Skocz do zawartości
Mod

Getin Bank - Kredyt Konsolidacyjny - Opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Mod

PYTANIA i OPINIE: Kredyt konsolidacyjny Getin Bank

 

getinbank.gif

 

Waluty: PLN

Wysokość: do 60% wartości nieruchomości.

Maks. okres kredytowania: do 20 lat.

Atuty oferty: Honorowanie wszystkich regularnie uzyskiwanych dochodów, także z działalności gospodarczej, umów zlecenia i o dzieło, kontraktów menadżerskich, uzyskiwanych za granicą i innych. Szansa na kredyt dla tych, którzy mają złą historię kredytową np. przez opóźnienia w BIK. Możliwość zabezpieczenia kredytu nawet na kilku nieruchomościach, także należacych do osób trzecich, oraz na lokalach użytkowych w budynkach mieszkalno-użytkowych. Bank również zabezpiecza się jako drugi na tej samej hipotece.

 

Zobacz szczegóły oferty:

Kontakt z doradcą
Zobacz szczegóły

 

 

Czy warto skonsolidować swoje kredyty w Getin Banku? Opisz swoje doświadczenia kredytowe z tym bankiem i wyraź swoją opinie.

Zadaj pytanie odnośnie oferty kredytu konsolidacyjnego w Getin Banku.

Linki
Agnes27

a do jakiej krotności dochodu i jak dokumentuje sie aktualne zadluznie?

finansowo
a do jakiej krotności dochodu i jak dokumentuje sie aktualne zadluznie?

Zadluzenie mozna dokumentowac na kilka sposobów:

-zaswiadczenie z zbanku o wysokosci zadluzenia

-harmonogram. ktory jest czescia umowy kredytowej

-oswiadczenie klienta

-wyciag z konta osobistego (co do debetu w koncie)

-ostatni wyciag (kredyt odnawialny, karta kredytowa.

Odnosnie krotnosci-nie ma czegos takiego.Zdolnosc klienta zalezy od:

-wartosci nieruchomosci

-wysokosci kredytu

-rodzaju nieruchomosci

-liczby osob w rodzinie

-rodzaju kredytu

-opcji ubezpieczenia

-tego czy ubezpieczenie nieruchomosci klient zalatwia we wlasnym zakresie, czy zajmuje sie tym bank

-szybkosci z jaka jest wpisana hipoteka

-okresu kredytowania

-kategorii-Polac czy cudzoziemiec

semen106

Bardzo szybko i sprawnie. Dostałem odomowe w ING z powodu zbyt dużej skłonnośći do zadłużania się, jak mi powiedziano. W BGŻ bo 150 zł w BIK wisiało dwa miesiące ponieważ LUKAS nie raczył zaktualizować wcześniejszej spłaty całości kredytu. A w GETIN BANKU, w trzy dni decyzja. I przestrzegam wszystkich, jeżeli szukacie konsolidacji tak jak ja na 150 000, a nie macie nieruchomości na 400 000 to paździerzowe banki jak PEKAO

Gość

Witam! Ile wyniosłaby rata na kredyt 35.000 zł na 60 miesięcy? Konsolidacja dotyczy 2 kredytów na kw. 25 tys.Pozdrawiam ,Ryszard

Gość

Jest to elastyczny bank. W swojej ofercie posiada dużo produktów, które są w zasadzie dopasowane do potrzeb klienta.

Np, konsolidacja pod hipotekę. Dla klientów, którzy maja zaległości w spłacie innych kredytów do 90 dni. Oczywiscie racjonalne wytłumaczenie tych opożnień:-)

Ale polecam, przechodzą głównie ciężkie tematy, co bardzo cieszy.

romek

A czy przypadkiem nie ma on max kwoty tylko 50 tys.

Marian80

Minimalna kwota pod hipotekę to 50000 tys zł.

megi2124

Witam!

Złożyłam wniosek w getinbanku o kredyt konsolidacyjny pod hipotekę. Najpierw zgubili dokumenty,potem jak już znaleźli dwie pierwsze decyzje kontrolne przeszły w ciągu tygodnia a w końcu odmówili za uzasadnienie podając zbyt dużą ilość zapytań do BIK i zbyt dużą ilość kredytów.Cała procedura trwała o zgrozo ponad 3 m-ce. Pytam - to po co ja chciałam taki kredyt? Po to żeby nie mieć ich kilku,tylko jeden!!!

bosiaty11

Nie wiem czy to taki lux bank . Ja mam u nich dwie pożyczki, a ponieważ trochę dopadł mnie rak kieszeni , więc zwróciłam się do nich z prośbą o połączenie tych dwóch pożyczek w jedną i wydłużenie okresu spłaty. Zwracałam się 4 razy i niestety do dzisiaj mam odpowiedź na NIE !!!!!! To w jaki sposób mozna skonsolidować cos innego ?????????????/ Moze ktoś odpowie ?????

