Jump to content
Joachim22

Maile w sądzie z Vivus.

Recommended Posts

Joachim22

Witam!

 

Czy skoro firmy pożyczkowe mogą wykorzystać maile przeciwko nam to my także możemy je wykorzystać przeciwko nim? Kilka razy na pożyczce z vivusa pytałem po kilku dniach o ile zmniejszą się koszty w przypadku wcześniejszej spłaty- za każdym razem byłem informowany wbrew przepisom że koszty zmniejszą się raptem o 10 czy tam 20 groszy. Czy takie wprowadzenie w błąd można wykorzystać przy obronie? @lukaszb

lukaszb
10 minut temu, Joachim22 napisał:

Witam!

 

Czy skoro firmy pożyczkowe mogą wykorzystać maile przeciwko nam to my także możemy je wykorzystać przeciwko nim? Kilka razy na pożyczce z vivusa pytałem po kilku dniach o ile zmniejszą się koszty w przypadku wcześniejszej spłaty- za każdym razem byłem informowany wbrew przepisom że koszty zmniejszą się raptem o 10 czy tam 20 groszy. Czy takie wprowadzenie w błąd można wykorzystać przy obronie? @lukaszb

Możesz się bronić wszystkimi możliwymi zarzutami. Dowód z maila to też dowód 😉

Joachim22

Czyli takie wprowadzenie w błąd można wykorzystać przy ewentualnej obronie? Bo zastanawiam się czy spłacać czy czekać na sąd.

prowizjavivus.jpg

lukaszb
12 minut temu, Joachim22 napisał:

Czyli takie wprowadzenie w błąd można wykorzystać przy ewentualnej obronie? Bo zastanawiam się czy spłacać czy czekać na sąd.

Wszystko zależy od tego jak na to spojrzy sąd. Moim zdaniem Twoja argumentacja jest mocno wątpliwa. Nie spłaciłem bo mnie wprowadzono w błąd. To sąd może powiedzieć to trzeba było spłacić i dochodzić od Vivusa roszczeń. Już pomijam kwestię uznania roszczeń przynajmniej do wysokości kapitału. Moim zdaniem to się kupy nie trzyma.

Joachim22

Argumentacja jest dobra bo wiele razy straciłem dużo pieniędzy kiedy mogłem spłacić wcześniej a mnie wprowadzano w błąd, ale rozumiem jak sądy działają więc zapewne spłacę i zacznę dochodzić roszczeń za przedłużenia. Dziękuję za pomoc.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Similar Content

    • andy89
      By andy89
      Dokonałem spłaty zadłużenia w Vivus w ramach konsolidacji. Inna chwilówka została zamknięta od razu. Jeśli chodzi o Vivus to cały czas jest. Najprawdopodobniej opóźnienie wynika z tego, że w tytule przelewu bank nie wpisał nr pożyczki. Z tego mi się udało dowiedzieć na pewno w tytule przelewu było moje imię i nazwisko. Wysłałem do Vivus maila z taką informacją. Czy oni to w końcu rozliczą czy będzie jakieś potwierdzenie z banku? Jeśli chodzi o bank to jako, że takie potwierdzenie jest czynnością niestandardową to jego koszt wynosi 50 zł. W ostateczności mogę zapłacić ale oczywiście chciałbym uniknąć takiej konieczności. Skoro przelew poszedł to czy VIVUS w końcu będzie w stanie ustalić, że to przelew na spłatę mojej pożyczki mimo braku jej nr w tytule przelewu? 
    • macias45
      By macias45
      WITAM MAM PROBLEM OTÓŻ MA WZIETE 2 pozyczki u vivusa to 1200 zl juz 6 dni po terminie splaty i wykorzystane przedłużenie, a u Kukiego 2700 z czego 700 wpłaciłem w dzień spłaty czyli zostaje 2000.MAM DO NICH DZWONIĆ MYSLICIE ZE JEST SZAANSA JAKAS ZEBY POMOGLI?ALBO ROZŁOZYLI NA RATY ? KIEDY PRZYCHODZĄ PIERWSZE LISTY I JAKIE TO LISTY ZE KAZDY MOZE ODEBRAC CZY TYLKO JA??? POMOCY 
    • Yuntall
      By Yuntall
      Witam.
      Próbowałem skontaktować się z firmą vivus z adresu email innego, niż podany przy rejestracji.
      Dostałem od nich odpowiedź:
      Drogi Kliencie,

      dziękuję za kontakt. Informuję, że wiadomość została przesłana z adresu mailowego, który nie został u nas zarejestrowany. W związku z powyższym, w celu realizacji dyspozycji proszę o ponowne przesłanie wiadomości z adresu mailowego, który jest podany na profilu klienta bądź proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 660 600 700, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00- 22:00 oraz w soboty i w niedzielę, w godzinach 08:00-20:00.

      Jeśli adres mailowy uległ zmianie to można go zmienić poprzez kontakt telefoniczny z naszą infolinią lub realizując przelew 0,01 zł z Pana rachunku bankowego.
       
      Czy mogą prowadzić takie procedury, jeśli w danych kontaktowych podałem swoje dane personalne:?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.