Jump to content
Diabliczkaa3

Windykacja Kuki - jak to u nich wygląda?

Recommended Posts

Diabliczkaa3

Jak to wygląda u nich, jestem 20 dni po terminie ;) 2600 zł do spłaty....

vayamos

Też mnie to ciekawi, mam 2500, jeszcze darmowa, nieprzeterminowana...

Diabliczkaa3

Hm...do mnie narazie dzwonią i dzwonią....ale nie odbieram, wpłacam ile mogę ;) Ale będę dzwonić o raty, bo odpisali, że raty tylko telefonicznie, każdy klient indywidualnie;)

vayamos

Daj znać jak poszło z ratami :)

 

EDIT: Sprawdziłem BIK, ta pożyczka jest wpisana (Ducatos) i lepiej się z nią nie spóźnić.

26grisza

Mi przysłali SMS że jutro zostanę wpisany do baz.

Agata0326

Mi piszą tylko smsy, że mam się z nimi skontaktować w sprawie o nr. Ale za co, kto jak, to nic nie wiem. I tak już od kilku tygodni.

26grisza

ile macie po terminie?

Kadz

cześć,

 

zwlekam u kuki ze spłatą pożyczki na kwotę 1700 zł niespełna półtora miesiąca. W piątek dostałem mejla z informacją, że moja sprawa zostaje przekazana zewnętrznej firmie windykacyjnej ze względu na brak współpracy z mojej strony - ok. Tymczasem dziś rano kolejny mejl, tym razem z informacją, że moja sprawa została przekazana do działu prawnego w celu sporządzenia pozwu sądowego. Czy kuki gra na moich emocjach, czy faktycznie na dniach mogę się spodziewać pozwu(?) sądowego? (Pozew przeciwko Panu zostanie złożony w VI Wydział Cywilny Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie.) Skontaktowałem się chwilę temu z infolinią i pani na pytanie o dziwną koincydencję czasową obu mejli zaczęła się jakoś miotać i nie potrafiła wytłumaczyć jak w ciągu 1 dnia roboczego z windykacji terenowej przerzucono mnie do piekła pozwu sądowego. Koniec końców dostałem dwa dni na spłatę połowy zadłużenia, aby zatrzymać sporządzanie powyższego pozwu, co i tak stanowi dla mnie nie lada wyzwanie.

 

dzięki za wszelakie rozwianie wątpliwości.

vayamos

Kadz piszesz o windykacji zewnętrznej ogółem czy konkretnie terenowej?

Kadz

tak wyglądał piątkowy mejl:

 

"Informujemy, że w związku z brakiem uregulowania pożyczki w kwocie 1.675,86 zł Pana zadłużenie zostało zakwalifikowane do portfela długów, które zostaną przekazane do windykacji zewnętrznej.

 

 

Proszę się spodziewać bezpośredniego kontaktu ze strony wyspecjalizowanej firmy windykacyjnej."

 

a dziś dostałem:

 

"W dalszym ciągu nie zostało uregulowane zadłużenie z tytułu pożyczki numer 591408001. Na dzień dzisiejszy kwot do zwrotu wynosi 1.677,59 zł i z każdym dniem jest powiększana o maksymalne odsetki za opóźnienie!

 

 

Z uwagi na brak chęci polubownego załatwienia sprawy z Pana strony, niniejszym informujemy o przekazaniu sprawy do Działu Prawnego Kuki.pl w celu sporządzenia pozwu sądowego.

 

 

Pozew przeciwko Panu zostanie złożony w VI Wydział Cywilny Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie."

Diabliczkaa3

Ja wczoraj od nich dostałam smsa:

Za kilka dni bezposrednio skontaktuje sie z Toba zewnetrzna firma windykacyjna. Prosimy o aktualizacje adresu zamieszkania

Jestem 45 dni po terminie, z 3200 na dzień dzisiejszy zostało mi 1100 ;) Nie wystraszą mnie ;)

asa1
Daj znać jak poszło z ratami :)

 

EDIT: Sprawdziłem BIK, ta pożyczka jest wpisana (Ducatos) i lepiej się z nią nie spóźnić.

Co to oznacza ?

vayamos

To oznacza, że pozyczka widnieje w BIK tak jak kredyty bankowe i każde spóźnienie będzie odnotowane w BIK. Wpisującym jest firma Ducatos.

mariuszd31

jak dla mnie to Yeti moze wpisywac gdzie chce

na K2 tez:P

a powaznie jak sie nam d..a pali ze sad grozi, komornik

to jakie znaczenie ma jakis wpis w jakims spisie

vayamos

Nie każdemu się aż tak pali, niektórzy mogą się starać o kredyt na spłatę chwilówek i dla takich osób jest to przydatna informacja.

Kadi25

Udało się komuś dogadać z nimi co do rat?