Gość kaja466

Hej powiedzcie mi co sądzicie o kredycie konsolidacyjnym pod hipotekę w getin banku jak długo trwa załatwianie kredytu jak jest potem z mieszkaniem po spłacie kredytu ? nie orientuje się w tych sprawach albo jaki jeszcze inny bank jest dobry jestem w biku ale opóźnienia nie przekraczają 90 dni, ing jest bardzo restrykcyjny do bik więc odpada pomóżcie

PlanFinance.pl

Idź do Eurobanku.

aneczka1980

Mam pytanie bo będę się starała z rodzicami o konsolidacje pod hipoteke w getin ale jak dla mnie ma jedną wade przez pierwsze 5 lat prowizja za wcześniejszą spłatę.

 

Jest może jakiś inny bank który bierze pod uwagę wiek najmłodszego kredytobiorcy i nie płaci się prowizji za wcześniejszą spłatę

DoradcaFinansowyWawa

są banki które wiek biorą młodszego kredytobiorcy ale muszą być spełnione pewne warunki.

opisz całą sytuację jak to wygląda tj wiek, dochody poszczególnych osób, kwota konsolidacji wartość nieruchomości, i region

w przypadku wcześniejszej spłaty w Getin - trzeba napisać prośbę o odstępstwo, przeważnie się zgadzają.

aneczka1980
są banki które wiek biorą młodszego kredytobiorcy ale muszą być spełnione pewne warunki.

opisz całą sytuację jak to wygląda tj wiek, dochody poszczególnych osób, kwota konsolidacji wartość nieruchomości, i region

w przypadku wcześniejszej spłaty w Getin - trzeba napisać prośbę o odstępstwo, przeważnie się zgadzają.

 

 

tata 64lata renta ok.1090 netto mama 57lat emerytura ok1700 netto oraz umowa zlecenie 460 netto ja 30 lat umowa o prace ok 3200 netto (panna, roczne dziecko na utrzymaniu brak alimentów-nie formalny zwiazek) kwota kredytu to 350'000,- w tym ok 280'000 spłata kredytów reszta to gotówka jeśli chodzi o nieruchomość to nie wiem jaka wartosc ale jest to dom w Warszawie (powierzchnia użytkowa ok 100m)

DoradcaFinansowyWawa

w tym przypadku myślę że Getin byłby ok ale należałoby złożyć wniosek w AliorBanku,

w Getinie nie daj się naciągnąć na ubezpieczenia i napisz prośbę o odstępstwo dot wcześniejszej spłaty,

a najlepiej daj tą sprawę doradcy kredytowemu bedzie Ci łatwiej niż samemu chodzić po bankach,

Włodek 13

Nie będę tu oceniał banku.Ograniczę się do jednego: KICHA!...Bank jak inne z tym ze może lekko łagodnie nieco traktujący tych co maja nieliczne zadłużenia i opóźnienie ale w miękkiej windykacji ...Wniosek na otrzymanie kredytu ze zwichnięciem spłaty więcej niż 30 dni trafią i kosza .Z tym ze bank powiadomi nas po jakimś czasie w którym to my oczekując z nadzieja na akceptacje zazwyczaj się zadłużamy na konto spłaty.No i to 60% wartości hipoteki!...Są oferty na 80!!.

Polecam w tej kwestii jednak doświadczonego doradce...DORADCE a nie sprzedawce kredytów .

Mam kogo takiego ....żaden to cudotwórca za to osobnik posiadąjący zarówno wiedzę jak i nabiał w portkach.A tylko taki może wam pomóc.

DoradcaFinansowyWawa

do 60% mówisz...? do nawet do 50% dadzą...

nie o LTV tu chodzi ani score a o wiek i zdolność,

ps. Getin nieciekawe ma opinie ale jeżeli niema innej opcji....

