidacyjne i refinansowe
    • Kredyty hipoteczne
  • Pomoc w zakresie pozostałych kredytów bankowych
    • Kredyty gotówkowe
    • Kredyty konsolidacyjne bez hipoteki
    • Kredyty samochodowe
    • Karty kredytowe
  • Pomoc w zakresie pożyczek pozabankowych
    • Chwilówki
    • Pożyczki prywatne
  • Pomoc zadłużonym
    • Dla zadłużonych
    • Komornik, windykacja
    • BIK i BIG
  • Pomoc w zakresie produktów kredytowych dla firm
    • Kredyty dla firm
    • Leasing
    • Faktoring
  • Pomoc w zakresie pozostałych produktów finansowych
    • Konta bankowe
    • Forum inwestycyjne
    • Ubezpieczenia
  • Ogólna pomoc kredytowa
    • Forum prawne
    • Dyskusje Ogólne
  • Inne
    • Kredyty - reklama i ogłoszenia
    • Hydepark
    • Administrator

Blogi

  • Meritum's Blog
  • lukaszb's Blog
  • Ekspert_Kredytowy's Blog
  • Włodek 13's Blog
  • Maciek86's Blog
  • PFCG_Bydgoszcz's Blog
  • piotr m's Blog
  • kozerus's Blog
  • tezariusz's Blog
  • KFP_Bartek's Blog
  • antywindyka1's Blog
  • Bożena Myszczyszyn - kredyty hipoteczne
  • Finish's Blog
  • nie lubiani
  • Pierwsze kroki
  • swiety's Blog

Kategorie

  • Koszty okołokredytowe
  • Kredyt w euro
  • Okres kredytowania
  • Oprocentowanie
  • Opłaty i prowizje
  • Porównanie
  • Potrzebne dokumenty
  • Refinansowanie
  • Kredyt krok po kroku
  • Ubezpieczenia
  • Wcześniejsza spłata
  • Zabezpieczenie kredytu
  • Zakup nieruchomości
  • Kredyt we frankach
  • Zawieszenie spłaty
  • Zdolność kredytowa
  • Ranking
  • Rekomendacje KNF
  • Kredyt z dopłatami
  • Hipoteka
  • Mieszkanie dla Młodych
  • Kalkulatory
  • BIK

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Znaleziono 4 wyniki

  1. Dzien dobry, dostalem od PKO BP pismo o tym, ze dla mojej umowy "bank dysponuje prawomocnym tytulem wykonawczym. Tym samym w najblizszych dniach sprawa moze zostac skierowana do komornika sadowego w celu wyegzekowania calej naleznosci wraz z naleznymi kosztami i odsetkami na drodze postepowania egzekucyjnego. W celu unikniecia m.in. dalszych, znacznych kosztow egzekucyjnych, ktorymi moze pan zostac obciazony, bank sklada ostateczna propozycje uregulowania zadluzenia na drodze polubownej. W przypadku dokonania wplaty w wysokosci 60 pln oraz zlozenia wniosku o restrukturyzacje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2020-09-24 (to najblizszy czwartek), bank wstrzyma sie ze skierowaniem sprawy do komornika. Wysokosc zadluzenia na dzien 2020-09-14 wynosi 526,85 pln." Teraz troche o mojej sytuacji. Przez ostatnie kilka miesiecy pozostawalem bez zatrudnienia, natomiast wlasnie udalo mi sie dostac prace, ktora zaczynam w nastepnym tygodniu. Mam jeszcze do splaty kilka chwilowek i chcialbym to teraz zaczac wkoncu ogarniac, natomiast jako ze tylko pko ma decyzje z epu wydaje mi sie, ze tylko na tym powinienem sie teraz skupic. Mam obecnie przy sobie praktycznie 0 zl i nie mam za bardzo nikogo od kogo moglbym pozyczyc jakiekolwiek pieniadze. I tu moje pierwszy pytanie, czy moglbym poprosic pko o przesuniecie terminu, w ktorym mam wplacic te 60 zl, np na 10.10 kiedy dostane pierwsza wyplate? Jesli nie mam na co liczyc no to bede musial w jakis sposob poruszyc niebo i ziemie i zdobyc te 60 zl do czwartku. Kolejna sprawa, ze pierwsza wyplata po przepracowaniu zaledwie paru dni wrzesnia to tez beda jakies grosze. Czy moglibyscie mi cos doradzic? Bardzo sie boje, ze nastepny tydzien skonczy sie spotkaniem z komornikiem. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz!
  2. witam jest nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym w Sadzie Rejonowym. Chciałabym starać sie żeby rozłożyli mi to na raty. Jak to zrobic ? Czekac na wyrok i dogadac sie z wierzycielem czy pisać sprzeciw i ewentualnie jakis wniosek do sadu o rozłożenie tego na raty?
  3. Mariolaaa