26grisza

Mam pożyczkę w Kuki chyba ze 100 dni po terminie ,wchodzę na profil żeby zobaczyć ile do spłaty a tam w zakładce moje pożyczki wyskakuje mi że limit dostępny 950zł na 30 dni, żadnej informacji o zaległej pożyczce? Co to może znaczyć?

Kadi25

A dostajesz emaile i telefony że masz zaległość ja raz miałam wzięłam 600 wpłaciłam 300 później znów wzięłam 700 nie doliczyli mi tego splacilam tylko 300 a po 42 dniach dostałam SMS że mam do spłaty 700zl pod windykacja już.

26grisza

Telefonów nie odbieram to nie wie wiem czy dzwonią a maili też jakoś nie dostaje i wogóle nie wiem co się dzieje?

Kadi25

I tak upomna się o swoje więc chcesz to zadzwoń i zapytaj jeżeli masz środki na spłatę jeżeli nie to może lepiej zaczekać? Powini list wysłać o zaległości. Poczytaj umowę na email wysyłaja i na profilu klienta powinna być. Daj znać co i jak mam podobna sytuację 1100 do oddania jeszcze przed terminem chciał raty nie było opcji bo miałam refinansowanie teraz niby miało być ze mogę porozumieć się i rozłożyć na raty zobaczymy.

Kadi25

Składałam wniosek o raty przed terminem dostałam taka wiadomość

Witamy,

 

w celu uzyskania szczegółowych informacji i propozycji porozumienia się w spłacie zadłużenia, proszę o kontakt telefoniczny z Działem Windykacji pod numerem telefonu 22 349 94 12

 

Pozdrawiamy

 

Po przykrych doświadczeniach z Lendonem aż boję się zadzwonić....

Guest monkej
Składałam wniosek o raty przed terminem dostałam taka wiadomość

Witamy,

 

w celu uzyskania szczegółowych informacji i propozycji porozumienia się w spłacie zadłużenia, proszę o kontakt telefoniczny z Działem Windykacji pod numerem telefonu 22 349 94 12

 

Pozdrawiamy

 

Po przykrych doświadczeniach z Lendonem aż boję się zadzwonić....

 

Moim zdaniem w przypadku ugody i starania się*o raty lepiej mieć jakieś*poparcie w wiadomościach e-mail. Ja bym nalegał na kontakt elektroniczny, no, chyba że zgadzają*się na nagrywanie takiej rozmowy. :)

Kadi25
Moim zdaniem w przypadku ugody i starania się*o raty lepiej mieć jakieś*poparcie w wiadomościach e-mail. Ja bym nalegał na kontakt elektroniczny, no, chyba że zgadzają*się na nagrywanie takiej rozmowy. :)

 

A muszą wiedzieć o nagrywaniu? :p

Guest monkej
A muszą wiedzieć o nagrywaniu? :p

 

Z tego co się orientuje to nie, nie muszą o tym wiedzieć, ale lepiej aby ktoś z doświadczeniem prawnym wypowiedział się w tym temacie. ;)

Kadi25

No coz jutro dam znać co tam mi powiedzą mam nadzieję że się uda

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Similar Content

    • mery291
      By mery291
      Witam, w jaki sposób mogę skutecznie pozyskać od Kuki umowy moich pożyczek? Na maila nie reagują tzn napisali ze nie prześlą. Napisali tylko że wysłali wcześniej mailem niestety prawdopodobnie usunęłam. 
    • NHK
      By NHK
      Witam, a więc mam mały problem ponieważ trochę mnie poniosło z chwilówkami a więc nie mam żadnych zaległości ale terminy spłaty do 10.08 mam takie :
      Vivus - 2892
      Kuki - 1150
      Wandoo - 700
       
      Jestem w stanie na to przeznaczyć ok 1500 zł co miesiąc więc jak z tego wyjść beż żadnych problemów ? W wandoo i kuki mam możliwość refinansowania.
    • izaprzyjacl
      By izaprzyjacl
      Dzień dobry proszę o radę wzięłam pożyczkę na 30 dni w tzw chwilowce FINBO i Kuki zawsze splacalam na czas przy wzięciu kolejnej utracilam częściowo dochody przez pandemie nie byłam w stanie wpłacić jednorazowo wymaganej kwoty.  Na stronie danej chwilówki była możliwość wykupienia u nich tak zwanego raportu technicznego który dawał możliwość przesunięcia terminu wpłaty o 30 dni koszt takiego raportu był bardzo wysoki przy wymaganej kwocie 3200 był 530zl. Oczywiście nie pomniejszajac wymaganej kwoty. Stałam w martwym polu takich przedłużeń było 4 razy.  Chciałam zapytać czy to zgodne z prawem czy to możliwe żeby były aż tak założone koszta nadmieniam że pieniądze zawsze szły na ten sam rachunek.  Proszę mi pomóc czy mogę z tym coś zrobić. 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.