GalAnonim123 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Witam, co i jak sformulowane trzeba wyslac do Vivusa zeby usuneli wpis o zapytanie w BIK, pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
wyzwolony Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 W dniu 27.11.2019 o 09:14, GalAnonim123 napisał: Witam, co i jak sformulowane trzeba wyslac do Vivusa zeby usuneli wpis o zapytanie w BIK, pozdrawiam COFNIĘCIE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Niniejszym oświadczam, że nie wyrażam zgody i uprzejmie wnoszę o zaprzestanie gromadzenia, przetwarzania i udostępniania przez Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie – Biuro Obsługi Klienta przy ul. Postępu 17A przekazanych przez Vivus Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 16c, 02-092 Warszawa, a dotyczących mnie informacji stanowiących tajemnicę bankową po spłaceniu i wygaśnięciu zobowiązań wynikających z pożyczek zawartych pod numerem klienta nr XXX i zawartej z Vivus Finance Sp. z o.o. – w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe, z późniejszymi zmianami oraz innych ustaw. Bardzo proszę o przesłanie na mój adres mailowy pisemnej informacji potwierdzającej zakończenie przetwarzania danych osobowych w rejestrze BIK, w celu oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego. Z wyrazami szacunku *** Cos takie wyslij, usuwaja do 14 dni. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Krzysztof10 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Można jeszcze dodać sformulowanie, że prosisz o wykreślenie zobowiązań wygasłych. Dane osobowe nie są jednoznaczne z informacją w biku, te drugie to zobowiązania wygasłe. W przypadku moich klientów takie pismo nie zawsze skutkowało. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
kinga10 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witam, W dniu wczorajszym wysłałam powyższą prośbę do vivusa. Prześle odpowiedź która uzyskałam. W odpowiedzi na dyspozycję dotyczącą usunięcia Pani danych z bazy Biura Informacji Kredytowej S.A. informuję, iż Spółka powiadomi BIK S.A. o wycofaniu przez Panią udzielonych zgód w zakresie danych osobowych w terminie do 14 dni.Jednocześnie wyjaśniam, że BIK S.A. pozostaje odrębnym administratorem danych osobowych i samodzielnie ustala cele oraz sposoby przetwarzania danych. Spółka nie ma więc możliwości spełnienia Pani prośby i sugeruje zwrócenie się bezpośrednio do tego podmiotu.Dodam, że jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pani wnioskować o pożyczkę, będzie konieczne ponowne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w rejestrze BIK S.A.W przypadku dodatkowych pytań, zachęcam do mailowego kontaktu zwrotnego. Każdy z pracowników z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania. Nie bardzo rozumiem 2 akapitu, a konkretnie "Spółka nie ma więc możliwości spełnienia Pani prośby i sugeruje zwrócenie się bezpośrednio do tego podmiotu." czy ktoś z Państwa mógłby mi wyjaśnić jak będzie to wyglądało? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
wyzwolony Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 3 godziny temu, kinga10 napisał: Witam, W dniu wczorajszym wysłałam powyższą prośbę do vivusa. Prześle odpowiedź która uzyskałam. W odpowiedzi na dyspozycję dotyczącą usunięcia Pani danych z bazy Biura Informacji Kredytowej S.A. informuję, iż Spółka powiadomi BIK S.A. o wycofaniu przez Panią udzielonych zgód w zakresie danych osobowych w terminie do 14 dni.Jednocześnie wyjaśniam, że BIK S.A. pozostaje odrębnym administratorem danych osobowych i samodzielnie ustala cele oraz sposoby przetwarzania danych. Spółka nie ma więc możliwości spełnienia Pani prośby i sugeruje zwrócenie się bezpośrednio do tego podmiotu.Dodam, że jeżeli w przyszłości zdecyduje się Pani wnioskować o pożyczkę, będzie konieczne ponowne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w rejestrze BIK S.A.W przypadku dodatkowych pytań, zachęcam do mailowego kontaktu zwrotnego. Każdy z pracowników z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania. Nie bardzo rozumiem 2 akapitu, a konkretnie "Spółka nie ma więc możliwości spełnienia Pani prośby i sugeruje zwrócenie się bezpośrednio do tego podmiotu." czy ktoś z Państwa mógłby mi wyjaśnić jak będzie to wyglądało? Vivus wycofa wpisy z BIK, a tutaj domyslam sie, ze chodzi o trzymanie wpisow w czesci statycznej. W kazdym razie w moim przypadku mialem taka sama odpowiedzi i wpisy sa juz usuniete. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
kinga10 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 @wyzwolony super, dzięki za odpowiedź. Po jakim czasie usunęli od wysłania tej wiadomości ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
wyzwolony Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 10 minut temu, kinga10 napisał: @wyzwolony super, dzięki za odpowiedź. Po jakim czasie usunęli od wysłania tej wiadomości ? jakos po tygodniu generowalem raport i bylo juz czysto 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
kinga10 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 2 minuty temu, wyzwolony napisał: jakos po tygodniu generowalem raport i bylo juz czysto Super jeszcze raz wielkie dzięki ! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Marlena12345 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Wysyłaliście to mailem czy listem poleconym? W jaki sposób? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.