    Otrzymałam ugodę kredytu z PKO BP.

    Witajcie. Czy ktos moze mi podpowiedziec w temacie jak ponizej : Pko bp przyslalo mi propozycje ugody w sprawie mojego wypowiedzianego kredytu w pln. Zaproponowali trzy warianty. Jednym z nich jest wskazana kwota do zapłaty 3 tys pln oraz rata min 2000 pln oraz podali oprocentowanie stałe 6.25 p.p. załączyli wypełniony wniosek z tymi propozycjami oraz z moimi danymi i rubrykami do wpisania kwoty dochodu. Kwoty zobowiązań oraz ilości osób w gospodarstwie domowym .pytanie; czy po podaniu tych danych i wyrażeniu zgody na tą propozycje ( ona mi odpowiada) bank będzie weryfikował mój bik i moje dochody prosząc o zaświadczenia o zatrudnieniu ? Pozdrawiam
  4. Witam, miałam dość poważne problemy finansowe, które wynikły z utraty pracy w najgorszym momencie pandemii - miałam kłopot ze znalezieniem nowej. W międzyczasie bank PKO BP wypowiedział mi umowę kredytu na 50 tysięcy złotych. Zgodnie z rozmowami z pracownikami infolinii banku, złożyłam wniosek o restrukturyzację (zmniejszenie rat kredytu i wydłużenie okresu kredytowania). Wraz z pozytywną odpowiedzią banku przyszła do mnie ugoda. Miałam czas na zapoznanie się z nią, podpisanie i załatwienie całości formalności. Był to mój pierwszy tego typu dokument i nie wiedziałam jak się z nim obejść, więc, żeby wszystko poszło jak należy niejednokrotnie dzwoniłam na infolinię z pytaniem jak należy to rozegrać. Dzwoniąc ciągle słyszałam jedną wersję: idę do banku, podpisuję ugodę, obie kopie są wysyłane skanem i pocztą tradycyjną do banku, ja czekam na zwrotkę podpisanej przez bank ugody i wtedy idę z nią do notariusza w celu podpisania dobrowolnego poddania się egzekucji w formie aktu notarialnego, po czym odsyłam akt do banku. Należę do osób, które wolą się upewnić zanim coś zrobią, więc dzwoniłam na infolinię w ciągu kilku dni kilkukrotnie i ciągle słyszałam tą wersję. Ugodę miałam podpisać do 07.10, z tym, że w międzyczasie zachorowałam i te terminy mi się pokryły. W czasie choroby, zadzwoniłam do banku z pytaniem czy jest możliwość przesunięcia terminu o kilka dni - Pani połączyła się z analitykiem i po powrocie do połączenia ze mną, dowiedziałam się, że mam czas do 12.10. Ugodę w banku udało mi się podpisać 07.10 i tego też dnia wszystkie kopie dokumentów poszły skanem i pocztą do banku. Pani pracująca w banku sama nie wiedziała co za dokumenty ma przed sobą i wprowadziła mnie w błąd, ponieważ zabrała wszystkie kopie i w chwili obecnej nie mam żadnej. Dodatkowo zapytałam czy nie może zadzwonić do działu restrukturyzacji jeżeli nie radzi sobie z dokumentami, na co odparła, że nie mają możliwości połączenia się z tym działem, co później jak się okazało było nieprawdą. Po złożeniu dokumentów dzwoniłam do działu restrukturyzacji kilkukrotnie z pytaniem czy skany do nich wpłynęły i upewniałam się czy wszystko zrobiłam zgodnie z procedurą. Kilka razy dowiadywałam się, że jeszcze nie i mam dzwonić następnego dnia i następnego i tak mijały kolejne dni. 18 października dowiedziałam się, że skany wpłynęły 15.10, po czym zapytałam Pani/Pana (już nie pamiętam tylu ich