Włodek 13

Jak się ma twarde dochody i hipotekę ... to przy wieku do 62 lat orientacyjnie można wyciągnać kredyt na 12 a nawet do 18 lat.....Jeszcze raz powtarzam...jeżeli mamy minus na zdolności i haczyk na bik-u to jedynie doradca i to taki który załatwia kredyt u dyrektora oddziału czy departamentu kredytów a nie w okienku dla klientów z ulicy.

aneczka1980

Ja właśnie znalazłam sobie doradce co to pomoże nam załatwić kredyt jak już będę po dam znak i jak będzie ok to jak ktoś będzie chciał to podam namiary na priv do tego doradcy a narazie sama muszę się przekonać czy da radę coś załatwić

aneczka1980

Właśnie złożylismy z rodzicami dokumenty do doradcy i ma w naszym imieniu załatwiać kredyt w Getinbanku mam nadzieje że się uda będę dawać jakieś informacje jak już sama będę coś wiedzieć

marty

Ja poszłam do nich w piątek. Pan obejrzał wszystkie dokumenty, zaświadczenie o zarobkach i mimo, ze mam umowę do końca 2015 roku i sie w jednym banku spóźniłam ze spłata o tydzień raz czy dwa to stwierdził, ze problemu nie będzie. Mam tylko zaświadczenie dostarczyc na ich druku i stawić sie we wtorek i wszystko załatwimy. We wtorek moje zdziwienie, bo zamiast Pana jest Pani (Pan się rozchorował), która jak sie okazało później jakaś zielona była jakby dopiero co pracę zaczęła. Wpisywanie w komputer danych trwało strasznie długo (w międzyczasie kilkakrotnie sie informowała telefonicznie u koleżanek co ma robic). Mało tego, jej rodzina oblegała bank i co chwilę: a to idziemy: na lody, a to: kupić ci też loda?, a to kiedy: mama skończy pracę? Miałam wrażenie, ze im przeszkadzam, a nie że jestem klientem. Poza tym niekoniecznie chciałam, zeby rodzina tej pracownicy banku wiedziała jakie i w jakiej kwocie mam kredyty. No a jaki był mój szok, gdy usłyszłąam, ze bank nie ma dla mnie oferty kredytowej. Przeciez Pan w piątek mówił, ze na pewno dostanę!!! Nie polecam - brak profesjonalizmu.

Ppaawweell

Nie zrobia ci tego bo to dla nich niekorzystne, bedziesz placil mniej odsetek :)

jezeli wystarczajace masz dochody to idz do innego banku zrob konsolidacje i po sprawie.

Gość

Witam

 

Chcemy z zoną wziąć kredyt hipoteczny - 280 k PLN rodzina na swoim zutem na taśmę udało nam się złożyć wniosek w terminie, załapuąc sie na stare zasady.

Podczas wypełniania wniosku wynikły jednak 2 problemy.

1. Moja żona ma 453 pkt. , co kwalifikuje ją w grupie ryzyka C

2. Ja nie mam żadnej historii kredytowej, co jak powiedział konsultant również sprawia, ze nie jestem dla banku wiarygodny.

Dochody mamy wystarczajace żeby mieć zdolność na ok. 310 000 przy 30 latach.

Ponadto uzyskuję dochdy za granicą, mam kontrakt na 3 lata do przodu i 6 m-cy w stecz. Moja żona ma kontrakt tylko do końca roku.

Nasz doradca,powiedział, ze fakt iż że dysponujemy ziemą na ok. 700.000 PLN ,może być wzięte pod uwagę jako dodatkowa hipoteka i być moze uda się powalczyć?

Chciałem się zapytać, jeśli ktoś się zna, czy mamy wogóle szanse na kredyt przy takich predyspozycjach jakie przedstawiłem?

 

Obawiam się, że do kredytu nawet jeśl go dostaniemy zostanie naliczona dość duża prowizja.

żedu ok. 4,5 %, co czyni kredyt mało opłacalnym.

Co myślicie na ten temat?

SMEadvisor

Segmentacja GNB :

 

Brak score : marża 2,55% w przedziale >80% LTV

Scoring C ( 440-479 pkt) : marża 4,05% >80% LTV

 

Można wnioskować o wzięcie pod uwagę wnioskodawcy z lepszą oceną lub uśrednienie. Można spróbować jakoś wyjaśnić opóźnienia u żony. Do innego banku to już na nowych zasadach RNSu, zresztą zapytanie obniżyło scoring o ok. 20 pkt...Szanse są ale na warunkach wyżej wymienionych. Co do opłat wstępnych dwa ubezpieczenia ( 3,25%) będą na 100%. Oprócz tego mogą coś dorzucić, bo sytuacja jest podbramkowa...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.