było) z infolinii kiedy dostanę z powrotem dokumenty w formie papierowej abym mogła pójść do notariusza. Dowiedziałam się, że: -termin na załatwienie mojej sprawy minął w związku z czym mam ponownie złożyć wniosek o restrukturyzację i uiścić wpłatę uwierzytelniającą (Pani na infolinii powiedziała, że miałam złożyć dokumenty do 12.10 i ten termin został przeze mnie spełniony, że skan będzie podstawą. Dobrze wiedziała, że nie miałam aktu notarialnego, bo o tym również rozmawiałyśmy) -bank nie wysyła dokumentów do notariusza - ja to robię osobiście (w rozmowie z pracownikiem infolinii restrukturyzacyjnej Pani czytała przy mnie dokument mojej ugody i wyraźnie zaznaczyła trzykrotnie, że to bank wysyła dokumenty do notariusza) -pracownicy banku mają taką samą możliwość zadzwonienia na infolinię restrukturyzacji jak ja (czemu w zupełności zaprzeczyła pracownica banku przyjmująca moje dokumenty) -jedna kopia umowy ugody powinna była zostać u mnie (pani w banku stwierdziła, że komplet to wszystkie dokumenty, więc zabrała wszystko - zdałam się na osobę, która w bankowości siedzi od kilku ładnych lat, myślałam, że wie co robi). Gdy dostałam ugodę pocztą byłam u kilku radców prawnych z pytaniem czy wszystko z nią w porządku, czy nie ma żadnego błędu oraz czego mogę się spodziewać po podpisaniu jej, sama nie jestem obeznana w temacie. Trochę czasu mi to zajęło, w międzyczasie zachorowałam, później zostałam wprowadzona w błąd przez pracowników infolinii restrukturyzacyjnej i czas zleciał. Ile nerwów na tym straciłam wiem tylko ja sama, ale przez całą tą sytuację czuję się poszkodowana, bo dopóki mieściłam się w terminie słyszałam jedną wersję przebiegu sprawy, a po ostatnim telefonie z pytaniem o to czy skany wpłynęły dowiedziałam się, że procedury mocno odbiegają od tego czego dowiedziałam się wcześniej i teraz pracownicy trzymają się tej. Mam w telefonie opcję nagrywania rozmów, o czym też poinformowałam Panią na infolinii podczas ostatniej rozmowy, więc miałam możliwość odsłuchania wszystkich rozmów, bo szczerze już zgłupiałam czy to ja źle zrozumiałam czy zostałam wprowadzona w błąd celowo. W związku z tym mam kilka pytań: - czy na moje żądanie pracownik banku może mi wydać skany dokumentów, które poszły do banku? - co zrobić, jeżeli bank w tym momencie wymaga ode mnie złożenia ponownych dokumentów restrukturyzacyjnych i wpłacenia kolejnej wpłaty uwierzytelniającej, na którą środków teraz nie mam? Nie mam możliwości pożyczenia nawet od kogokolwiek - co w sytuacji jeżeli tym razem dostanę negatywną odpowiedź na wniosek? - czy mogę się ubiegać w jakiś sposób o przywrócenie mi terminu tej ugody uzasadniając to wprowadzeniem w błąd przez pracowników infolinii oraz pracownicy banku? w jaki sposób to zrobić? - jak wyciągnąć konsekwencje względem niekompetencji pracowników? W rozmowie z pracownikami infolinii odniosłam wrażenie jakby wcale się tym nie przejęli i nawet była im na rękę cała sytuacja. Mam nadzieję, że nie wyraziłam się zbyt chaotycznie, proszę o pomoc, bo sytuacja spędza mi sen z powiek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...